Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En sanonut etteikö se ois niin ja noin. Jotkut kuvaa, jotkut ei. Sanoin ettei ollut mitään dramaattista kuten annettiin vähän luulla video näyttäisi.
Mutta kun kyse ei ollutkaan nyt siitä kuvasiko Janne maassa makaavaa ihmisen raatoa vai nokkakolarin ajanutta pakettiautoa 🤦 Kyse oli yksinkertaisesti siitä, että

A) Onko ylipäänsä onnettomuuspaikan kuvaaminen fiksua?

B) Onko fiksua jakaa onnettomuudesta kuvaa/videota someen? Mitä Janne sillä saavutti?

C) Onko fiksua kuvata samalla kun ajaa autoa?? Niin kauan kuin auto on liikkeessä, puhelimen räplääminen on kiellettyä!

D) Onko fiksua kehoittaa "Varovasti liikenteessä", kun itse kuitenkin filmaa ja ajaa samaan aikaan.

Vain Janne-fanit voivat olla näin tyhmiä, että jälleen kerran puolustelevat ja vähättelevät Jannen tekosia.
 
vierailija
Mutta kun kyse ei ollutkaan nyt siitä kuvasiko Janne maassa makaavaa ihmisen raatoa vai nokkakolarin ajanutta pakettiautoa Kyse oli yksinkertaisesti siitä, että

A) Onko ylipäänsä onnettomuuspaikan kuvaaminen fiksua?

B) Onko fiksua jakaa onnettomuudesta kuvaa/videota someen? Mitä Janne sillä saavutti?

C) Onko fiksua kuvata samalla kun ajaa autoa?? Niin kauan kuin auto on liikkeessä, puhelimen räplääminen on kiellettyä!

D) Onko fiksua kehoittaa "Varovasti liikenteessä", kun itse kuitenkin filmaa ja ajaa samaan aikaan.

Vain Janne-fanit voivat olla näin tyhmiä, että jälleen kerran puolustelevat ja vähättelevät Jannen tekosia.
Joo joo.
 
vierailija
Joo ja ajoi ohi niin hitaasti (kuten pitääkin onnettomuuden tapahtuessa), että minä oisin hölkännyt ohi nopeammin. Että se siitä dramaattisuudesta.
Ymmärrätkö että tämä sinun erittäinkin "fiksu" kommentti on ihan sama kuin jos rattijuoppo sanoisi: "Mä olin vetänyt pullon kossua, MUTTA ajoin tosi hiljaa!" Eli en siis tehnyt mitään väärää, joku Janne-fani olisi hölkännyt mun ohi."
 
vierailija
Mutta kun kyse ei ollutkaan nyt siitä kuvasiko Janne maassa makaavaa ihmisen raatoa vai nokkakolarin ajanutta pakettiautoa Kyse oli yksinkertaisesti siitä, että

A) Onko ylipäänsä onnettomuuspaikan kuvaaminen fiksua?

B) Onko fiksua jakaa onnettomuudesta kuvaa/videota someen? Mitä Janne sillä saavutti?

C) Onko fiksua kuvata samalla kun ajaa autoa?? Niin kauan kuin auto on liikkeessä, puhelimen räplääminen on kiellettyä!

D) Onko fiksua kehoittaa "Varovasti liikenteessä", kun itse kuitenkin filmaa ja ajaa samaan aikaan.

Vain Janne-fanit voivat olla näin tyhmiä, että jälleen kerran puolustelevat ja vähättelevät Jannen tekosia.
Vastasi sinulle mitä vaan, niin tulee viisi uutta kysymystä. Mikään ei riitä sinulle. Älä kysy mitään enää. Sillä tämä hoituu.
 
vierailija
Minä luovutan. Pakko se on myöntää että tv-stara Janne Antin on kaiken yläpuolella, jopa lain yläpuolella. Janne saa tosiaan tehdä ihan mitä vaan, aina fanit puolustaa ja hyväksyy Jannen tekoset. Olette kyllä niin oksettavaa sakkia, että alan voida pahoin 🤮 Luojan kiitos mä en ole noin aivopesty idiootti kuin te Janne-fanit olette! Sääliksi käy.
 
vierailija
Minä luovutan. Pakko se on myöntää että tv-stara Janne Antin on kaiken yläpuolella, jopa lain yläpuolella. Janne saa tosiaan tehdä ihan mitä vaan, aina fanit puolustaa ja hyväksyy Jannen tekoset. Olette kyllä niin oksettavaa sakkia, että alan voida pahoin Luojan kiitos mä en ole noin aivopesty idiootti kuin te Janne-fanit olette! Sääliksi käy.
Ei jaksa vääntää sun kanssa. Olet liian raskas.
 
vierailija
Janne fanit hyppäis vaikka sillalta alas jos Janne pyytäis. Tämä Jannen sairaalloinen fanittaminen alkaa muistuttaa jo jotain manson kulttia.
Jep. Mä en ymmärrä mikä tuossa maksaläiskäisessä lihapallerossa muka on niin ihanaa, että hänen fanittaminen lähtee jo täysin lapasesta. Janne-faneilla todellisuudentaju on heikentynyt ja pahasti.
 
vierailija
Jep. Mä en ymmärrä mikä tuossa maksaläiskäisessä lihapallerossa muka on niin ihanaa, että hänen fanittaminen lähtee jo täysin lapasesta. Janne-faneilla todellisuudentaju on heikentynyt ja pahasti.
Teidän vihanne ei ole normaalia ja teidän todellisuudentaju on kokonaan lähtenyt veks. Mennyt menojaan heipparallaa eikä se tuu takasin. Ikävä kyllä.
 
vierailija
Jep. Mä en ymmärrä mikä tuossa maksaläiskäisessä lihapallerossa muka on niin ihanaa, että hänen fanittaminen lähtee jo täysin lapasesta. Janne-faneilla todellisuudentaju on heikentynyt ja pahasti.
Täytyykö teidän ymmärtää kaikkea? Ei. On varmasti hyvin paljon asioita maailmassa mitä ette ymmärrä. Tietysti joku tieto ja ymmärrys löytyy kirjoista ja jos vaikka matkustaa ja tapaa uusia ihmisiä, kuten joku aiemmin mainitsi. Mutta ettehän te sellaista tee. Haukutte vaan täällä napa tiukkana. Onnea vaan tiukkapipoiseen elämäänne.
 
vierailija
Joo riitelijä vihaajat ilmestyi taas paikalle. Tai taitaa vaan olla toi yksi outo tyyppi noiden hymiöiden kanssa aina. Noh. Mikä saa hänen sunnuntaihin sisältöä.
Kyllä ne on nuo jannefanit, jotka haastaa riitaa. Joku kirjoittaa jannesta yhden kommentin ja heti tulee kuin tykinsuusta 15 vastausta lytäten, vähätellen ja haukkuen tuon kommentoijan.
 
vierailija
Kyllä ne on nuo jannefanit, jotka haastaa riitaa. Joku kirjoittaa jannesta yhden kommentin ja heti tulee kuin tykinsuusta 15 vastausta lytäten, vähätellen ja haukkuen tuon kommentoijan.
Tai sitten vastaavat asian vierestä, kuten kommentoijan kirjoitustyylistä.

Ja Jannefanit menevät välillä todella henklökohtaisuuksiin, kuten haukkumalla kommentoijaa "ettei häntä taidettu rakastaa lapsena". Todella törkeää.
 

Yhteistyössä