K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle Bojanin ja muiden Jokereiden ihanuus välittyy enemmänkin sellaisessa universaalissa, kaikensyleilevässä rakkaudessa kuin missään haluttavassa seksikkyydessä (tai seksissä). Korkeintaan sitä on mun päässä K:n & B:n välillä, jos he tekevät jotain sen suuntaista, eli eipä nyt ihan hetkeen ole ollut, viimeksi näin sitä Tavastia 1.0:lla kesäkuussa 2023 : )
 
vierailija
Mikä idea noiden korujen vaihtamisessa on?
HS:
”Rannekkeiden vaihtaminen muiden fanien kanssa on osa Swift-konsertteihin kuuluvaa fanirituaalia. Tytär oli tehnyt 70 ranneketta, jotka kaikki hän vaihtoi muiden fanien kanssa.”
Itse käytät jotain hienoja materiaaleja ja saat paskaa tilalle tai et tee kovin hienoja ettet häviä vaihdossa, no, onpa sekään sitten kiva?
Miksei tee 5-10 korua itselleen ja pidä niitä?
 
vierailija
Itse asiassa K sanoi keikalla, että oli tää kerta poikkeus, eikä aio ottaa lavalle enää ainuttakaan perheenjäsentä. (Noh, Mikke nyt ehkä saa silti jatkaa kuvaajana). Voi vaikka ihan itse tarkistaa, että sanoi näin https://www.instagram.com/reel/C-d2E9it--t/?igsh=cWtxbXpiZ2ZqOHhy
Pikkuveli oli Ruississa, mutta sehän tiedetään, kun on zoomailtu ja tirkistelty kuvia. Ei ollut mikään julkisuuteen esittely sekään, kun ei K itsekään varsinaisesti esillä ollut sillä JO keikalla. Jotkut zoomaili sinne lavan sivulle ja vaikka kävi siinä edessäkin, vain muutama tietäis, jollei taas joku olis kuvannut.
Että jospa nyt lopettaisit tämän julkisuuteen tuomis-kampanjasi taas.
Käärijä esitteli isänsä julkisesti lavalla. Miksi hän teki niin?
 
vierailija
Mikä idea noiden korujen vaihtamisessa on?
HS:
”Rannekkeiden vaihtaminen muiden fanien kanssa on osa Swift-konsertteihin kuuluvaa fanirituaalia. Tytär oli tehnyt 70 ranneketta, jotka kaikki hän vaihtoi muiden fanien kanssa.”
Itse käytät jotain hienoja materiaaleja ja saat paskaa tilalle tai et tee kovin hienoja ettet häviä vaihdossa, no, onpa sekään sitten kiva?
Miksei tee 5-10 korua itselleen ja pidä niitä?
Keräilykortteja tytöille. Se pointti on siinä vaihtamisessa ja uusien versioiden keräilyssä.
 
vierailija
Isä on ollut jo telkkarissa ja lehdissä UMK ja Euroviisuaikaan.
Sitäpaitsi keikka oli suht pieni ja isällä 60v synttärit. Miksei K olis halunnut osoittaa arvostusta isälleen ja juhlia sitä hänen kanssaan. Siis miten joku lavalla käväisy on "julkisuuteen tuomista". Jollain menee kyllä taas käsitteet ihan sekaisin. Varmaan minäkin oon jonkun sortin julkkis, kun olen joskus käynyt yleisön edessä eri tilaisuuksissa.
 
vierailija
Kun nyt joku kysyi Joost fanittamisesta niin olen fanittanut häntä ennen Käärijää. En tiennyt Käärijästä ennen UMK mitään, mutta Joostiin törmäsin Youtubessa jo vuosia sitten ja musiikkiaan olen kuunnellut alusta asti.

Itseasiassa toivoinkin, että Joost ja Käärijä kohtaisivat kun mietin, että saattaisivat hyvinkin löytää yhteisen sävelen. Olikin aika voittaja fiilis kun näin kävi ja satuin näkemään ne laitetut stoorit kiertueelta joita laittoivat ensimmäisen kerran tavatessaan. 😁

Saati kun saatiin collab
 
vierailija
Sitäpaitsi keikka oli suht pieni ja isällä 60v synttärit. Miksei K olis halunnut osoittaa arvostusta isälleen ja juhlia sitä hänen kanssaan. Siis miten joku lavalla käväisy on "julkisuuteen tuomista". Jollain menee kyllä taas käsitteet ihan sekaisin. Varmaan minäkin oon jonkun sortin julkkis, kun olen joskus käynyt yleisön edessä eri tilaisuuksissa.
Jos se ois ollu gf, ois todellakin ollut julkisuuteen tuomista. K-fanit vaan yrittää puolustella kn tekemisiä
 
vierailija
Kun nyt joku kysyi Joost fanittamisesta niin olen fanittanut häntä ennen Käärijää. En tiennyt Käärijästä ennen UMK mitään, mutta Joostiin törmäsin Youtubessa jo vuosia sitten ja musiikkiaan olen kuunnellut alusta asti.

Itseasiassa toivoinkin, että Joost ja Käärijä kohtaisivat kun mietin, että saattaisivat hyvinkin löytää yhteisen sävelen. Olikin aika voittaja fiilis kun näin kävi ja satuin näkemään ne laitetut stoorit kiertueelta joita laittoivat ensimmäisen kerran tavatessaan. 😁

Saati kun saatiin collab
Tällaiset on kyllä aika hienoja juttuja. Itse vuosia sitten törmäsin LilNas X -nimellä aloittelevan artistin uusimpaan viritykseen Old Town Road ja hänen twitter- tililiinsä joka oli ihan hervoton. Sitten tuli tää versio Billie Ray Curysin kanssa ja BOOOM. Fanitin heti alusta häntä musiikin lisäksi ihan persoonana.
Sivumennen... siinä on artisti, joka on nyt ollut tosi pitkään poissa eikä ole julkaissut juurikaan uutta musaa. Tän vuoden puolella on julkaissut jotain pientä collabia yms. mutta ei mitään isoa. Kovasti tiisailee ja on vastaillut faneille, että on pelännyt uuden musan julkaisua, mutta nyt musa on valmiina, mutta "excecution" vaatii oikean hetken.
Tämän nyt toin tähän ihan sillä, että kyllähän tässä julkaisuja odotetaan sekä Kärtsältä että JO:ltakin.
 
vierailija
Aivan ja Jan:han on ollut kiusaantunut tosta parituksesta jossain vaiheessa. Ystäviä kyllä, mutta on niillä muitakin ystäviä varmasti, että toi puhelinjuttuoletus oli vähän hölmö.
Mitä jan on sanonut tästä? Mulla on mennyt kokonaan ohi!

Tosin sit kyse ei liene mistään esityksestä, jos hän on kiusaantunut huomiosta. Hän kuitenkin istuu nacen sylissä, sivelee ja hivelee sitä, painautuu kiinni naceen, antaa pusuja jne. Jos se on esitystä, parituksesta ei varmaan kiusaannu vaan on tyytyväinen jos esitys kerran toimii.
 
vierailija
Tällaiset on kyllä aika hienoja juttuja. Itse vuosia sitten törmäsin LilNas X -nimellä aloittelevan artistin uusimpaan viritykseen Old Town Road ja hänen twitter- tililiinsä joka oli ihan hervoton. Sitten tuli tää versio Billie Ray Curysin kanssa ja BOOOM. Fanitin heti alusta häntä musiikin lisäksi ihan persoonana.
Sivumennen... siinä on artisti, joka on nyt ollut tosi pitkään poissa eikä ole julkaissut juurikaan uutta musaa. Tän vuoden puolella on julkaissut jotain pientä collabia yms. mutta ei mitään isoa. Kovasti tiisailee ja on vastaillut faneille, että on pelännyt uuden musan julkaisua, mutta nyt musa on valmiina, mutta "excecution" vaatii oikean hetken.
Tämän nyt toin tähän ihan sillä, että kyllähän tässä julkaisuja odotetaan sekä Kärtsältä että JO:ltakin.
❤
 
vierailija
Miksi salailla ihmistä joka on jo ollut esillä? Vanhemmat on olleet jo esillä muttei mitenkään vahvasti. Eikä tuokaan iso keikkapaikka tai mitenkään keskeinen ollut. Ei sitä alkuperäistä esillä oloa ole välttämättä edes Kärtsältä kysytty kun on olleet vain heidän haastatteluja ilman poikaansa.
 

Yhteistyössä