K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on totta, mutta emme tiedä mikä olisi tilanne jos he olisivat keikkailleet vähän enemmän kotimarkkinoillaan tänä kesänä. Edes muutama lisää kotimaan festaria johon ois ollut puolen tunnin ajomatka, sanotaan että edes 10t voittoa per festari, niin ois esim 30t lisäbudgettia yhteen musavideoon. Kyllä sillä rahalla saisi jo paljon.
Mutta nyt on tulossa se Balkanin kiertue, niin se voi auttaa tuomaan tarvittavan tuloboostin että voi tehdä vähän (maltillisia)investointejakin.
lisäbudjettia.
 
vierailija
Voi ei. Mä taas pidän tämän vuoden asuista paljon enemmän kuin viime vuoden ja esim. Ruissin keikka oli mun mielestä parempi kuin NT. Ja Joksujen instassankin näkee Bojania riittävästi, esim. tänään autossa kauneusunilla.
Voi ny jum**ta, juu tänään oli peräti pari klippiä kun B näkyi. Sitä ennen ei pariin kuukauteen ole ollut lähes mitään, ja Bojanin oma insta on hiljentynyt täysin.
 
vierailija
Minusta on ihan ymmärrettävää, että Joksut haluavat panostaa enemmän siihen musiikin tuomiseen, kuin ulkonäöllisiin asioihin. Musiikin pitäisi kuitenkin kaikkien artistien ja bändien vetovoima, mistä fanit tykkää ja kaikki muut toissijaisia
 
vierailija
vierailija
Voi ny jum**ta, juu tänään oli peräti pari klippiä kun B näkyi. Sitä ennen ei pariin kuukauteen ole ollut lähes mitään, ja Bojanin oma insta on hiljentynyt täysin.
Onhan Bojanista tullut paljon keikkaklippejä ja -kuvia ja juuri oli Discord-videoillakin. En mä ainakaan kaipaa mitään hassuttelumatskuja studiolta joka päivä, mieluummin keskittyvät levyntekoon. Laittavat varmaan jotain kuvia ja klippejä sitten jälkikäteen niin kuin Hampurista tuli.
 
vierailija
Tästä varmaan puhut https://x.com/gjkooijman/status/1643771251016577024
Mä muistan että oisin nähnyt jonkun listan tältä vuodelta mutta en enää löytänyt sitä. Sellainen muistikuva on että ne W95Manin pyrot olisi maksaneet 40 tonnia.
Karseeta. Mutta ymmärrettävää sinänsä kun toussa on pyrot 6 esitykseen (semi ja finaali, ja molempien kaksi kenraalivetoa) niin se on "vain" vajaa 7 tonnia per esitys, ja niiden pitää olla turvallisuudelta isoon sisäareenaan sopivia, ja sellaisia jotka voi saada käyttökuntoon sen muutaman minuutin välissä esiintyjien vaihdossa.
 
vierailija
En ole kuullut artisti faijasta ikinä.
Siis Kn faija täytti 60-vee ja K kutsui hänet lavalle. Tämän kirjoitin siksi, kun K paasasi perheen suojelemisesta. Tuoko on sitä suojelua? Arvelin että seuraavana esittelyvuorossa on Kn mutsi ja puoliso. Pikkuveli nähtiinkin jo ruississa.
Itse asiassa K sanoi keikalla, että oli tää kerta poikkeus, eikä aio ottaa lavalle enää ainuttakaan perheenjäsentä. (Noh, Mikke nyt ehkä saa silti jatkaa kuvaajana). Voi vaikka ihan itse tarkistaa, että sanoi näin https://www.instagram.com/reel/C-d2E9it--t/?igsh=cWtxbXpiZ2ZqOHhy
Pikkuveli oli Ruississa, mutta sehän tiedetään, kun on zoomailtu ja tirkistelty kuvia. Ei ollut mikään julkisuuteen esittely sekään, kun ei K itsekään varsinaisesti esillä ollut sillä JO keikalla. Jotkut zoomaili sinne lavan sivulle ja vaikka kävi siinä edessäkin, vain muutama tietäis, jollei taas joku olis kuvannut.
Että jospa nyt lopettaisit tämän julkisuuteen tuomis-kampanjasi taas.
 
vierailija
Onhan Bojanista tullut paljon keikkaklippejä ja -kuvia ja juuri oli Discord-videoillakin. En mä ainakaan kaipaa mitään hassuttelumatskuja studiolta joka päivä, mieluummin keskittyvät levyntekoon. Laittavat varmaan jotain kuvia ja klippejä sitten jälkikäteen niin kuin Hampurista tuli.
Mä haluaisin päästä selaamaan Janin puhelimen galleriaa. 😁 Siellä on varmaan 80 % kuvia Nacesta ja 20 % mitä kummallisimpia bongauksia ja asetelmia.
 
vierailija
Itse asiassa K sanoi keikalla, että oli tää kerta poikkeus, eikä aio ottaa lavalle enää ainuttakaan perheenjäsentä. (Noh, Mikke nyt ehkä saa silti jatkaa kuvaajana). Voi vaikka ihan itse tarkistaa, että sanoi näin https://www.instagram.com/reel/C-d2E9it--t/?igsh=cWtxbXpiZ2ZqOHhy
Pikkuveli oli Ruississa, mutta sehän tiedetään, kun on zoomailtu ja tirkistelty kuvia. Ei ollut mikään julkisuuteen esittely sekään, kun ei K itsekään varsinaisesti esillä ollut sillä JO keikalla. Jotkut zoomaili sinne lavan sivulle ja vaikka kävi siinä edessäkin, vain muutama tietäis, jollei taas joku olis kuvannut.
Että jospa nyt lopettaisit tämän julkisuuteen tuomis-kampanjasi taas.
Se nyt horisee ihan mitä sattuu. Aika näyttää ketä siellä seuraavaksi on jos on.
 
vierailija
Eiköhän ajatus vaan ollut ettei tällainen vain olemaan lavalle kutsuminen esim nyt synttäreiden takia ole mikään vakio. Mikken rooli ei ole olla perheenjäsen lavalla vaan hänellä on sielä oma paikkansa ja työnsä. Isä oli vain isänä ja sellaisena lavalle kutsuttiin vain olemaan.
 
vierailija
Mun syy fanittaa on kyllä ollut bromance ja Bojanin iloisuus ja esimerkillisyys ihmisenä, iloinen, reilu, hauska, myös hyvännäköinen ja sexy, mutta ei olisi jälkimmäisiä ilman ensimmäisiä. Ja se sellainen rakkaus, jonka sisään koin pääseväni yhdessä näiden kanssa.
Tietysti voidaan sanoa, että sitä on vähemmän jos eivät someta, mutta itse en koe niin, mutta se taas johtuu paljon varmaankin näistä meidän ryhmistä. Asiat eivät pääse unohtumaan ja pienistäkin muruista taiotaan juhla-aterioita.
Jos sen oman varsinaisen suosikki-musiikin saralla tapahtuu jotain, se voi saada hetkeksi pois. Osa ei ehkä palaa. Mutta niinhän sen kuuluu mennäkin, että rock-bändillä pääasiassa on sen musiikista pitäviä faneja. Ei jostain ulkoisesta, jos se ei ole bändille tärkeää (tyyliin Kiss-yhtye).
 
vierailija
Voi ny jum**ta, juu tänään oli peräti pari klippiä kun B näkyi. Sitä ennen ei pariin kuukauteen ole ollut lähes mitään, ja Bojanin oma insta on hiljentynyt täysin.
Älä nyt, minustakin ne klipit Bojanista tänään olivat ihania. Piti oikein palata katsomaan varsinkin se ensimmäinen, missä oli hereillä (jouduin vilkaisemaan sen stoorin aluksi vain ohimennen niin heti kiinnitti söpöliinin näkyminen huomioni 🥰)
eri
 
vierailija
En olisi kiinnostunut Joker Outista millään tavalla jos ei olisi B ja K ystävyyttä (ja jotain enemmän) ollut. Nykyään kuuntelen heitäkin ja keikallekin voisin mennä jos sopivasti muuhun elämään sopii.

Se Euroviisutyyli ja sinne valittu kappale eivät puhutelleen minua ollenkaan. Löysin sitten heistä enemmän kun tulin uteliaaksi mikä porukka tämä on ja tutustuin
 
vierailija
Eiköhän ajatus vaan ollut ettei tällainen vain olemaan lavalle kutsuminen esim nyt synttäreiden takia ole mikään vakio. Mikken rooli ei ole olla perheenjäsen lavalla vaan hänellä on sielä oma paikkansa ja työnsä. Isä oli vain isänä ja sellaisena lavalle kutsuttiin vain olemaan.
Joo, toi Mikke heitto mun osalta oli vitsailua ja tietenkin hän on siellä töissä ja kuvaajan roolissa. Mut pointti oli siis vastata vain tälle yhdelle joka säännöllisesti tulee väittämään eri palstoille, että K itse tuo läheisiään julkisuuteen, vaikka sanoo suojelevansa heitä.
 
vierailija
Bojan on ollut aiemmin niin vahvasti esillä ja minusta jossain vaiheessa sanoikin, että haluaa jakaa sitä esillä oloa enemmän muiden kanssa. Ne aiemmat discord tallenteetkin mitä julkaistiin isot määrät usein keskittyi Bojaniin. Aika ahdistavaa sellainen kun kokoajan kuvataan
 
vierailija
En olisi kiinnostunut Joker Outista millään tavalla jos ei olisi B ja K ystävyyttä (ja jotain enemmän) ollut. Nykyään kuuntelen heitäkin ja keikallekin voisin mennä jos sopivasti muuhun elämään sopii.

Se Euroviisutyyli ja sinne valittu kappale eivät puhutelleen minua ollenkaan. Löysin sitten heistä enemmän kun tulin uteliaaksi mikä porukka tämä on ja tutustuin
Juuri näin. Mä luulen, että jos Jokereiden tilalla ois OtP:n pojat, sitten olisin fanittanut niitä yhdessä K:n kanssa.
 

Yhteistyössä