K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku sanoi, että ovat kertoneet että saavat nyt noin keskivertoa palkkaa. Ei sitä voi oikein investoida. Tai jos ei ole ylimääräistä. That's the problem.
Mä taas luulen että nostavat vain sen verran rahaa kun tarvii elämiseen ja pitävät loput rahat bändin tilillä ja käyttävät investointeihin. Ei he ole puhuneet bändin liikevaihdosta mitään.
 
vierailija
Eli 8t päivässä yhä, vieläkin paljon enemmän kuin esim EW:llä tässä vaiheessa. Sen kuuntelut oli kuukaudessa pudonneet jonnekin 4t tasolle, ja rupesi valumaan alas top-listalla. SSOL samoin oli alempana. Eli kyllä ne ydinfanit on jäljellä ja kuuntelee yhtä aktiivisesti kuin vajaa vuosi sitten, ei he ole hylänneet poikia.
Joo eivät oo hylänneet. SBJ tosiaan saa hyvin striimejä joka päivä. Joskus niitä tulee päivässä 10 tuhatta joskus 8 tuhatta. Jo kuukaudessa on saanut melkein saman verran striimejä kuin EW sai 5-6 kuukauden aikana
 
vierailija
Mä taas luulen että nostavat vain sen verran rahaa kun tarvii elämiseen ja pitävät loput rahat bändin tilillä ja käyttävät investointeihin. Ei he ole puhuneet bändin liikevaihdosta mitään.
Aika optimistinen ajatus... Ottaen huomioon miten kaikki on kallistunut muutenkin. Mitä ne investoinnit olisi? ehkä nähdään viimein sitä markkinointia :D
 
vierailija
Joku sanoi, että ovat kertoneet että saavat nyt noin keskivertoa palkkaa. Ei sitä voi oikein investoida. Tai jos ei ole ylimääräistä. That's the problem.
Se on totta, mutta emme tiedä mikä olisi tilanne jos he olisivat keikkailleet vähän enemmän kotimarkkinoillaan tänä kesänä. Edes muutama lisää kotimaan festaria johon ois ollut puolen tunnin ajomatka, sanotaan että edes 10t voittoa per festari, niin ois esim 30t lisäbudgettia yhteen musavideoon. Kyllä sillä rahalla saisi jo paljon.
Mutta nyt on tulossa se Balkanin kiertue, niin se voi auttaa tuomaan tarvittavan tuloboostin että voi tehdä vähän (maltillisia)investointejakin.
 
vierailija
Se on totta, mutta emme tiedä mikä olisi tilanne jos he olisivat keikkailleet vähän enemmän kotimarkkinoillaan tänä kesänä. Edes muutama lisää kotimaan festaria johon ois ollut puolen tunnin ajomatka, sanotaan että edes 10t voittoa per festari, niin ois esim 30t lisäbudgettia yhteen musavideoon. Kyllä sillä rahalla saisi jo paljon.
Mutta nyt on tulossa se Balkanin kiertue, niin se voi auttaa tuomaan tarvittavan tuloboostin että voi tehdä vähän (maltillisia)investointejakin.
He varmaan olisivat keikkaileet. Mutta se makkaratehdas mainosti sitä keikkaa Joksujen ainoana Slovenian keikkana kesän aikana, joten luulen että siinä on ollut joku sopimus alla
 
vierailija
Aika optimistinen ajatus... Ottaen huomioon miten kaikki on kallistunut muutenkin. Mitä ne investoinnit olisi? ehkä nähdään viimein sitä markkinointia
Esim. se että käyvät heittämässä festarikeikan jossain Tsernobylissä mistä ei jää voitolle. Tai ostavat Markilta videotuotantoa tai joltain muulta hienon valoshown ja savutehosteet. Ei noita tarvitsisi tehdä, vähemmälläkin pärjää.
 
vierailija
Ei mitään erikoista. Tehdä aktiivisesti hyvää musaa (kuten SBJ) josta olemassa olevat fanit tykkää, ja hiljalleen saada lisää faneja keikkailemalla. Niin muutkin indie-artistit tekee. Musaurat on maratoneja, ei pikajuoksuja.

Mutta pitkässä juoksussa fiksut vedot ois myös: Investoida kotimaan festareista saatuja voittoja näyttävämpiin, ammattitiimillä tehtyihin musavideoihin joilla bändin brändi vahvistuu. Joku 1-2 musavideota vuodessa riittäisi. Muutenkin kotimaan faneja pitää vaalia ja keikkailla siellä kunnolla, koska ne ovat heidän tulonlähteen ydin, jolla voi sitten maksaa biisipromosta ym. Ja toiseksi kannattaa viimein päättää kunnolla fokusoidaanko balkaninkieliseen musiikkiin vai enkunkieliseen, ees-taas meneminen estää uusien fanien saamista koska potentiaaliset uudet fanit eivät saa kunnon käsitystä siitä mikä JO:n "juttu" on.
Tää on unpopular opinion, mutta mun mielestä Jokereiden suurin menestystekijä on ollut niiden ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima. Sillä on saatu nuoret ja vanhat naiset kuolaamaan niiden ja erityisesti Bojanin perään. Musiikki on ollut ihan kuunneltavaa, mutta ei mitään hittikamaa. Suosion lasku on seurausta siitä, että sometusta on vähennetty ja erityisesti Bojanin näkyvyyttä on vähennetty. Siihen vielä lisäksi se, että onhan niiden lavapukeutuminen ja lavaesiintyminen muuttunut viime vuodesta, vaatteissa panostettu enemmän mukavuuteen kuin ulkonäköön ja ne Bojanin ketkuttelut, kiehnäykset ja huokailut on kadonneet. Siinäpä sitä onkin jo syytä, fanit on etsineet uuden kuolauksen kohteen.
 
vierailija
Esim. se että käyvät heittämässä festarikeikan jossain Tsernobylissä mistä ei jää voitolle. Tai ostavat Markilta videotuotantoa tai joltain muulta hienon valoshown ja savutehosteet. Ei noita tarvitsisi tehdä, vähemmälläkin pärjää.
Eikö b sanonu heidän vlogissa viisujen jälkeen vähän (vitsi) katkerana jotain pyroista ja niiden hinnoista :D ei siis ollut varaa.
 
vierailija
Tää on unpopular opinion, mutta mun mielestä Jokereiden suurin menestystekijä on ollut niiden ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima. Sillä on saatu nuoret ja vanhat naiset kuolaamaan niiden ja erityisesti Bojanin perään. Musiikki on ollut ihan kuunneltavaa, mutta ei mitään hittikamaa. Suosion lasku on seurausta siitä, että sometusta on vähennetty ja erityisesti Bojanin näkyvyyttä on vähennetty. Siihen vielä lisäksi se, että onhan niiden lavapukeutuminen ja lavaesiintyminen muuttunut viime vuodesta, vaatteissa panostettu enemmän mukavuuteen kuin ulkonäköön ja ne Bojanin ketkuttelut, kiehnäykset ja huokailut on kadonneet. Siinäpä sitä onkin jo syytä, fanit on etsineet uuden kuolauksen kohteen.
En tiedä onko epäsuosittu mielipide, mutta voi olla ihan relevantti vaikka hassulta kuulostaa.
 
vierailija
Ei tähän astinen hype sitä välttämättä kerro, Bluza on tarttuvampi, enkä usko, että olisi paljoa muokattu.
Mun mielestä Bluza ei ole tarttuvampi. Jos siinä ei ois ollut sitä tarinaa, jonka liitän niin vahvasti K:hon, en ois alkanut Kultsan jälkeen heti kuuntelemaan sitä ollenkaan. Mutta koska sanat, jotka koskettivat minua, kuuntelin sitäkin pari ylimääräistä kertaa jonka jälkeen aloin tykätä ihan melodianakin (olivatpa sanat mitä hyvänsä). Silti mua edelleen lämmittää, että siinä on just ne sanat ja ilman sitä olisin kuunnellut sitä paljon vähemmän. Esim Schlager, vaikka hyvä onkin, on jäänyt mulla aika vähälle kuuntelulle juuri sanoituksen ei-spesifiyden, kenestä se on, vuoksi.
 
vierailija
Tää on unpopular opinion, mutta mun mielestä Jokereiden suurin menestystekijä on ollut niiden ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima. Sillä on saatu nuoret ja vanhat naiset kuolaamaan niiden ja erityisesti Bojanin perään. Musiikki on ollut ihan kuunneltavaa, mutta ei mitään hittikamaa. Suosion lasku on seurausta siitä, että sometusta on vähennetty ja erityisesti Bojanin näkyvyyttä on vähennetty. Siihen vielä lisäksi se, että onhan niiden lavapukeutuminen ja lavaesiintyminen muuttunut viime vuodesta, vaatteissa panostettu enemmän mukavuuteen kuin ulkonäköön ja ne Bojanin ketkuttelut, kiehnäykset ja huokailut on kadonneet. Siinäpä sitä onkin jo syytä, fanit on etsineet uuden kuolauksen kohteen.
Voi ei. 😂 Mä taas pidän tämän vuoden asuista paljon enemmän kuin viime vuoden ja esim. Ruissin keikka oli mun mielestä parempi kuin NT. Ja Joksujen instassankin näkee Bojania riittävästi, esim. tänään autossa kauneusunilla. 😁
 
vierailija
Tää on unpopular opinion, mutta mun mielestä Jokereiden suurin menestystekijä on ollut niiden ulkonäkö ja seksuaalinen vetovoima. Sillä on saatu nuoret ja vanhat naiset kuolaamaan niiden ja erityisesti Bojanin perään. Musiikki on ollut ihan kuunneltavaa, mutta ei mitään hittikamaa. Suosion lasku on seurausta siitä, että sometusta on vähennetty ja erityisesti Bojanin näkyvyyttä on vähennetty. Siihen vielä lisäksi se, että onhan niiden lavapukeutuminen ja lavaesiintyminen muuttunut viime vuodesta, vaatteissa panostettu enemmän mukavuuteen kuin ulkonäköön ja ne Bojanin ketkuttelut, kiehnäykset ja huokailut on kadonneet. Siinäpä sitä onkin jo syytä, fanit on etsineet uuden kuolauksen kohteen.
Minusta tässä ollaan asian ytimessä.
 

Yhteistyössä