Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuosta huumorijutusta. Janne pilkkasi Facessa väärin Onnenarvassa vastanneita henkilöitä, ja kun joku siitä hänelle sanoi, Janne sanoi että "sehän on vain huumoria" (suora lainaus). Joten kyllä tuo teksti "jannevihaajaltakin" on vain huumoria. T. En pidä jannesta
 
vierailija
Janne-faneilla on nyt kyllä sellaiset psykoosit tulilla, että mä en enää ymmärrä teidän "järjen" juoksua. Teiltä tulee aivan ihmeellistä settiä, mahdatteko itsekään enää ymmärtää mitä te sönkötätte???????

Ei Janne-fanit mitään ymmärrä mitä kirjoittelee..
Yrittävät olla fiksujakin mutta ehei ovat kyllä todella tyhmiä ja jututkin ovat ihan mielisairaita.taitaa ne lääkkeetkin jäänyt ottamatta jannefaneilta.
 
vierailija
Täällä on haukuttu sitä, joka mainitsi, että hänellä on työ ja perhe, että niin on muillakin? Miksi ette hauku sitä, jolla on kuulemma niin paljon rahaa ettei tarvitse käydä töissä? Muillakin voi ihan hyvin olla sama tilanne, miksi sitä pitää mainostaa? Mutta kun hän on jannefani, niin siksi ette hauku häntä.
 
vierailija
Täällä on haukuttu sitä, joka mainitsi, että hänellä on työ ja perhe, että niin on muillakin? Miksi ette hauku sitä, jolla on kuulemma niin paljon rahaa ettei tarvitse käydä töissä? Muillakin voi ihan hyvin olla sama tilanne, miksi sitä pitää mainostaa? Mutta kun hän on jannefani, niin siksi ette hauku häntä.
Ei korppi korpin silmää noki...
 
vierailija
Täällä on haukuttu sitä, joka mainitsi, että hänellä on työ ja perhe, että niin on muillakin? Miksi ette hauku sitä, jolla on kuulemma niin paljon rahaa ettei tarvitse käydä töissä? Muillakin voi ihan hyvin olla sama tilanne, miksi sitä pitää mainostaa? Mutta kun hän on jannefani, niin siksi ette hauku häntä.
Ohis, mutta minusta on mautonta mainostaa jollain vauvapalstalla, että on niin paljon rahaa ettei tarvi käydä töissä. Enkä ole kateellinen, rakastan työtäni.
 
vierailija
Ei Janne-fanit mitään ymmärrä mitä kirjoittelee..
Yrittävät olla fiksujakin mutta ehei ovat kyllä todella tyhmiä ja jututkin ovat ihan mielisairaita.taitaa ne lääkkeetkin jäänyt ottamatta jannefaneilta.
Mä olen huomannut sellaisen asian, että Janne-fanit eivät ole tällä palstalla niinkään puolustaakseen maksaläiskäistä lihapalleroaan, vaan haukkuakseen Janne-vihaajat. Janne-vihaajat taas harvemmin haukkuu Janne-faneja, vaan sitä vihamme/inhomme kohdetta eli tekopyhää Tapanilan pikkujulkkista.... Että vaikka nämä Janne-fanit luulevat olevansa fiksumpia, filmaattisempia, hyväkäytöksisiä, sivistyneitä ja herttaisen ihania ihmisiä, niin eivät kyllä ole. Te haukutte todella rumasti Janne-haterit, vaikka me vain kerromme omat mielipiteet/näkemykset Jannesta ja hänen touhuistaan. Sitten kun se mielipide ei miellytäkään teitä, hyökkäätte kuin susilauma haukkumaan ja raatelemaan tuon Janne-vihaajan, sen sijaan että koittaisitte puolustella ylensyönyttä, turvonnutta taikinapalloanne....
 
vierailija
Mä olen huomannut sellaisen asian, että Janne-fanit eivät ole tällä palstalla niinkään puolustaakseen maksaläiskäistä lihapalleroaan, vaan haukkuakseen Janne-vihaajat. Janne-vihaajat taas harvemmin haukkuu Janne-faneja, vaan sitä vihamme/inhomme kohdetta eli tekopyhää Tapanilan pikkujulkkista.... Että vaikka nämä Janne-fanit luulevat olevansa fiksumpia, filmaattisempia, hyväkäytöksisiä, sivistyneitä ja herttaisen ihania ihmisiä, niin eivät kyllä ole. Te haukutte todella rumasti Janne-haterit, vaikka me vain kerromme omat mielipiteet/näkemykset Jannesta ja hänen touhuistaan. Sitten kun se mielipide ei miellytäkään teitä, hyökkäätte kuin susilauma haukkumaan ja raatelemaan tuon Janne-vihaajan, sen sijaan että koittaisitte puolustella ylensyönyttä, turvonnutta taikinapalloanne....
Samaa mieltä!!!
 
vierailija
Mä olen huomannut sellaisen asian, että Janne-fanit eivät ole tällä palstalla niinkään puolustaakseen maksaläiskäistä lihapalleroaan, vaan haukkuakseen Janne-vihaajat. Janne-vihaajat taas harvemmin haukkuu Janne-faneja, vaan sitä vihamme/inhomme kohdetta eli tekopyhää Tapanilan pikkujulkkista.... Että vaikka nämä Janne-fanit luulevat olevansa fiksumpia, filmaattisempia, hyväkäytöksisiä, sivistyneitä ja herttaisen ihania ihmisiä, niin eivät kyllä ole. Te haukutte todella rumasti Janne-haterit, vaikka me vain kerromme omat mielipiteet/näkemykset Jannesta ja hänen touhuistaan. Sitten kun se mielipide ei miellytäkään teitä, hyökkäätte kuin susilauma haukkumaan ja raatelemaan tuon Janne-vihaajan, sen sijaan että koittaisitte puolustella ylensyönyttä, turvonnutta taikinapalloanne....
Olen huomannut saman. Negatiiviset kommentit jannen törttöilyistä saa vain vastauksen "mitä sitten" tai "vanha". Ja samalla haukkuvat kommentoijan. Eli välttelevät vastaamasta itse kommenttiin ja jatkavat lihapullan palvomista🤦
 
vierailija
Ei Janne osaa hävetä. Sen hernekeittovideonkin jakoi itse facessa, ja ihmetteli miten joku viitsii tehdä sellaisen hänestä. Itse olisin hävennyt ja lopettanut hernekeittojankkauksen mutta ei Janne
Janne on sokea omille virheilleen. Tai siis Jannehan ei koskaan tee virheitä. Ylinopeussakkonsakin hän kuittasi vain sanomalla " Olen ollut paha poika." Uuuuh, nyt varmaan Tapanilan kuumalla sinkkuadoniksella käy puhelin kuumana, kun puppelipojat haluavat pahan pojan kanssa treffeille ♥
 
vierailija
Olen huomannut saman. Negatiiviset kommentit jannen törttöilyistä saa vain vastauksen "mitä sitten" tai "vanha". Ja samalla haukkuvat kommentoijan. Eli välttelevät vastaamasta itse kommenttiin ja jatkavat lihapullan palvomista
Juurikin näin! Se mitä minä kirjoittelen tänne, liittyy täysin tähän viestiketjun otsikkoon eli Janne Antiniin. En minä tule tänne haukkumaan ja lyttäämään Janne-faneja, minun kirjoitukset koskee tuota megajulkkista. Mutta Janne-fanit reppanat eivät taas muuta täällä teekään, kuin haukkuvat mielipiteensä kertoneet Janne-haterit. Kovasti tekevät täällä mielenterveysdiagnoosejakin, ovat sen verran pätevää porukkaa.... Ja sitten luulevat olevansa meidän Janne-haterien yläpuolella, kun he muka ovat niin paljon sivistyneempiä ja paremmat käytöstavat omaavia 😂
 
vierailija
Tässä kun sivusta seuraa näitä kirjoituksianne, ei voi sanoa kun voi hyvänen aika ja Aikuiset ihmiset kyseessä. Kirjoitukset sekavia, saman toistoa ja epätoivoista. Huomaa että aikuisetkin voivat Suomessa tosi huonosti ja mielenterveyspalvelut eivät tavoita kaikkia niin että saisivat apua ajoissa ongelmiinsa, syrjääntyneisyys ja yksinäisyys saa myös aikaan monenlaista ongelmaa... Useampi aikuinen tarvitsisi vielä Kasvatusoppeja vihan, kiusaamiseen, ilkeän käytöksen hallintaan sekä kuinka käsitellä asiaa. Erittäin lapsellista toimintaa ja kuvastaa epäkypsää aikuista käytöstä ja hänen luonnettaan ja paljon muutakin.
 
vierailija
Juurikin näin! Se mitä minä kirjoittelen tänne, liittyy täysin tähän viestiketjun otsikkoon eli Janne Antiniin. En minä tule tänne haukkumaan ja lyttäämään Janne-faneja, minun kirjoitukset koskee tuota megajulkkista. Mutta Janne-fanit reppanat eivät taas muuta täällä teekään, kuin haukkuvat mielipiteensä kertoneet Janne-haterit. Kovasti tekevät täällä mielenterveysdiagnoosejakin, ovat sen verran pätevää porukkaa.... Ja sitten luulevat olevansa meidän Janne-haterien yläpuolella, kun he muka ovat niin paljon sivistyneempiä ja paremmat käytöstavat omaavia
Samaa mieltä! Ja meitä on monta, toisin kuin jannefanit luulevat.
 
vierailija
P
Tässä kun sivusta seuraa näitä kirjoituksianne, ei voi sanoa kun voi hyvänen aika ja Aikuiset ihmiset kyseessä. Kirjoitukset sekavia, saman toistoa ja epätoivoista. Huomaa että aikuisetkin voivat Suomessa tosi huonosti ja mielenterveyspalvelut eivät tavoita kaikkia niin että saisivat apua ajoissa ongelmiinsa, syrjääntyneisyys ja yksinäisyys saa myös aikaan monenlaista ongelmaa... Useampi aikuinen tarvitsisi vielä Kasvatusoppeja vihan, kiusaamiseen, ilkeän käytöksen hallintaan sekä kuinka käsitellä asiaa. Erittäin lapsellista toimintaa ja kuvastaa epäkypsää aikuista käytöstä ja hänen luonnettaan ja paljon muutakin.
Kirjoitat vissiin "jannefaneista"?
 

Yhteistyössä