vierailija
Ilman muuta. Miksen olisi? Vastaa!!Sä olet vain kateellinen mulle!
Ilman muuta. Miksen olisi? Vastaa!!Sä olet vain kateellinen mulle!
Sä olet vain kateellinen mulle!Hernekeittoa? Kaalikeittoa? Mitäs teet nyt sille perheellesi kun niin innoissasi ilmoitit että siulla on semmoinen. Ootpa spesiaali tyyppi.
Sä olet vain kateellinen mulle!Ilman muuta. Miksen olisi? Vastaa!!
Noh vähintään kateellinen.Sä olet vain kateellinen mulle!
Ilman muuta.Sä olet vain kateellinen mulle!
Toivottavasti et vaan copy and paste. Kirjoita se kirjaimet joka kerta.Sä olet vain kateellinen mulle!
Me kaikki ollaan.Sä olet vain kateellinen mulle!
Nimenomaan!Hyvä kun myönnätte olevanne minulle kateellisia! Niinhän te Janne-fanitkin aina sanotte. Joku erehtyy toteamaan että Jannen kissahotellissa on suolaiset hinnat. Niin hän on vain kateellinen.
Noh sinä hävisit tämän ottelun. Hitto!Hyvä kun myönnätte olevanne minulle kateellisia! Niinhän te Janne-fanitkin aina sanotte. Joku erehtyy toteamaan että Jannen kissahotellissa on suolaiset hinnat. Niin hän on vain kateellinen.
Jep. Ei se tajunnut mikä peli tässä oli. Ei haittaa. Me voitettiin . Ja sen myötä hyvää yötä. Voitto oli mahtavaa.Noh sinä hävisit tämän ottelun. Hitto!
Hyvää yötä. Voitto kotiin !Jep. Ei se tajunnut mikä peli tässä oli. Ei haittaa. Me voitettiin . Ja sen myötä hyvää yötä. Voitto oli mahtavaa.
Tuo on aika säälittävää vastailla koko ajan itselleen, ja esittää että täällä muka kaksi FIKSUA Janne-fania ulvoisi koko ajan Kun minä tiedän että yksi ja sama se täällä koko ajan itsekseen "keskustelee"Jep. Ei se tajunnut mikä peli tässä oli. Ei haittaa. Me voitettiin . Ja sen myötä hyvää yötä. Voitto oli mahtavaa.
Katos kuka tuli tsekkaamaan vielä mitä täällä sanotaan. Sinä .Hassua että heti tämä palsta hiljeni raivoavista Janne-faneista, kun toinen näistä "voitto kotiin- tyypeistä" lähti höyhensaarille uneksimaan Jannesta.... Ai niin, kun eihän täällä ollut kuin vain se yksi ja sama psykooseissa raivoava mielipuolinen Janne-fani. Nyt kun tuo yksi raivohullu siirtyi sänkyyn fantasioimaan Jannesta, loppui tämä teeskennelty Janne-fanien yhteisrintama kuin seinään.
Et edelleen tajua mikä pointti oli. Voi sinua.Hassua että heti tämä palsta hiljeni raivoavista Janne-faneista, kun toinen näistä "voitto kotiin- tyypeistä" lähti höyhensaarille uneksimaan Jannesta.... Ai niin, kun eihän täällä ollut kuin vain se yksi ja sama psykooseissa raivoava mielipuolinen Janne-fani. Nyt kun tuo yksi raivohullu siirtyi sänkyyn fantasioimaan Jannesta, loppui tämä teeskennelty Janne-fanien yhteisrintama kuin seinään.
Jatketaan tätä huomenna.Hassua että heti tämä palsta hiljeni raivoavista Janne-faneista, kun toinen näistä "voitto kotiin- tyypeistä" lähti höyhensaarille uneksimaan Jannesta.... Ai niin, kun eihän täällä ollut kuin vain se yksi ja sama psykooseissa raivoava mielipuolinen Janne-fani. Nyt kun tuo yksi raivohullu siirtyi sänkyyn fantasioimaan Jannesta, loppui tämä teeskennelty Janne-fanien yhteisrintama kuin seinään.
Mitä varten olet vielä täällä? Eikö sinun pitäisi olla nukkumassa että jaksat huomenna paskan jauhantaa?Hassua että heti tämä palsta hiljeni raivoavista Janne-faneista, kun toinen näistä "voitto kotiin- tyypeistä" lähti höyhensaarille uneksimaan Jannesta.... Ai niin, kun eihän täällä ollut kuin vain se yksi ja sama psykooseissa raivoava mielipuolinen Janne-fani. Nyt kun tuo yksi raivohullu siirtyi sänkyyn fantasioimaan Jannesta, loppui tämä teeskennelty Janne-fanien yhteisrintama kuin seinään.
Ei se mee nukkumaan kun se stalkkaa mitä täällä kirjoitetaan hänestä.Mitä varten olet vielä täällä? Eikö sinun pitäisi olla nukkumassa että jaksat huomenna paskan jauhantaa?
Joo, sen raivo pitää sitä hereillä koko yön. Sitten huomenna se yrittää taas aloittaa jotain riitaa kun sillä ei ole muuta elämää kuin Janne ja me.Ei se mee nukkumaan kun se stalkkaa mitä täällä kirjoitetaan hänestä.
Nyt mä menen nukkumaan, jotta jaksan huomenna keskustella täällä itsekseni, mutta esittää että mukamas keskustelisin jonkun Janne-vihaajan kanssaEi se mee nukkumaan kun se stalkkaa mitä täällä kirjoitetaan hänestä.
Joo minäkin menen tästä nyt nukkumaan. Jatketaan huomenna tätä taistelua Janne-faneja vastaanNyt mä menen nukkumaan, jotta jaksan huomenna keskustella täällä itsekseni, mutta esittää että mukamas keskustelisin jonkun Janne-vihaajan kanssa
Kyllä, myös minä menen nukkumaan. Me voitettiin tämä taistelu! Ei tuo psykoottinen Janne-fani mahda meille mitään! Hyvää yötä, kirjoitellaan taas huomenna.Joo minäkin menen tästä nyt nukkumaan. Jatketaan huomenna tätä taistelua Janne-faneja vastaan
Hyviä öitä minunkin puolesta. Jatketaan taas huomenna väittelemistä tuota mielipuoli-Janne-fania vastaan!Kyllä, myös minä menen nukkumaan. Me voitettiin tämä taistelu! Ei tuo psykoottinen Janne-fani mahda meille mitään! Hyvää yötä, kirjoitellaan taas huomenna.
Hyvä me. Vihdoinkin turpa tukossa tuolta vihaajalta. Oli jo aikakin.Kyllä, myös minä menen nukkumaan. Me voitettiin tämä taistelu! Ei tuo psykoottinen Janne-fani mahda meille mitään! Hyvää yötä, kirjoitellaan taas huomenna.