Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne-faneilla on nyt kyllä sellaiset psykoosit tulilla, että mä en enää ymmärrä teidän "järjen" juoksua. Teiltä tulee aivan ihmeellistä settiä, mahdatteko itsekään enää ymmärtää mitä te sönkötätte???????
 
vierailija
No joo niiden pillerit on vanhentuneet ja tiedäthän mitä silloin tapahtuu. Aivot ei enää toimi. Tuosta sen näkee niin selvästi. Kovasti kuitenkin yrittää. Jaa täh, työttömät täällä kirjoittaa nyt keskellä yötä?? Vai mitä teidän vakiosanonnat on?? Heh heh helvetin luuserit.
Täällä on ne kaksi luuseria jotka kirjoittaa paskaa Jannesta. Ja sitten yrittää sysätä sen niiku täällä ois 50. Katos kun heidän valta alkaa hiipumaan. Vauvalta kaikki poistetaan niin nyt heillä on vaan tämä elämä. Ja tääkin on kohta häipymässä pois. Mitäs ne tyypit sit tekee? Syö puuroa kotona ja stalkkaa Jannea muuten vaan kun oma nuoruutensa pikkuhiljaa kuolee pois. Voi reppanoita tosiaan.
 
vierailija
Janne-faneilla on nyt kyllä sellaiset psykoosit tulilla, että mä en enää ymmärrä teidän "järjen" juoksua. Teiltä tulee aivan ihmeellistä settiä, mahdatteko itsekään enää ymmärtää mitä te sönkötätte???????
Oi miksi olet täällä tähän aikaan yöstä? Eiks sun pitäis olla äheltämässä duunia? Kuten käsket että fanien pitäis olla.
 
vierailija
Miksi vastaat meille?? Vittuako vastaat mitään sitten?
Voi luoja että sulla menee tunteisiin 🙈 Oletko nyt ihan varma että tämä Kaksplussan keskustelu on ihan oikea paikka sinulle?? Sulla taitaa olla vihanhallinnassa ongelmia? Ennemminkin sun kannattaisi lähteä hoitamaan tuota sun vihaongelmaa ihan ammattilaisen luo, kuin että raivoat täällä yötä päivää....
 
vierailija
Ja minulla on myös se perhe 😭😭😭😭. Minä tulin töistä tuossa 01 aikaan. Katsos kun meitä Janne-vihaajia TODELLAKIN on täällä useampi! Uskomatonta, mutta totta! Älä nyt rupea sotkemaan minua johonkin toiseen!
 
vierailija
Ja edelleen vastaat mulle. Meneepä sulle tunteisiin 😂😂👍. Etkö tajua??: Voi luoja että sulla menee tunteisiin 🙈Oletko nyt ihan varma että tämä Kaksplussan keskustelu on ihan oikea paikka sinulle?? Sulla taitaa olla vihanhallinnassa ongelmia? Ennemminkin sun kannattaisi lähteä hoitamaan tuota sun vihaongelmaa ihan ammattilaisen luo, kuin että raivoat täällä yötä päivää....
 
vierailija
Ja edelleen vastaat mulle. Meneepä sulle tunteisiin . Etkö tajua??: Voi luoja että sulla menee tunteisiin Oletko nyt ihan varma että tämä Kaksplussan keskustelu on ihan oikea paikka sinulle?? Sulla taitaa olla vihanhallinnassa ongelmia? Ennemminkin sun kannattaisi lähteä hoitamaan tuota sun vihaongelmaa ihan ammattilaisen luo, kuin että raivoat täällä yötä päivää....
Sä olet vain kateellinen mulle!
 
vierailija
Voi sua reppanaa: ootko noin simppeli ettet tiedä mitä tässä tapahtuu?: Voi luoja että sulla menee tunteisiin 🙈Oletko nyt ihan varma että tämä Kaksplussan keskustelu on ihan oikea paikka sinulle?? Sulla taitaa olla vihanhallinnassa ongelmia? Ennemminkin sun kannattaisi lähteä hoitamaan tuota sun vihaongelmaa ihan ammattilaisen luo, kuin että raivoat täällä yötä päivää....
 
vierailija
Voi sua reppanaa: ootko noin simppeli ettet tiedä mitä tässä tapahtuu?: Voi luoja että sulla menee tunteisiin Oletko nyt ihan varma että tämä Kaksplussan keskustelu on ihan oikea paikka sinulle?? Sulla taitaa olla vihanhallinnassa ongelmia? Ennemminkin sun kannattaisi lähteä hoitamaan tuota sun vihaongelmaa ihan ammattilaisen luo, kuin että raivoat täällä yötä päivää....
Sä olet vain kateellinen mulle!
 

Yhteistyössä