K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä on helpompaa. Ei poistu viestejä, ei mene kiinni klo 23, ei jatkuvaa aiheen vääntämistä pois raiteilta harhaisten K/B shippaus"mayhemeiden" etsinnässä joka ikisestä jutusta. (Joksut studiolla? Vaaauuu varmaan K:n kanssa yhteisbiisi tulossa, mayhemiiit, pellemeikiit!)
En ole koskaan käsittänyt tota pellemeikki juttua. Niin junttia se ainakin on
 
vierailija
Why aren't you using your pseudonym? There is only 2 people who translates to english and other one ships so this is not her. People who wants to please everyone and hides their identity when knows everyone don' t like their comment are cowards. And I don't even ship myself.
Siis mitä vttua? Jos kerran sullekin tuli selväksi kuka postaa (ja mistä tiedät, tuo voi ihan hyvin olla vaikka shippiin pettynyt B. C. Sloveniasta), niin ihan turha nillittää. Tosi tympeä viesti.
 
vierailija
Mutta täällä on enemmän muiden ketjujen haukkumista, kuten nyt sinunkin viestissäsi, ivallista kommentointia vauvan keskusteluista.
Ehkä tämän vaikutelman voi saada, mutta nytkin tämä keskustelu lähti liikkeelle jälleen kerran siitä, että joku tuli kyselemään miksi ihmiset viihtyvät täällä. Sitä ennen oli hyvässä hengessä keskustelua tällä kertaa Joksujen tulevasta keikasta. Uusien kannattaisi hypätä mukaan keskusteluun ja unohtaa turhat sääntökeskustelut. Jos ei tunnu omalta, ei siitä kannata tehdä numeroa. Sen kun poistuu vaan.
 
vierailija
Ehkä tämän vaikutelman voi saada, mutta nytkin tämä keskustelu lähti liikkeelle jälleen kerran siitä, että joku tuli kyselemään miksi ihmiset viihtyvät täällä. Sitä ennen oli hyvässä hengessä keskustelua tällä kertaa Joksujen tulevasta keikasta. Uusien kannattaisi hypätä mukaan keskusteluun ja unohtaa turhat sääntökeskustelut. Jos ei tunnu omalta, ei siitä kannata tehdä numeroa. Sen kun poistuu vaan.
Harmillista tuo toisten ketjujen haukkuminen mutta myös vauvalla haukutaan todella paljon kompostia.
 
vierailija
Jos täältä on tultu trollaamaan, muuten tuskin?
Siellä useamman kerran viikossa ellei päivittäin joku kertoo miten kamalaa porukkaa kompostissa on. Ja jos joku edes mainitsee että esim. kompostissa jutellaan parhaillaan Joksujen festarikeikoista niin alkaa heti valitus että kompostin juttuja ei saa tuoda vauvalle. Ymmärrän toki ettei sääntöjen vastaisia aiheita saa viedä mutta ihan neutraalitkin asiat. 🤷🏼‍♀️
 
vierailija
Siellä useamman kerran viikossa ellei päivittäin joku kertoo miten kamalaa porukkaa kompostissa on. Ja jos joku edes mainitsee että esim. kompostissa jutellaan parhaillaan Joksujen festarikeikoista niin alkaa heti valitus että kompostin juttuja ei saa tuoda vauvalle. Ymmärrän toki ettei sääntöjen vastaisia aiheita saa viedä mutta ihan neutraalitkin asiat.
No eihän toisten ketjujen mitkään jutut tarvikaan tuoda, jokainen voi käydä itse katsomassa? Koska tämä ei ole shippiketju, siitä ei tykätä. Puutarha eri asia, jos mainitaan, vaikka minificci tms.
 
vierailija
No eihän toisten ketjujen mitkään jutut tarvikaan tuoda, jokainen voi käydä itse katsomassa? Koska tämä ei ole shippiketju, siitä ei tykätä. Puutarha eri asia, jos mainitaan, vaikka minificci tms.
Vähän omituista minusta. Itse asiassa minä olin se, joka viimeksi taisin mainita, että täällä on hyvää keskustelua Joksuista. Sen tein ihan vain siksi, että joku alkoi valittaa, että puhutaan vain K-jutuista. Heti alkoi valitus ja alapeukutus ja sitten viesti poistui. Lapsellista sanoisin. Itse ainakin mielelläni kuulisin, missä on parhaat itseäni kiinnostavat jutut sillä hetkellä.
 
vierailija
Nuo kuuntelilaluvut on kyllä erityisesti Helsingissä ja oletettavasti koko Suomessa sulaneet hurjaa vauhtia. Eiköhän nyt tehdä pientä markkinointia Jokereiden hyväksi. Itse aion nyt hetken "kiusata" työkavereita, perhettä, tuttuja soittamalla Jokereiden musiikkia aina kun mahdollisuus, ehkä sieltä joku innostuisi enemmänkin. Haastan muutkin mukaan tähän, nyt laitetaan Jokerit soimaan!
Hyvä idea, lähden mukaan! 👍
 
vierailija
Tietääkö joku enemmän bändin sector5 taustoista? Olivat Joksujen lämppäreinä kiertueella. Coveroivat heitä tileillään parilla biisillä, nyt ŠBJ. Siksi mietin, kun siinä 2 veljestä, Mika ja Sami. Voi olla kansainväliset nimetkin, mutta jotenkin sointui Suomeen. Olisiko juuria, en löydä enempää heistä tietoa?
 

Yhteistyössä