Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieletöntä, että joku mainitsi aiemmin jotain että Suomen viihdemaailmassa on mafia! Mitä hittoa täällä ees tapahtuu enää? Kuka hullu semmosta uskoo Suomen maasta?! Mafia täällä? Waude ihmiset ovat ottaneet täysin vapaata järjestään!
 
vierailija



Suomessakin on Mafia
Ei se tietenkään samanlainen ole kuin venäjällä,kiinassa,Japanissa ja Italiassa mutta on silti..
Se olisikin hurjaa jos suomessa ois samanlainen Mafia kuin Italiassa
No Suomen Mafian takia Janne-reppana ei uskalla liikoja liverrellä Onnenarvasta.... Janne saattaisi vaikka mystisesti kadota, tai pudota parvekkeelta... 😂 Onnenarvassa on niin isot rahat liikkeellä, että tuhma Jacek saattaisi ottaa yhteyttä Suomen tai Unkarin mafiaan.. HUI!!! 😱😱😱 Jestamendeera sentään!
 
vierailija
No Suomen Mafian takia Janne-reppana ei uskalla liikoja liverrellä Onnenarvasta.... Janne saattaisi vaikka mystisesti kadota, tai pudota parvekkeelta... Onnenarvassa on niin isot rahat liikkeellä, että tuhma Jacek saattaisi ottaa yhteyttä Suomen tai Unkarin mafiaan.. HUI!!! Jestamendeera sentään!
Aina hyvä lukea näitä vittuilu passiivis aggressiivisia kommentteja kun et muuta osaa kirjoittaa.
 
vierailija
Se on rankkaa noille nyt, kun J ei ole tvssä ja ne ei keksi mistä valittaa .
Ei siihen telkkaria tarvita 😂 Janne tarjoilee kyllä lähes päivittäin puheenaiheita facesivullaan. Ensin tuo sydämellinen ♥ mies haukkui julkisesti Anne-Marin ja Jacekin, vaikka vastustaa kiusaamista. Sitten hän löi pöytään vastustamattoman tarjouksen, tule syömään Jannen makaronilaatikkoa huippuedullisesti, vain 69€! Ja tänään Janne taas vaihteeksi narisee ja uhriutuu, kun joku tuhma täti oli mennyt kauhistelemaan Jannen elukkahotellin hintoja kalliiksi 😂 Go Janne go!
 
vierailija
Ei siihen telkkaria tarvita Janne tarjoilee kyllä lähes päivittäin puheenaiheita facesivullaan. Ensin tuo sydämellinen mies haukkui julkisesti Anne-Marin ja Jacekin, vaikka vastustaa kiusaamista. Sitten hän löi pöytään vastustamattoman tarjouksen, tule syömään Jannen makaronilaatikkoa huippuedullisesti, vain 69€! Ja tänään Janne taas vaihteeksi narisee ja uhriutuu, kun joku tuhma täti oli mennyt kauhistelemaan Jannen elukkahotellin hintoja kalliiksi Go Janne go!
Ja joku fani haukkui tuota hänelle itselleen tuntematonta naista "kateelliseksi eukoksi" (suora lainaus), eikä Janne ole poistanut tuota kommenttia.
 
vierailija
Ei siihen telkkaria tarvita Janne tarjoilee kyllä lähes päivittäin puheenaiheita facesivullaan. Ensin tuo sydämellinen mies haukkui julkisesti Anne-Marin ja Jacekin, vaikka vastustaa kiusaamista. Sitten hän löi pöytään vastustamattoman tarjouksen, tule syömään Jannen makaronilaatikkoa huippuedullisesti, vain 69€! Ja tänään Janne taas vaihteeksi narisee ja uhriutuu, kun joku tuhma täti oli mennyt kauhistelemaan Jannen elukkahotellin hintoja kalliiksi Go Janne go!
Sinähän sen tiedät kun harrastat Jannea.
 
vierailija
Ei siihen telkkaria tarvita Janne tarjoilee kyllä lähes päivittäin puheenaiheita facesivullaan. Ensin tuo sydämellinen mies haukkui julkisesti Anne-Marin ja Jacekin, vaikka vastustaa kiusaamista. Sitten hän löi pöytään vastustamattoman tarjouksen, tule syömään Jannen makaronilaatikkoa huippuedullisesti, vain 69€! Ja tänään Janne taas vaihteeksi narisee ja uhriutuu, kun joku tuhma täti oli mennyt kauhistelemaan Jannen elukkahotellin hintoja kalliiksi Go Janne go!
Janne on aivan varma ettei tuo kissanhoitajamummo noudata mitään lakeja eikä puhdista tiloja hoidokkien vaihdon välissä yms. Minä tekisin Jannesta rikosilmoituksen kun tuolla tavalla keksii asioita omasta päästään ja julkaisee ne julkisessa Facessaan.
 
vierailija
Ja joku fani haukkui tuota hänelle itselleen tuntematonta naista "kateelliseksi eukoksi" (suora lainaus), eikä Janne ole poistanut tuota kommenttia.
Joo siellä on jo taas useampi fani kirkumassa kurkku suorana että kateudesta taas kyse 🤦🤦🤦 Eikö nuo fanit voisi jo pikkuhiljaa keksiä jonkun paremman syyn kuin tuo iänikuinen ja puhkikulutettu kateuskortti. Mä en tänäpäivänäkään ymmärrä mistä Jannelle pitäisi olla KATEELLINEN.......
 
vierailija
Viikko Jannen kissahoitolassa maksaa 300-490€. VIIKKO!!!! Mä maksan tuolla summalla jo melkein kuukauden vuokran! Sitten kun joku uskaltaa kauhistella noita hintoja, niin se leimataan heti KATEUDEKSI!!!! Voi elämä että Janne ja fanilaumansa voikin olla noloja!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Joo siellä on jo taas useampi fani kirkumassa kurkku suorana että kateudesta taas kyse Eikö nuo fanit voisi jo pikkuhiljaa keksiä jonkun paremman syyn kuin tuo iänikuinen ja puhkikulutettu kateuskortti. Mä en tänäpäivänäkään ymmärrä mistä Jannelle pitäisi olla KATEELLINEN.......
Miksi edes kirjoitat mitään tuollaista, kun itse toistat samoja jankutuksia täällä?? Siinä taas oot niin kaksinaanainen ja tekopyhä vaikka syytät muita siitä. Vai tiedätkö mitä ne sanat edes tarkoittaa? Alan epäilemään.
 
vierailija
Janne on aivan varma ettei tuo kissanhoitajamummo noudata mitään lakeja eikä puhdista tiloja hoidokkien vaihdon välissä yms. Minä tekisin Jannesta rikosilmoituksen kun tuolla tavalla keksii asioita omasta päästään ja julkaisee ne julkisessa Facessaan.
Tuo rikosilmoitusten tehtailu on Jannen fantasia ja pakkomielle. Ei normaalit ihmiset tehtaile työkseen rikosilmoituksia, varsinkaan ilman aihetta. Mutta Jannelta tämä onnistuu varsin luontevasti.
 
vierailija
Joo siellä on jo taas useampi fani kirkumassa kurkku suorana että kateudesta taas kyse Eikö nuo fanit voisi jo pikkuhiljaa keksiä jonkun paremman syyn kuin tuo iänikuinen ja puhkikulutettu kateuskortti. Mä en tänäpäivänäkään ymmärrä mistä Jannelle pitäisi olla KATEELLINEN.......
Oot kuitenkin kateellinen. Sen huomaa hyvin selvästi.
 
vierailija
Herran duudeli. On se rankkaa ihmisille, että J ei poista jotain kommenttia. Siitäkin näköjään jaksetaan itkeä päivittäin. Omapa on asiansa mitä poistaa ja mitä ei.
Ei siinä muuten mitään mutta kun Janne julistaa koko ajan "stop kiusaamiselle" ja itse kuitenkin kiusaa muita ja antaa faniensakin kirjoittaa kiusaamiskommentteja sivuillensa eikä poista niitä.
 

Yhteistyössä