Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lopettakaa jo tämä lapsellinen kirjoittelu Aikuiset ihmiset!! Katsokaa omaan peiliinne jos näette ja katsokaa syvälle sisimpäänne!! jos teillä on terve järki päässä. Omaa pahaa oloanne ja jotain pakkomieltä puratte täällä ja sehän ei auta mitään vaikka kuinka jauhatte ja kirjoittelette samaa koko ajan.. menkää katsomaan peilistänne omia tekemisiänne !
 
vierailija
Lopettakaa jo tämä lapsellinen kirjoittelu Aikuiset ihmiset!! Katsokaa omaan peiliinne jos näette ja katsokaa syvälle sisimpäänne!! jos teillä on terve järki päässä. Omaa pahaa oloanne ja jotain pakkomieltä puratte täällä ja sehän ei auta mitään vaikka kuinka jauhatte ja kirjoittelette samaa koko ajan.. menkää katsomaan peilistänne omia tekemisiänne !
Tämähän on keskustelupalsta, ei ole pakko täällä olla jos ei halua otsikon aiheesta keskustella. Mulla ei ainakaan ole paha olla, turha puhua monikossa . Olihan Janne erikoinen juontaja onnenarvassa .
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
Suomessa?? Mafia on Suomessa mukana? Olen asunut Italiassa missä mafia on mukana mutta että Suomessa? Olen asunut Italiassa hyvin monta vuotta ja mafia toimii siellä hyvin paljon mutta että jopa Suomessa? Nyt kyllä puhut täyttä potaskaa. Olen myös asunut Japanissa missä heidän omanlaisensa mafia on toiminnassa. Yakuza. Mutta Suomessa ei ole mitään sellaista. Turhaa edes yrittää sönköttää että itse tiedät mitään tuosta.
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
[/QUOTE
Sinun tietämättömyys jo hipoo noloutta. Älä sano mitään kun et tiedä mistään mitään. Mulla oli poikaystävä nimeltään Mimmo. Asui Roomassa. Hänellä oli suhteita mafiaan. Se oli hyvin pelottavaa. Eivät tehneet minulle mitään mutta mafiasta puhuminen oli jo kiellettyä. Suomessa ei ole mitään sellaista. Näin aseita, henkirikoksia, ja kaikkea kauheeta. Tonnin seteli ei ollut mitään muihin asioihin verrattuna.
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
Siis ihan PAKKO kommentoida tähän kun et tiedä mistä puhut. Olin naimisissa Italialaisen hyvin tärkeän miehen kanssa muinoin. Hän kuului jengiin joka hallitsi isoa aluetta Napolissa. Että vertaat jotain sellaista Suomen pikku mihin ees vertaat on ihan hullua. Sinulla ei ole mitään tajua miten mafia toimii. Sitä ei edes ole Suomessa. Tässä juurikin näkee että tietämättömät täällä kirjoittaa koska vaan haluavat päteä jotenkin jollain Janne sivulla.
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
Mikäs se sun kokemus on mafian kanssa? Kun näköjään sulla on kokemusta.
 
vierailija
Et kyä ikinä saa tähän vastausta. Tyyppi ei tiedä paskaa mistään.
Asuin Englannissa ja mulla oli poikaystävä nimeltään Salvatore. Eka sääntö oli ettei Italian mafiasta ikinä puhuttu. Aika hurjaa että täällä joku suomalainen edes viitti ottaa sen puheeksi ja vieläpä näin typerässä asian yhteydessä. Selvä merkki hänellä ei ole ikinä ollut mitään yhteyttä asiaan. Koska jos olisi ollut, ei puhuisi siitä näin mitättömästi. Ei ymmärrä miten arka asia aihe on. Tyhmä ihminen.
 
vierailija
Kyllä taas näkee että miksi fanit ovat aina vaan faneja kun eivät tajua show bisneksestä yhtään mitään. Jos tietäisitte niin tajuaisitte että mafia tosiaan on mukana aina monessa viihdekonsernissa. Helppohan se on huudella kun ei ole ikinä ees nähny varmaan sitä kuulusaa tonnin seteliä.
Olen nähnyt niin paljon isompia rahasummia kuin sulla on ees käsitystä.
 
vierailija
Samoin. Vein pomoni oikeuteen ja voitin mielettömän määrän rahaa. Että tää surkeus ees viittii sanoa mitään jostain tonnin setelistä . Apua. Säälittävää.
Nyt kun puhutaan rahasta ja toi yksi mainitsi että muka kukaan ei ole nähnyt tonnin seteliä: minulla on poikaystävä jolla on työ jota koko maailmassa vain 17 ihmistä osaa tehdä ja hän matkustaa ympäri maailmaa ja palkka on aivan huikea sen vuoksi. Että kyllä on nähty isoja summia rahaa. Syy miksi sanon tämän on että kenenkään ei pidä vetää mitään johtopäätöksiä asioista jollei heillä ole mitään tietoa ihmisistä. Mutta näinhän se näyttää menevän näillä keskustelupalstoilla. Ihmiset kuvittelee että tietää jotain ihmisistä vaikkei tiedä yhtään mitään heistä.
 
vierailija
No nyt onkin mielenkiintoinen keskustelu. Tuskin voin oottaa niitä paria ihmistä, jotka tulee tänne kommentoimaan klo 03:00 että mitä hittoa täällä kehuskellaan. Ai että. Ne jotka ilmoittavat että menkää töihin ja pälä pälä.
 

Yhteistyössä