K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse näen asian lähinnä siten, että tilanne edelleen auki. Tunteita on, mutta tällä haavaa tilanne on auki ja kypsyy jos kypsyy. Siitähän nuo laulukin tuntuvat kertovat Bojanilla. Näen, että ihastuivat kummatkin kovasti viisuissa. Mutta ei tosielämä ole kuin jotain romanttista elokuvaa. Ei se, että asiat eivät sitten etenekään nopeasti tai ehkä koskaan tarkoita kaiken olleen huijausta ja hyötymistä.

Minulle on ihan sama onko Käärijä suhteessa vai ei. Ainoastaan tapa puhua siitä täällä ärsyttää.
Ok, ymmärrän. Itse ajattelen että B oli ehkä ihastunut, K:sta en tiedä mitä se oli, ehkä platonista ihastusta? Uskon kuitenkin että jos noin oli, B ymmärsi tilanteen ja meni eteenpäin. Minusta ei olisi ollenkaan kiva ajatus mikään rakkaudessa riutuminen ja uskon että B on sen verran fiksu tyyppi ettei itseään sellaiseen tilanteeseen halua ajaa. Ehkäpä hän on jo löytänyt jonkun ja jos ei, niin toivottavasti pian löytää. Toivon että ovat molemmat onnellisia.
 
vierailija
Ok, ymmärrän. Itse ajattelen että B oli ehkä ihastunut, K:sta en tiedä mitä se oli, ehkä platonista ihastusta? Uskon kuitenkin että jos noin oli, B ymmärsi tilanteen ja meni eteenpäin. Minusta ei olisi ollenkaan kiva ajatus mikään rakkaudessa riutuminen ja uskon että B on sen verran fiksu tyyppi ettei itseään sellaiseen tilanteeseen halua ajaa. Ehkäpä hän on jo löytänyt jonkun ja jos ei, niin toivottavasti pian löytää. Toivon että ovat molemmat onnellisia.
Sitähän ne sanoituksen omaan silmään on, että asiaa on käsitelty. Vaan ei tunteet ole järki asia. Ja ihmiset voi rakastaa useita ihmisiä. Rakas voi jäädä läheiseksi ihmiseksi ilman suhdettakin.

Itse kyllä näen Kärdessä ihan oikeaa tunnetta edelleen Bojania kohtaan. Se minkä sävyisiä ovat tietää vain K jos näin on

Ei tuossa kukaan ole ketään hyväksikäyttänyt. Siihen en usko.
 
vierailija
Jos nyt leikitään, että uudet JO biisit on tunteista Käärijää kohtaan lähtöisin ei yksikään ole rakkaudesta joka tuntuu saavan ns täyttymyksen ja etenevän. Enemmän ne kertoo suuresta kaipauksesta kaukana olevaa kohtaa.n Omalla ymmärryksellä. Bluzakin on lähinnä todella surullinen.
Samaa mieltä, niinhän se on. Mutta jos sellaisia tunteita on joskus ollut, mistä biisi on sitten syntynyt, niin siitähän on voitu mennä eteenpäin. Jos biisi olisi ollut K:sta, niin sehän on tavallaan sen tilanteen käsittelyä ja tunteen purkamista vain, ei siihen tarvitse jäädä vellomaan. En siis shippaa, kuten varmaan viestistä näkeekin.
 
vierailija
Samaa mieltä, niinhän se on. Mutta jos sellaisia tunteita on joskus ollut, mistä biisi on sitten syntynyt, niin siitähän on voitu mennä eteenpäin. Jos biisi olisi ollut K:sta, niin sehän on tavallaan sen tilanteen käsittelyä ja tunteen purkamista vain, ei siihen tarvitse jäädä vellomaan. En siis shippaa, kuten varmaan viestistä näkeekin.
En minäkään shippaa. Mutta en minä vihaakaan tai kummastakaan ole tekemässä mitään hirviötä. Kumpikaan ei ole meille mitään velkaa. Itse toivon ystävyyden säilyvän.
 
vierailija
EW tuli musiikkivideoineen olo, että se joka oli tukenut oli K. Tanssijakin jotenkin sen oloinen ja tyyli tanssia. 😁
EW:n musavideo oli täydellinen esimerkki musavideosta joka ei oikein antanut mitään boostia biisille. Varsinkin eka minuutti on liian tylsä ja lavastuksellisesti kulahtanut että kukaan ei-fani ei jaksa katsoa. Siinä ei ole mitään joka antaisi jollekin fanille syyn linkata biisi jollekin kaverille ja sanoa "sun on nähtävä tää musavideo". Ja jos linkkaisi, niin vastaus olisi "miksi? Eihän siinä tapahtunut mitään erikoista?"
 
vierailija
En minäkään shippaa. Mutta en minä vihaakaan tai kummastakaan ole tekemässä mitään hirviötä. Kumpikaan ei ole meille mitään velkaa. Itse toivon ystävyyden säilyvän.
En minäkään, sanoin jo aiemmassa viestissäni että toivon että molemmat ovat onnellisia. Ja uskon minäkin ystävyyden pysyvyyteen, hyvät välithän heillä ruississakin oli.
 
vierailija
EW:n musavideo oli täydellinen esimerkki musavideosta joka ei oikein antanut mitään boostia biisille. Varsinkin eka minuutti on liian tylsä ja lavastuksellisesti kulahtanut että kukaan ei-fani ei jaksa katsoa. Siinä ei ole mitään joka antaisi jollekin fanille syyn linkata biisi jollekin kaverille ja sanoa "sun on nähtävä tää musavideo". Ja jos linkkaisi, niin vastaus olisi "miksi? Eihän siinä tapahtunut mitään erikoista?"
Minusta se oli ihana, katselin monta kertaa. Tykkään enemmän juuri tuollaisesta verrattuna johonkin vauhdikkaaseen sähellykseen jossa tilanteet vaihtuu muutaman sekunnin välein, niin kuin monissa on.
 
vierailija
Minusta se oli ihana, katselin monta kertaa. Tykkään enemmän juuri tuollaisesta verrattuna johonkin vauhdikkaaseen sähellykseen jossa tilanteet vaihtuu muutaman sekunnin välein, niin kuin monissa on.
Lisään vielä että tietysti suurella budjetilla voisi tehdä jonkun todella näyttävän, mutta ei heillä sellaiseen ole rahoja. Eli minusta tuo oli tosi kiva video budjettiin nähden. En tietysti tarkasti noita budjetteja tiedä, mutta ihan selvää on ettei he siihen videoon mitään valtavia rahasummia voi käyttää.
 
vierailija
Minusta EW musavideo on hieno ja aika syvän merkityksellinen. Itse muuten linkkailin sitä ystäville aikanaan eikä kukaan kysynyt miksi. Osa tykkäsi ja osa oli vaan ok. 😁 Samoin he linkkailee minulle milloin mitäkin. Osa jää kuunteluun ja osa ei
 
vierailija
Minusta se oli ihana, katselin monta kertaa. Tykkään enemmän juuri tuollaisesta verrattuna johonkin vauhdikkaaseen sähellykseen jossa tilanteet vaihtuu muutaman sekunnin välein, niin kuin monissa on.
Niin, koska olit jo fani. Eikä musavideon tarvitse olla vauhdikas saadakseen huomiota, musamaailma on täynnä tyylikkäitä, taiteellisia, hiljaisen vangitsevia musavideoita jotka saa artisteille uusia faneja. EW:n musavideo ei ole tyylikäs, taiteellinen, eikä vangitseva kenellekään fanikunnan ulkopuoliselle. Tuotantotiimistä puuttui ammattitaitoinen art/visual-director, joka ois suunnitellut tyylikkäämmän lavastuksen, valaistuksen ja kuvakulmat. Mutta se maksaa, niin ymmärrän miksi sitä ei ollut.
 
vierailija
Niin, koska olit jo fani. Eikä musavideon tarvitse olla vauhdikas saadakseen huomiota, musamaailma on täynnä tyylikkäitä, taiteellisia, hiljaisen vangitsevia musavideoita jotka saa artisteille uusia faneja. EW:n musavideo ei ole tyylikäs, taiteellinen, eikä vangitseva kenellekään fanikunnan ulkopuoliselle. Tuotantotiimistä puuttui ammattitaitoinen art/visual-director, joka ois suunnitellut tyylikkäämmän lavastuksen, valaistuksen ja kuvakulmat. Mutta se maksaa, niin ymmärrän miksi sitä ei ollut.
Mutta se oli mielenkiintoinen, siihen jää ikäänkuin koukkuun katsomaan että mitä oikein tapahtuu ja mitä se tarkoittaa. Itse pidin myös värimaailmasta ja näyttelijän notkeasta tanssista.
 
vierailija
Näittekö sen haastattelun jossa K puhui millainen Joost on ja sitten käsittelevät levy-yhtiöitä/musiikkialaa.

Millainen vaikutelma teillä tuli siitä onko K ollut vaikeuksia asian kanssa?

Joost mainitsi miten musa-alalla ihmiset paljon plaaplaaplaa eli puhuu ilmeisesti paskaa ja K tuki tätä voimakkaasti
 
vierailija
Pakitan puheitani EW:n huonosta musavideosta jonkin verran, koska tajusin että vertaan mielessäni sen laatua CD:n musavideoon, joka on todella korkeaa laatua visuaalisesta ja tuotannollisesta kulmasta. Mutta myönnän että se ei ole ollenkaan reilu vertaus minulta, koska CD:n musavideoon on varmasti saatu joko osittain tai kokonaan ulkopuolista tukea sekä rahallisesti että tuotannon järkkäämisessä, koska se oli viisuihin tarkoitettu. Kuten YLE hommaa musavideot UMK:hon. Siihen on luultavasti ollut sen kokoinen budjetti jollaista pojat eivät pysty investoimaan lähellekään omissa projekteissaan, niin minun ei pitäisi valittaa siitä että ei-viisu musavideot ei yllä samalle tuotantotasolle. Pahoitteluni.
 
vierailija
Pakitan puheitani EW:n huonosta musavideosta jonkin verran, koska tajusin että vertaan mielessäni sen laatua CD:n musavideoon, joka on todella korkeaa laatua visuaalisesta ja tuotannollisesta kulmasta. Mutta myönnän että se ei ole ollenkaan reilu vertaus minulta, koska CD:n musavideoon on varmasti saatu joko osittain tai kokonaan ulkopuolista tukea sekä rahallisesti että tuotannon järkkäämisessä, koska se oli viisuihin tarkoitettu. Kuten YLE hommaa musavideot UMK:hon. Siihen on luultavasti ollut sen kokoinen budjetti jollaista pojat eivät pysty investoimaan lähellekään omissa projekteissaan, niin minun ei pitäisi valittaa siitä että ei-viisu musavideot ei yllä samalle tuotantotasolle. Pahoitteluni.

Tulipa hyvä pohdinta omista ajatuksista.

Nostan kuvitteellista hattua
 
vierailija
Näittekö sen haastattelun jossa K puhui millainen Joost on ja sitten käsittelevät levy-yhtiöitä/musiikkialaa.

Millainen vaikutelma teillä tuli siitä onko K ollut vaikeuksia asian kanssa?

Joost mainitsi miten musa-alalla ihmiset paljon plaaplaaplaa eli puhuu ilmeisesti paskaa ja K tuki tätä voimakkaasti
Mulla on se katsomatta vielä, mistä se löytyikään?
 
vierailija
Näittekö sen haastattelun jossa K puhui millainen Joost on ja sitten käsittelevät levy-yhtiöitä/musiikkialaa.

Millainen vaikutelma teillä tuli siitä onko K ollut vaikeuksia asian kanssa?

Joost mainitsi miten musa-alalla ihmiset paljon plaaplaaplaa eli puhuu ilmeisesti paskaa ja K tuki tätä voimakkaasti
En kyllä muista että levy-yhtiöstä oisivat puhuneet, eivätkä paskanpuhumisesta, vaan p*rseennuolijoista. Eli ihmiset musa-alalla usein vaan liehittelevät toisiaan, eivätkä halua olla se joka sanoo rehellisesti toiselle vaikka että jokin biisi ei vaan toimi tai esiintymisessä ois petrattavaa ym. Ja K totesi siitä että Joost ei ole sellainen p*rseennuolija (no lips ass), vaan sanoo suoraan kritiikitkin. Eli K ei tykkää yes-miehistä ympärillään.
 

Yhteistyössä