K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
joksuilla oli songstatsin mukaan ennen heidän viisuja (eli 2023) alkuvuodesta noin 112 000 kuuntelijaa ja nyt n. 190 000. Jotain pitäis keksiä ettei lasku vaan jatku
Ei mun mielestä tartte mitään "keksiä" vaan paras että keskittyvät samaan ytimeen mitä muutkin indie-bändit': musan tekoon (kaikkein tärkein), keikkailuun, tarpeeksi sometusta että fanien mielenkiinto säiluu keikkojen ja uusien julkaisujen välissä.

En usko että kuuntelijat tulee putoamaan lähelle 100t, vaan lasku tulee hidastumaan ja pysähtymään kun oikea fanikunnan "ydin" tulee vastaan. Ihan kuten K:n instaseuraajien kanssa oli, ne laski viisujen jälkeen jatkuvasti yli tuhannella viikossa kun ihmiset jotka oli ruvenneet seuraamaan viisuhuumassa tajus ettei he oikeastaan olleetkaan faneja. Siinä jossain 480t tienoilla lasku oli hidastunut huomattavasti, ja lähti sitten taas nousuun. Nyt se on aikalailla vakaa. Sama tulee tapahtumaan JO:n kuuntelijaluvulle, kunhan he vaan jatkavat työtä.

Tietty kunnolliset kiinnostavat musavideot olisi massiivisesti hyödyksi, semmoiset joita myös fanikunan ulkopuoleiset voisi kiinnostua katsomaan, mutta niitä ei noin vaan tehdä.
 
vierailija
Tuo haukkuminen mitä näkyi aiemmin on törkeää, mut älä viitsi enempää spämmätä noita videoitakaan. Mua kiinnostais keskustella noiden shippareiden kanssa miten ajattelevat tuon asian, että eikö tuo tilanne mihin uskovat tunnu aika ikävältä heistä. Toivottavasti jompi kumpi edes vastaa.
 
vierailija
Ei mun mielestä tartte mitään "keksiä" vaan paras että keskittyvät samaan ytimeen mitä muutkin indie-bändit': musan tekoon (kaikkein tärkein), keikkailuun, tarpeeksi sometusta että fanien mielenkiinto säiluu keikkojen ja uusien julkaisujen välissä.

En usko että kuuntelijat tulee putoamaan lähelle 100t, vaan lasku tulee hidastumaan ja pysähtymään kun oikea fanikunnan "ydin" tulee vastaan. Ihan kuten K:n instaseuraajien kanssa oli, ne laski viisujen jälkeen jatkuvasti yli tuhannella viikossa kun ihmiset jotka oli ruvenneet seuraamaan viisuhuumassa tajus ettei he oikeastaan olleetkaan faneja. Siinä jossain 480t tienoilla lasku oli hidastunut huomattavasti, ja lähti sitten taas nousuun. Nyt se on aikalailla vakaa. Sama tulee tapahtumaan JO:n kuuntelijaluvulle, kunhan he vaan jatkavat työtä.

Tietty kunnolliset kiinnostavat musavideot olisi massiivisesti hyödyksi, semmoiset joita myös fanikunan ulkopuoleiset voisi kiinnostua katsomaan, mutta niitä ei noin vaan tehdä.
Se ettei uuden biisin aikana kuuntelut juuri yhtään noussut vaan laski on kyllä huono merkki, mutta oon kyllä samaa mieltä monesta. Pitäisi saada se yksi hyvä biisi.
 
vierailija
Ei mun mielestä tartte mitään "keksiä" vaan paras että keskittyvät samaan ytimeen mitä muutkin indie-bändit': musan tekoon (kaikkein tärkein), keikkailuun, tarpeeksi sometusta että fanien mielenkiinto säiluu keikkojen ja uusien julkaisujen välissä.

En usko että kuuntelijat tulee putoamaan lähelle 100t, vaan lasku tulee hidastumaan ja pysähtymään kun oikea fanikunnan "ydin" tulee vastaan. Ihan kuten K:n instaseuraajien kanssa oli, ne laski viisujen jälkeen jatkuvasti yli tuhannella viikossa kun ihmiset jotka oli ruvenneet seuraamaan viisuhuumassa tajus ettei he oikeastaan olleetkaan faneja. Siinä jossain 480t tienoilla lasku oli hidastunut huomattavasti, ja lähti sitten taas nousuun. Nyt se on aikalailla vakaa. Sama tulee tapahtumaan JO:n kuuntelijaluvulle, kunhan he vaan jatkavat työtä.

Tietty kunnolliset kiinnostavat musavideot olisi massiivisesti hyödyksi, semmoiset joita myös fanikunan ulkopuoleiset voisi kiinnostua katsomaan, mutta niitä ei noin vaan tehdä.
Joo, samaa mieltä.
 
vierailija
Se ettei uuden biisin aikana kuuntelut juuri yhtään noussut vaan laski on kyllä huono merkki, mutta oon kyllä samaa mieltä monesta. Pitäisi saada se yksi hyvä biisi.
Musta niillä on harvinaisen paljon hyviä biisejä, se on syy miksi kuuntelen edelleen. Niitä bändejä on paljon, joilla on vaan muutama hitti. Sellaiseen kyllästyy nopeasti kun ei jotain kolmea biisiä jaksa kuunnella kerrasta toiseen. Joksuihin en ole vielä kyllästynyt, tykkään lähes kaikista biiseistä.
 
vierailija
Tuo haukkuminen mitä näkyi aiemmin on törkeää, mut älä viitsi enempää spämmätä noita videoitakaan. Mua kiinnostais keskustella noiden shippareiden kanssa miten ajattelevat tuon asian, että eikö tuo tilanne mihin uskovat tunnu aika ikävältä heistä. Toivottavasti jompi kumpi edes vastaa.
Itse näen asian lähinnä siten, että tilanne edelleen auki. Tunteita on, mutta tällä haavaa tilanne on auki ja kypsyy jos kypsyy. Siitähän nuo laulukin tuntuvat kertovat Bojanilla. Näen, että ihastuivat kummatkin kovasti viisuissa. Mutta ei tosielämä ole kuin jotain romanttista elokuvaa. Ei se, että asiat eivät sitten etenekään nopeasti tai ehkä koskaan tarkoita kaiken olleen huijausta ja hyötymistä.

Minulle on ihan sama onko Käärijä suhteessa vai ei. Ainoastaan tapa puhua siitä täällä ärsyttää.
 
vierailija
Joksuilla lasku on ollut kuitenkin isoa ja tasaista, joten en ihmettele jos esim 150 000 tulee vastaan hyvinkin nopeasti.
150t pidän itsekin mahdollisena, mutta tuohonkin menee aikaa, jos laskun nopeus ei hidastu yhtään niin kestää silti yli kuukauden.
Mutta luulen että "pohja" ei ole hirveän kaukana, päättelen tämän siitä että JO:lla vaikuttaa olevan suunnilleen samankokoinen fanikunta kuin sillä OTP bändillä, ja heillä on juuri nyt 174t kuuntelijaa. Heidän uusin sinkku on myös saanut vähän yli 300t kuuntelua muutamassa viikossa, mikä on vähemmän kuin SBJ mutta lähellä EW:n lukuja, niin liikutaan samantyyppisissä kokoluokissa aktiivikuuntelijoiden suhteen.
 
vierailija
Oi hyvä luoja sentään. Sit pitää silti tulla tänne uskontunnustusta tuomaan. Vähän niinku jehovatkoputtelee ovelle.
Siis mun puolesta ihmiset saa leikkiä ja mielikuvitella, mutta pysykää nyt hyvät ihmiset kaukana todellisista ihmisistä sitten. Älkää esittäkö totuutena noita teidän harhaluulojanne mm. Kn puolisosta ja heidän suhteestaan. Ihan sairasta meininkiä.
Sinäkö sitten tiedät totuuden heistä ja heidän suhteestaan? Tuskin.

Niin usein palstoilla saa lukea ällösiirappisia hehkutuksia ja kuvitelmia K:n parisuhteen laadusta, että välillä on tervetullutta nähdä vastaavia kuvitelmia toiseltakin laidalta. Kukaanhan meistä ei oikeasti tiedä heidän suhteensa laadusta mitään.
 
vierailija
Jos nyt leikitään, että uudet JO biisit on tunteista Käärijää kohtaan lähtöisin ei yksikään ole rakkaudesta joka tuntuu saavan ns täyttymyksen ja etenevän. Enemmän ne kertoo suuresta kaipauksesta kaukana olevaa kohtaa.n Omalla ymmärryksellä. Bluzakin on lähinnä todella surullinen.
 
vierailija
Jos nyt leikitään, että uudet JO biisit on tunteista Käärijää kohtaan lähtöisin ei yksikään ole rakkaudesta joka tuntuu saavan ns täyttymyksen ja etenevän. Enemmän ne kertoo suuresta kaipauksesta kaukana olevaa kohtaa.n Omalla ymmärryksellä. Bluzakin on lähinnä todella surullinen.
Minusta Bluza ei ole surullinen omalla tulkinnalla, äsken kävin vielä noita suomi lyriikoita lukemassa.
 
vierailija
Yksi syy miksi JO:n kuuntelijat on olleet ehkä vähän enemmän laskussa kuin olisi voinut olettaa viisujen jälkeen, on että aika monet nuoret teinifanit on siirtynyt kesän mittaan fanittamaan Joostia ennemin. Huomasin tätä ainakin Twitterissä. JO sai viisuista paljon 12v-16v teinityttöfaneja, mutta teinityttöfaneilla on tyypillistä fanittaa tosi intensiivisesti vain yhtä kohdetta kerrallaan, ja kohde vaihtuu melkein joka vuosi. Teinit käyttää Spotifyta paljon.

Tuli uudet viisut ja uudet draamat, ja Joost vei traagisella menneisyydellään ja dramaattisella viisukokemuksellaan teinien huomion. K:lla tätä tapahtui vähemmän koska 12-16v fanit oli vain pieni osa hänen fandomiaan,kun taas aikuiset osaa jo fanittaa useaa artistia samaan aikaan, niin uuden kivan artistin löytyminen ei poista edellisten fanitusta.
 

Yhteistyössä