K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä mistään K ja B rakkauksista tiedä. Mutta jos nyt lähdetään olettelemaan jotain vieraista ihmisistä en lähtisi tuon naisen asemaa korottamaan kovin korkealle sen perusteella miltä näyttää ulospäin.

Kun te nyt haluatte aiheesta puhua.
 
vierailija
Eli K on vässykkä joka on roikkunut julkisuuteen pyrkivän haahkan käsipuolessa kohta kaksi vuotta mutta ei osaa erota. Ja B on rakkaudessa riutuva tössykkä joka odottaa neitsyenä Kn vapautumista maailman tappiin asti ja parhaat vuodet valuu hukkaan.

Menikö oikein?
Näinhän nuo muutamat tuntuu luulevan.
Toisaalta kyllä tuossa taitaa joku trollikin vaan olla ärsyttämässä.
 
vierailija
LUE NYT NOITA AIKAISEMPIA KOMMENTTEJA TÄHÄN ASIAAN. Ehkä syttyy valot pimeään sullakin .Kukaan ei tunge, kukaan ei estä. K kulkee edeltä, toiset taempana. Kuvaaja ottaa kuvan lennossa ja huono kuvaaja onkin, kun noin pöljästi on rajattu. Huono ammattitaito myös kuvan editoijalla. Yleensä lehtikuvia rajaillaan paremmin, jotta sommittelusta tulee siistimpi.
Vai rikkoutuu haavekuvasi ja petyt nyt sielä. Voi surullisuus. Olen pahoillani. Vaan selvästi estää. Ihan sama mitä harhaiset täällä kirjoittavat.

Ei noita kuvia mitään rajailla jos ei nyt jotain juttua varten ole
 
vierailija
Vai rikkoutuu haavekuvasi ja petyt nyt sielä. Voi surullisuus. Olen pahoillani. Vaan selvästi estää. Ihan sama mitä harhaiset täällä kirjoittavat.

Ei noita kuvia mitään rajailla jos ei nyt jotain juttua varten ole
Kyllä usein on tapana siistiä kaikki kuvat ettei näytä siltä että on napattu kuva kesken juomanhakureissun ja vieressä ihmettelee random tyyppejä.
 
vierailija
Ootko tosissas. Hän oli esiintymässä festareilla eikä ollut edes tuon jutun varsinainen haastateltava. Siinä oli vaan otettu Tikkurilasta kuvia muistakin esiintyjistä. Meinaatko, että Kärtsällä olis aikaa joka saamarin kuvaa vaatia nähtäväksi. hohhoijaa! Siitähän vasta meteli nousisi, että on hirveä diiva.
K oli selkeästi muutaman askeleen edellä ja kuvaaja varmaan pyytänyt siinä lennossa kuvaa. Toiset on kävelleet muutaman askeleen kauempana ja ehtineet lähemmäs, kun K pysähtyy pariksi sekunniksi.
Kyllä oot pimee.
Klla on aikaa poseerata ja halua olla linssiluteena jatkuvasti. Ei-sanakin on olemassa. Hän vähät välittää, kuka muu kuvassa näkyy. Että se siitä NMn suojelusta.
 
vierailija
Mun mielestä NM on erittäin virkistävä poikkeus. Olisin vähän pettynyt, jos valinta olisi osunut samanlaiseen tekoripsi/tekobosahahmoon, joka lähipiiristä löytyy
Tähän täytyy korjata, että eipä taida olla tekoripsiä tällä toisellakaan hahmolla. Muuten samaa mieltä. Puoliso on nätti ja rennon oloinen nuori nainen. Itsetuntokin taitaa olla kunnossa. Kaikkea hyvää toivon tälle parille.
 
vierailija
Minä mistään K ja B rakkauksista tiedä. Mutta jos nyt lähdetään olettelemaan jotain vieraista ihmisistä en lähtisi tuon naisen asemaa korottamaan kovin korkealle sen perusteella miltä näyttää ulospäin.

Kun te nyt haluatte aiheesta puhua.
No miltä sitten hän näyttää. Tuossakin kuvassa ihan normaalin, tasapainoisen ja ystävällisen näköinen. Todennäköisesti sellainen, jonka kanssa K viihtyy.
 
vierailija
Mä en edes ole käynyt shippipalstalla aikoihin niin en tiedä mitä siellä on taas provottu, mutta tää vastakkainasettelu on kyllä hämmentävää aikuisilta ihmisiltä. "Tulitte huutelemaan meidän puolelle niin annan samalla mitalla takaisin!" Ok...
 
vierailija
Minä en nyt ulkonäköä katso vaan miten ulospäin toimitaan. Kannattaisi pohtia vähän laajemmin kuin ulkonäköön tarttuen
Edelleen,mikä ihmeen toiminta?. Luuletko ihan tosissaan, että K jakais elämänsä julkisuustyrkyn tai golddiggerin kanssa. Eiköhän tällaiset piirteet olisi jo tulleet esiin parissa vuodessa. Toisin sanoen ko henkilö ei varmaankaan ole sellainen. Sitäpaitsi ei ole sun asia mennä arvostelemaan toisten kumppania, varsinkaan kun et tiedä hänestä mitään. Palstajuorut eivät ole tietoa.
 
vierailija
Mä en edes ole käynyt shippipalstalla aikoihin niin en tiedä mitä siellä on taas provottu, mutta tää vastakkainasettelu on kyllä hämmentävää aikuisilta ihmisiltä. "Tulitte huutelemaan meidän puolelle niin annan samalla mitalla takaisin!" Ok...
Joo välillä näissä palstoilla on ihan ala-aste meiningit. Haloo aikuiset ihmiset tai niin ainakin olen luullut
 

Yhteistyössä