Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakkaalle hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Myös paljon hyvän yön haleja ja pusuja. 🤗😚
Olet minun silmissäni maailman kiltein ihminen ja hyvä ihminen. 🥰
Usko pois. Mä itse kun olen semmoinen entinen nuorisorikollinen. 😅
Mun elämä on ollut tosiaan ihan kauheaa. Lapsena piilouduttiin sängyn alle kun porukat tappelivat ja riehuivat humalassa. Mua yritettiin ottaa huostaan muutamaan otteeseen. Kävin 25 v asti sossussa keskustelemassa muutaman kuukauden välein että miten on elämä mennyt. Halusin tämän kertoa.
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Rakkaalle hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Myös paljon hyvän yön haleja ja pusuja.
Olet minun silmissäni maailman kiltein ihminen ja hyvä ihminen.
Usko pois. Mä itse kun olen semmoinen entinen nuorisorikollinen.
Mun elämä on ollut tosiaan ihan kauheaa. Lapsena piilouduttiin sängyn alle kun porukat tappelivat ja riehuivat humalassa. Mua yritettiin ottaa huostaan muutamaan otteeseen. Kävin 25 v asti sossussa keskustelemassa muutaman kuukauden välein että miten on elämä mennyt. Halusin tämän kertoa.
Rakkaudella M.K.K
🤗💕
 
vierailija
Miten onnistuminen mitataan
Sillä, että kokee onnistuneensa siinä mikä on merkityksellistä. Se, että on myös omia meriittejä eikä pelkästään toisten onnistumisista iloitsemista. Se, että kokee määrittelevänsä elämänsä suunnan ja valinnat sen sijaan, että ne määriteltäisiin ulkopuolelta. Oma osionsa on myös ihmissuhteet, jotka ovat läheisiä, rakastavia ja he joiden kanssa viettää aikansa ovat inspiroivia ja heidän kanssaan on samalla aaltopituudella.
 

Yhteistyössä