K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitokset sille joka suositteli jokunen päivä sitten ao3:sta kinktoberia Oon nyt lukenut sen ihan järjestyksessä alusta loppuun, ja sit palaillut parhaisiin paloihin. Toivottavasti se kirjottaa vielä lisää tätä.
Mutta pariskunnalla on mahdollisuus vaikuttaa etteivät kulje yhdessä tilaisuuksissa, joissa otetaan kuvia mediaan. Paparazzikuvat ovat asia erikseen.

Tämä kuvaa vain sitä, että kummallakaan ei ole mitään tarvetta "suojella" NMää vaan kyse on vain siitä, että K yritetään pitää sinkkustatuksella.
[/QUOTE
Se "suojeleminen" kuuluu siihen Kn teatteriesitykseen. Suojelen perhettäni pahalta maailmalta jne. Gfn kuvissa olo on laskelmoitua. Hetken vilahtaa jossain, fanit tunnistavat. Ja taas somessa jankataan. Olisiko Klla uutta levyä tai jotain muuta tulossa. Ja niin se loft-asunto on kohta esittelyssä.
 
vierailija
Tahallaan kyllä tulee kuvaan, turvamies pysyy piilossa kuitenkin.
Selvästikään ei tahallaan tule kuvaan vaan luulee jäävänsä kuvan ulkopuolelle. TM:n käsikin näyttää siltä, että ohjeistaa gf:ä pysymään taaempana, ettei tämä joutuisi kuvaan. Outoa Seuralta julkaista kuva tuollaisena, vaikuttaa melkein tarkoitukselliselta. Gf:llä on muuten ne samat valkoiset Martensit, joita kyylättiin Porvoon kuvista viime kesänä, sieltä oli siis mm. The Housukuva.
 
vierailija
Eiköhän gf ihan työnsä puolesta halua myös piilossa. Jos olisin hänen asemassan haluaisin myös itse pysyä piilossa.
Mä en usko hetkeäkään, että hän haluaa olla piilossa. Todennäköisesti haluaisi saada kaiken hyödyn irti ja päästä osallistumaan esim. Linnan juhliin.

Se, että on avoimesti yhdessä ei tarkoita parisuhdehaastatteluja, jatkuvaa esiintymistä somessa tms. K voisi vaan todeta, että kyllä, olen parisuhteessa, en puhu asiasta enempää. Ei usko, että vaikka Seiska nykyistä enempää myöskään jaksaisi kaivella.
 
vierailija
Huoh! Kukaan muu kuin stalkkaajat ja pieni osa faneista ei tunnista kuvassa näkyvää naista. Häntä ei nimetä kuvassa eikä muutenkaan yhdistetä K tekstissäkään. Suurin osa faneista ja Seuran lukijoista ei todellakaan osaa yhdistää hän Kärtsään eli mitä väliä. Miksi tää on nyt niin iso juttu sulle.
Juurikin näin.

Kuvassa näkyy myös paljon muita ihmisiä. Mutta ketään kuvassa näkyvää ei ole K:n lisäksi mainittu nimeltä tai statukselta tai edes K:n seurueeseen kuuluvaksi. K poseeraa kuvassa yksin, ei kenenkään kanssa. Kenenkään yksityisyys ei tuosta kuvasta muutu.
 
vierailija
Mä en usko hetkeäkään, että hän haluaa olla piilossa. Todennäköisesti haluaisi saada kaiken hyödyn irti ja päästä osallistumaan esim. Linnan juhliin.

Se, että on avoimesti yhdessä ei tarkoita parisuhdehaastatteluja, jatkuvaa esiintymistä somessa tms. K voisi vaan todeta, että kyllä, olen parisuhteessa, en puhu asiasta enempää. Ei usko, että vaikka Seiska nykyistä enempää myöskään jaksaisi kaivella.
Ei K tuollaisia sano ja hyvä niin.
 
vierailija
Mä en usko hetkeäkään, että hän haluaa olla piilossa. Todennäköisesti haluaisi saada kaiken hyödyn irti ja päästä osallistumaan esim. Linnan juhliin.

Se, että on avoimesti yhdessä ei tarkoita parisuhdehaastatteluja, jatkuvaa esiintymistä somessa tms. K voisi vaan todeta, että kyllä, olen parisuhteessa, en puhu asiasta enempää. Ei usko, että vaikka Seiska nykyistä enempää myöskään jaksaisi kaivella.
Mitä se muuttaa sanoo Kärtsä olevansa parisuhteessa tai ei? Kaikki hänen faninsa, jotka ovat yhtään fandomissa, tietävät asian jo. Ja suuri yleisö ei niin paljoa välitä, että sillä olisi mitään merkitystä.
 
vierailija
Palstojen välillä ajoittain seilaava shippaaja, jolla satunnaisesti käy mielessä Kn reaalimaailman kuviot (lähinnä NM kuvassa vilahdukset, taustalla). Ymmärrän kyllä, että jos otetaan tosi paljon kuvia, niin useaankin kuvaan sattuu vahingossa taustalle.

Eli, kysymys kuuluu, onko tässä ko. hlö taustalla, NM? Käärijän kuva alempana jutussa, tässä linkki kuvaan: https://seura.fi/awpo/img/2024/07/dsc6443.jpg?s=1a98eb0404bbb11aca07ee87cdacb587&fit=crop&w=700&h=1077

Jos on tuosta tulee kuva, että hän haluaisi julkisuuteen eikä ole tarpeeksi tärkeä Käärijälle siihen. TM yrittää estää. Ei kai toisen rakkaalle tehtäisi sellaista.

Turhaan te jankkaatte tuosta naisesta kun ei hänen roolinsa selkeästi ole merkittävä edes. Jättäkää nyt ainakin shippiketju rauhaan näiltä. Joku tuli huuutelemaan tuonne toiseen ryhmään tästä. Sai kuvan kuin olisi parempikin kuva.
 
vierailija
Jos on tuosta tulee kuva, että hän haluaisi julkisuuteen eikä ole tarpeeksi tärkeä Käärijälle siihen. TM yrittää estää. Ei kai toisen rakkaalle tehtäisi sellaista.

Turhaan te jankkaatte tuosta naisesta kun ei hänen roolinsa selkeästi ole merkittävä edes. Jättäkää nyt ainakin shippiketju rauhaan näiltä. Joku tuli huuutelemaan tuonne toiseen ryhmään tästä. Sai kuvan kuin olisi parempikin kuva.
Siellä ei kyllä kuka maininnut sanallakaan kuka kuvassa on, mutta silti kuvat poistettiin välittömästi. 😂 Seuran
 
vierailija
Jos on hän kumppanin kannattaisi olla sika varovainen kun käyttäytyy noin. Tarpeeksi aikaa asuu yhdessä on nykyään osuus omaisuudesta oma ja paikka kuuluisuudesta the julkkiksen exkumppanina
 

Yhteistyössä