K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten niin huono selitys. Jos et halua kuvaan, et mene paikkoihin jossa media kuvaa. Piste. Aika moni muu julkisuudest tuttu osaa tämän kun haluaa pitää parisuhteensa yksityisenä.
He ovat siellä tilaisuudessa yhdessä ja Kärtsä on erillään puolisosta ja TM:stä kuvaa varten. Ei kai sitä puolison tartte eri puolella huonetta olla, jotta eivät vaan päädy samaan kuvaan? Eikä siinä voinut Kärtsä tai puoliso tietää, että kuvaaja ei rajaa kuvaa kunnolla tai edes editoi sitä julkaisua varten niin, että ylimääräisiä ihmisiä ei taustalla näy.
 
vierailija
Joskus palstoilla on "surkuteltu" ja "säälitelty", kun K on niin hirveä, että piilottelee puolisoa. Sitten kun he liikkuvat yhdessä ja puoliso näkyy kuvissa, alkaa jankutus siitä, että hän on tunkemassa esiin ja haluaa julkisuutta tai että kyseessä on ties minkälainen K:n kusipäinen vedätys faneja kohtaan. K on monesti sanonut, että haluaa suojella läheisiään julkisuudelta ja todennäköisesti hekin ihan omasta halustaan pysyttelevät syrjässä. On ihan selvä, että kun eletään yhteistä elämää, ei voi välttyä siltä, että joskus näkyy joku vilahdus, kun kuvia ja videoita otetaan koko ajan ja somea päivittää yksi jos toinenkin tuttu tai kaveri. Kuvaajat tuskin aina huomaavat itsekään aina, mitä taustalla tms näkyy. Siks toisekseen joskus tätä esillepyrkimistä on löydetty ties mistä heijastuksista tai hiustupsuista tai on stalkattu ei-julkkistuttavien ig-tilejä.
Ja tästä viimeisimmästä kuvasta... KUKAAN muu kuin stalkkaajat ja tietty osa faneista ei tiedä kuka kyseinen nainen on. Seuran normilukijoille siinä on vain joku. Ihan samaan tapaan kuin taustalla näkyvät muut ihmiset.
 
vierailija
He ovat siellä tilaisuudessa yhdessä ja Kärtsä on erillään puolisosta ja TM:stä kuvaa varten. Ei kai sitä puolison tartte eri puolella huonetta olla, jotta eivät vaan päädy samaan kuvaan? Eikä siinä voinut Kärtsä tai puoliso tietää, että kuvaaja ei rajaa kuvaa kunnolla tai edes editoi sitä julkaisua varten niin, että ylimääräisiä ihmisiä ei taustalla näy.
Edelleen, älä mene mukaan tilaisuuteen jos et halua kuviin! Joo, onhan se kiva käydä tuollaisissa jutuissa, mutta jos on oikeasti tarkka omasta yksityisyydestä, ei osallistu. Tuollakin on taatusti ollut median edustajat haastattelemassa ja ottamassa kuvia siellä täällä, olisi tosiaan pitänyt olla täysin huoneen toisella puolella. Ei ole kuvaajan velvollisuus rajailla jotain pois kuvista, kun oletus on, että kaikki osallistujat saa kuvata. Plus 90% ei edes kiinnitä huomiota kyseiseen henkilöön.

Itse olen sitä mieltä, että koko Käärijän sinkkuus on ihan turhaa pelleilyä. Luulen, että heilläkin olisi helpompaa olla avoimesti yhdessä.
 
vierailija
Kuvaaja tuskin tiesi, kuka kuvaan osunut nainen on. Häneltä pyydettiin kuva Kärtsästä, meni ja otti sen ja häipyi pois. Ammattilainen olisi kyllä käsitellyt puoliskot ihmisiä pois kuvista.
 
vierailija
Edelleen, älä mene mukaan tilaisuuteen jos et halua kuviin! Joo, onhan se kiva käydä tuollaisissa jutuissa, mutta jos on oikeasti tarkka omasta yksityisyydestä, ei osallistu. Tuollakin on taatusti ollut median edustajat haastattelemassa ja ottamassa kuvia siellä täällä, olisi tosiaan pitänyt olla täysin huoneen toisella puolella. Ei ole kuvaajan velvollisuus rajailla jotain pois kuvista, kun oletus on, että kaikki osallistujat saa kuvata. Plus 90% ei edes kiinnitä huomiota kyseiseen henkilöön.

Itse olen sitä mieltä, että koko Käärijän sinkkuus on ihan turhaa pelleilyä. Luulen, että heilläkin olisi helpompaa olla avoimesti yhdessä.
Ehkä häntä ja Kärtsää ei kiinnosta jos näkyy jossain kuvan reunalla. Näkyyhän monia muitakin ihmisiä aina Kn kuvissa taustalla eikä ihmiset ajattele niistä sen kummempaa. Koeta nyt jo päästää pakkomielteestäsi irti.
 
vierailija
Edelleen, älä mene mukaan tilaisuuteen jos et halua kuviin! Joo, onhan se kiva käydä tuollaisissa jutuissa, mutta jos on oikeasti tarkka omasta yksityisyydestä, ei osallistu. Tuollakin on taatusti ollut median edustajat haastattelemassa ja ottamassa kuvia siellä täällä, olisi tosiaan pitänyt olla täysin huoneen toisella puolella. Ei ole kuvaajan velvollisuus rajailla jotain pois kuvista, kun oletus on, että kaikki osallistujat saa kuvata. Plus 90% ei edes kiinnitä huomiota kyseiseen henkilöön.

Itse olen sitä mieltä, että koko Käärijän sinkkuus on ihan turhaa pelleilyä. Luulen, että heilläkin olisi helpompaa olla avoimesti yhdessä.
Lässyn lässyn lää. He elää yhdessä, edustaa yhdessä ja kulkee joka paikassa yhdessä, mutta julkisissa kuvissa eivät yhdessä esiinny. Vastaavia pareja on Suomi ja maailma pullollaan. Kukaan muu kuin hc fanit ja palstatrollit ei kuvan nähdessään tiedä kuka hän edes on.
 
vierailija
Edelleen, älä mene mukaan tilaisuuteen jos et halua kuviin! Joo, onhan se kiva käydä tuollaisissa jutuissa, mutta jos on oikeasti tarkka omasta yksityisyydestä, ei osallistu. Tuollakin on taatusti ollut median edustajat haastattelemassa ja ottamassa kuvia siellä täällä, olisi tosiaan pitänyt olla täysin huoneen toisella puolella. Ei ole kuvaajan velvollisuus rajailla jotain pois kuvista, kun oletus on, että kaikki osallistujat saa kuvata. Plus 90% ei edes kiinnitä huomiota kyseiseen henkilöön.

Itse olen sitä mieltä, että koko Käärijän sinkkuus on ihan turhaa pelleilyä. Luulen, että heilläkin olisi helpompaa olla avoimesti yhdessä.
Huoh! Kukaan muu kuin stalkkaajat ja pieni osa faneista ei tunnista kuvassa näkyvää naista. Häntä ei nimetä kuvassa eikä muutenkaan yhdistetä K tekstissäkään. Suurin osa faneista ja Seuran lukijoista ei todellakaan osaa yhdistää hän Kärtsään eli mitä väliä. Miksi tää on nyt niin iso juttu sulle.
 
vierailija
Huoh! Kukaan muu kuin stalkkaajat ja pieni osa faneista ei tunnista kuvassa näkyvää naista. Häntä ei nimetä kuvassa eikä muutenkaan yhdistetä K tekstissäkään. Suurin osa faneista ja Seuran lukijoista ei todellakaan osaa yhdistää hän Kärtsään eli mitä väliä. Miksi tää on nyt niin iso juttu sulle.
Tää on niin jännää, että tässä fandomissa sisällä olevat eivät näe sitä, ettei Kn lähipiiri kiinnosta kuin kourallista ihmisiä. Hänet tuntevat varmaan lähes kaikki, mutta esim omassa tuttavapiirissä oltiin ihmeissään, kun soitin kerran Urheilujätkää, ja sanoin sen olevan Käärijän. CCC ja enintään Ruoska, joka sekin ajatellaan Erikan biisiksi.
 
vierailija
Edelleen, älä mene mukaan tilaisuuteen jos et halua kuviin! Joo, onhan se kiva käydä tuollaisissa jutuissa, mutta jos on oikeasti tarkka omasta yksityisyydestä, ei osallistu. Tuollakin on taatusti ollut median edustajat haastattelemassa ja ottamassa kuvia siellä täällä, olisi tosiaan pitänyt olla täysin huoneen toisella puolella. Ei ole kuvaajan velvollisuus rajailla jotain pois kuvista, kun oletus on, että kaikki osallistujat saa kuvata. Plus 90% ei edes kiinnitä huomiota kyseiseen henkilöön.

Itse olen sitä mieltä, että koko Käärijän sinkkuus on ihan turhaa pelleilyä. Luulen, että heilläkin olisi helpompaa olla avoimesti yhdessä.
Käärijä ei tule koskaan panemaan sinua eikä Bojania, vaan itse valitsemaansa henkilöä jonka kanssa selkeästi nauttii viettää aikaa. Sun jatkuva valittaminen täällä kuukausi toisensa perään ei tule koskaan muuttamaan asiaa.
 
vierailija
Tää on niin jännää, että tässä fandomissa sisällä olevat eivät näe sitä, ettei Kn lähipiiri kiinnosta kuin kourallista ihmisiä. Hänet tuntevat varmaan lähes kaikki, mutta esim omassa tuttavapiirissä oltiin ihmeissään, kun soitin kerran Urheilujätkää, ja sanoin sen olevan Käärijän. CCC ja enintään Ruoska, joka sekin ajatellaan Erikan biisiksi.
Joo ja itse asiassa tätä puolisojuttua taidetaan jauhaa lähinnä vain näillä palstoilla, onneksi paljon vähemmän kuin joskus aiemmin. Eivätkä kaikki palstalaisetkaan taida jaksaa olla niin hirveän kiinnostuneita. Asiasta tiedetään, mutta so what. Useimmat varmasti ymmärtävät kunnioittaa K:n toivetta yksityisyyteen lähipiirinsä suhteen.
 

Yhteistyössä