Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva bongaus noista keikkaklipeistä jotka K on jakanut stooreihinsa: yksi on käyttäjältä mrbalins, joka on Latvian suosituimman hiphop/rap-yhtyeen, Singapuras Satins, jäsen. He olivat pääesiintyjä päälavalla K:ta edellisenä päivänä tuolla festarilla, ja youtubesta kun katsoo niin heillä on paljon biisejä usealla miljoonalla kuuntelulla. Eräänlainen paikallinen JVG, jos JVG koostuisi useammasta jäsenestä.

Mukava nähdä että K on saanut usean Euroopan maan räppäreiden huomion ja arvostuksen
 
vierailija
Kiva bongaus noista keikkaklipeistä jotka K on jakanut stooreihinsa: yksi on käyttäjältä mrbalins, joka on Latvian suosituimman hiphop/rap-yhtyeen, Singapuras Satins, jäsen. He olivat pääesiintyjä päälavalla K:ta edellisenä päivänä tuolla festarilla, ja youtubesta kun katsoo niin heillä on paljon biisejä usealla miljoonalla kuuntelulla. Eräänlainen paikallinen JVG, jos JVG koostuisi useammasta jäsenestä.

Mukava nähdä että K on saanut usean Euroopan maan räppäreiden huomion ja arvostuksen
Ja tekstinä käännettynä oli voitti koko tapahtuman.
 
vierailija
Kiva bongaus noista keikkaklipeistä jotka K on jakanut stooreihinsa: yksi on käyttäjältä mrbalins, joka on Latvian suosituimman hiphop/rap-yhtyeen, Singapuras Satins, jäsen. He olivat pääesiintyjä päälavalla K:ta edellisenä päivänä tuolla festarilla, ja youtubesta kun katsoo niin heillä on paljon biisejä usealla miljoonalla kuuntelulla. Eräänlainen paikallinen JVG, jos JVG koostuisi useammasta jäsenestä.

Mukava nähdä että K on saanut usean Euroopan maan räppäreiden huomion ja arvostuksen
Mä vähän kaivelin ja tää tyyppihän on kunnon Kärppy-fani, tehnyt myös Latvialaisen parodiacoverin CCC:stä viime vuonna: https://www.youtube.com/watch?v=m5vNwJ0CAag Näköjään myös koomikko, ja on tuon yhtyeen lyhyin jäsen, eli taitaa olla yksi lisää Kärpyn sielunveljiä.
 
vierailija
Kiva bongaus noista keikkaklipeistä jotka K on jakanut stooreihinsa: yksi on käyttäjältä mrbalins, joka on Latvian suosituimman hiphop/rap-yhtyeen, Singapuras Satins, jäsen. He olivat pääesiintyjä päälavalla K:ta edellisenä päivänä tuolla festarilla, ja youtubesta kun katsoo niin heillä on paljon biisejä usealla miljoonalla kuuntelulla. Eräänlainen paikallinen JVG, jos JVG koostuisi useammasta jäsenestä.

Mukava nähdä että K on saanut usean Euroopan maan räppäreiden huomion ja arvostuksen
Pokedex kasvaa vaan.
Ja tämä siis huumorilla, ennen kuin joku hermostuu. B/K shippari olen.
 
vierailija
Ihana Bojere postaus Tumpusta!
Voi hyvänen aika miten onkin ihana postaus! 🥰🫠 Video, musiikki ja K:n tykkäys yhdessä aiheuttivat sellaisen tunneryöpyn, että tästä toipumiseen meneekin hetki. Kiitos linkityksestä! ❤
 
vierailija
Noilla ulkomaan festareilla on yksi selkeä etu puolellaan, nimittäin iltojen pimeys. Tuo K:n show näyttää ihan törkeän hyvältä, kun koko valoshow ja takana olevan screenin videot näkyy hyvin. Ja onhan tuo yleisökin ihan uskomaton.
 
vierailija
Olin koulukiusattu koko peruskoulun ja silti Aito on kyllä pahin kiusaaja, jota oon ikinä nähnyt. Pakko jatkuvasti käydä muiden kimppuun, mitä kivempi kommentti niin sitä kovemmalla tarmolla.
 
vierailija
Ihana Bojere postaus Tumpusta!
Voi hyvänen aika miten onkin ihana postaus! 🥰🫠 Video, musiikki ja K:n tykkäys yhdessä aiheuttivat sellaisen tunneryöpyn, että tästä toipumiseen meneekin hetki. Kiitos linkityksestä! ❤
Ootko ihan terve? Vai vastailetko itsellesi?
Kiitos kysymästä, ihan terve olen. 😊 Tuon alkuperäisen postauksen olin nähnyt aiemminkin, mutta K:n tykkäys siihen oli aiemmin jäänyt huomaamatta, ja se tosiaan toi tunteet pintaan. Tätä hyvää mieltä eivät voi edes kaltaisesi myrkyttäjät pilata. 😘
 
vierailija
Ihana Bojere postaus Tumpusta!
Jep, korvessa-tili ei kyllä petä koskaan 💙💚. Oon nähnyt tämän klipin toki ennenkin, mutta onhan tää nyt ihana. Bojan näyttää tässä ihan syötävän suloiselta.
 
vierailija
Olin koulukiusattu koko peruskoulun ja silti Aito on kyllä pahin kiusaaja, jota oon ikinä nähnyt. Pakko jatkuvasti käydä muiden kimppuun, mitä kivempi kommentti niin sitä kovemmalla tarmolla.
Olet oikeassa, täällä on erityisen ilkeämielisiä kiusaajia aina valmiina hyökkäämään, Aito etunenässä. Todella harmillista, että tällainen hyvän mielen fanitus tuo mukanaan tuollaisia ikäviä sivuilmiöitä.
 
vierailija
Mikken storyssa on kuva Tallinnan satamasta eli tulivat ihan normaalisto sieltä kautta. Kaikkien laivapostaukset tehty tässä illalla joten tulivat varmaan about klo 19.30 lähteneellä laivalla
 
vierailija
Noilla ulkomaan festareilla on yksi selkeä etu puolellaan, nimittäin iltojen pimeys. Tuo K:n show näyttää ihan törkeän hyvältä, kun koko valoshow ja takana olevan screenin videot näkyy hyvin. Ja onhan tuo yleisökin ihan uskomaton.
En ymmärrä (tai periaatteessa kyllä*) miksi se Suomessa laitetaan aina esiintymään tyyliin viideltä iltapäivällä. Ei silloin kukaan ole vielä biletystuulella ja tosiaan hieno valoshow ei pääse ollenkaan esille. Käärijän musa on nimenomaan biletystä varten.

* tiedän että se laitetaan usein ns. sisäänheittoartistiksi, osittain ehkä myös lapsifaneja varten aikaiseen
 

Yhteistyössä