Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tästä nyt varmaan tulee sanomista, mutta mietinpähän vaan että jos selviäisi, että Bluzaa ei sittenkään julkaista, tai sanoitusta olisi muutettu merkittävästi, niin mitä tästä voitaisiin päätellä? Välit mennyt, draamaa, B havainnut olleensa liian avoin?

Itse en siis ollenkaan usko näin käyvän, ja taidan shipata näitä kahta niin kauan kun oma henki pihisee, mutta tuli vaan mieleen.
Bluza on jo esitetty niin monta kertaa, että näin ei tule käymään. Joitain sovituksellisia muutoksia biisiin voidaan tehdä (toivottavasti hyvin vähän 🙏), mutta tuskin sanoituksia muutetaan.
 
vierailija
Siis pitääkö mun oikeasti lähettää paketti jotain vähän edustavampia boksereita vaikka levy-yhtiölle 🤣. Samat kulahtaneen harmaat Niket vilkkuu edelleen. Eikö noita saa pelkästään mustia samassa paketissa vai onko siellä aina jotain "täytevärejä" mukana....
 
vierailija
Ihana, ihana Kärppy. Olen näitten Latvian ja Liettuan keikkojen jälkeen kyllä entistä enemmän sitä mieltä, että Käärijällä riittäisi rahkeita vaikka mihin. Nyt kun vaikka levy-yhtiöstä löytyisi joku suuruudenhullu tyyppi joka kannustaisi maailmanvalloitukseen... En nimittäin yhtään usko että K ja lähipiiri on vieläkään sisäistänyt tuota suosion määrää ulkomailla. Ja joka kerta kun pääsee esiintymään siellä isommalle yleisölle ja saa näkyvyyttä, valloittaa lisää sydämiä.
Mä taas toivon että jos lähtee joku maailmanvalloitus käyntiin, niin se on Kärtsän oma toive, eikä juuri esimerkiksi levy-yhtiöstä tullut. Jos Kärtsä haluaa pääosin keikkailla edelleen suomiyleisölle, en näe tarvetta lähteä "maailmanvalloitukseen" vain koska se olisi mahdollista hänen kohdallaan.
 
I wouldn't worry too much about the Spotify numbers.
I remember a while back the Polish singer Jann kept appearing when I listened to Spotify due to algorhythms I assume. I didnt do anything, and eventually he stopped popping up. So I assume I was his "monthly listener" at some point, and I'm not anymore. Perhaps something similar is happening to certain part of JO's listeners.
Also, Siddharta has 44000 listeners and they've been around for 30 years. Mrfy, a newer band like JO has less than 18000 and they're doing just fine.... 🤷‍♀️
Nina Pušlar who has been very popular for the last 20 years and draws in a very wide audience, from kids to grandpas, has only 13000 monthly listeners. 🤷‍♀️
 
vierailija
Tästä nyt varmaan tulee sanomista, mutta mietinpähän vaan että jos selviäisi, että Bluzaa ei sittenkään julkaista, tai sanoitusta olisi muutettu merkittävästi, niin mitä tästä voitaisiin päätellä? Välit mennyt, draamaa, B havainnut olleensa liian avoin?

Itse en siis ollenkaan usko näin käyvän, ja taidan shipata näitä kahta niin kauan kun oma henki pihisee, mutta tuli vaan mieleen.
Miksi tällaista pitäisi edes miettiä kun ovat itse kertoneet, että Bluza on seuraava sinkku ja sitä ollaan levyttämässä ja se on kaikkien mielestä very special song?
 
vierailija
Minustakin SBJ on paljon selkeämpi shippibiisi kuin Bluza. Bluzassa on toki Bojereen yhdistettyjä elementtejä, mutta SBJ:n kohdalla on paljon selkeämpää, ettei se voi kertoa oikein kenestäkään muusta.

En usko, että Bluzan suhteen tarvitsee huolehtia mistään muusta, mutta itse rakastan sen alkuperäistä livesovitusta ja toivon, ettei se muuttuisi levylle merkittävästi.
 
vierailija
Tuon tämän tännekin.
mukatukas ig-tilillä on useita hienoja stooreja eiliseltä keikalta ihan eturivistä keskeltä. Osassa näkee hyvin ilmeet myös ja äänen laatu on suht hyvä. Ruoskassa kuulee kuinka yleisö laulaa mukana, teksti kuvassa: Käärijä ja hänen latvialainen kuoronsa. Selviää, että mopolla on tultu lavalle ja sänky formulalakanoineen oli mukana myös. Trafikin ketkutus ja tyhmä mukin heitto yleisöstä (osuu Kärtsän rintaan) näkyy edestpäin hyvin. Kotkotus -kuoro on myös aikamoinen ja tietysti chachacha.

Vikassa stoorissa oli teksti Google-kääntäjällä Se oli elämäni paras konsertti!!! Ei ole väliä millä kielellä kappaleet ovat, on tärkeää että ne resonoivat kanssasi. Toivottavasti vielä kerran!
 
vierailija
Tuon tämän tännekin.
mukatukas ig-tilillä on useita hienoja stooreja eiliseltä keikalta ihan eturivistä keskeltä. Osassa näkee hyvin ilmeet myös ja äänen laatu on suht hyvä. Ruoskassa kuulee kuinka yleisö laulaa mukana, teksti kuvassa: Käärijä ja hänen latvialainen kuoronsa. Selviää, että mopolla on tultu lavalle ja sänky formulalakanoineen oli mukana myös. Trafikin ketkutus ja tyhmä mukin heitto yleisöstä (osuu Kärtsän rintaan) näkyy edestpäin hyvin. Kotkotus -kuoro on myös aikamoinen ja tietysti chachacha.

Vikassa stoorissa oli teksti Google-kääntäjällä Se oli elämäni paras konsertti!!! Ei ole väliä millä kielellä kappaleet ovat, on tärkeää että ne resonoivat kanssasi. Toivottavasti vielä kerran!
👍👍
 
vierailija
Tuon tämän tännekin.
mukatukas ig-tilillä on useita hienoja stooreja eiliseltä keikalta ihan eturivistä keskeltä. Osassa näkee hyvin ilmeet myös ja äänen laatu on suht hyvä. Ruoskassa kuulee kuinka yleisö laulaa mukana, teksti kuvassa: Käärijä ja hänen latvialainen kuoronsa. Selviää, että mopolla on tultu lavalle ja sänky formulalakanoineen oli mukana myös. Trafikin ketkutus ja tyhmä mukin heitto yleisöstä (osuu Kärtsän rintaan) näkyy edestpäin hyvin. Kotkotus -kuoro on myös aikamoinen ja tietysti chachacha.

Vikassa stoorissa oli teksti Google-kääntäjällä Se oli elämäni paras konsertti!!! Ei ole väliä millä kielellä kappaleet ovat, on tärkeää että ne resonoivat kanssasi. Toivottavasti vielä kerran!
Mahtavaa! :)
 
vierailija
Mä taas toivon että jos lähtee joku maailmanvalloitus käyntiin, niin se on Kärtsän oma toive, eikä juuri esimerkiksi levy-yhtiöstä tullut. Jos Kärtsä haluaa pääosin keikkailla edelleen suomiyleisölle, en näe tarvetta lähteä "maailmanvalloitukseen" vain koska se olisi mahdollista hänen kohdallaan.
Tietysti, mutta mun mielestä Kärppy vaikuttaa edelleen niin yllättyneeltä ja otetulta siitä, miten hänet otetaan ulkomailla vastaan, että en ole ihan varma että osaako K tai crew oikeasti sisäistää sitä miten yleisö rakastaa Kärppä showta, vaikka heillä ei olisi yhteistä kieltä. Eli tarvittaisiin joku hullu yllyttämään 😁.
 
vierailija
Tietysti, mutta mun mielestä Kärppy vaikuttaa edelleen niin yllättyneeltä ja otetulta siitä, miten hänet otetaan ulkomailla vastaan, että en ole ihan varma että osaako K tai crew oikeasti sisäistää sitä miten yleisö rakastaa Kärppä showta, vaikka heillä ei olisi yhteistä kieltä. Eli tarvittaisiin joku hullu yllyttämään .
Mikä järki? Tulee vaan kustannuksia.
 
vierailija
Tuon tämän tännekin.
mukatukas ig-tilillä on useita hienoja stooreja eiliseltä keikalta ihan eturivistä keskeltä. Osassa näkee hyvin ilmeet myös ja äänen laatu on suht hyvä. Ruoskassa kuulee kuinka yleisö laulaa mukana, teksti kuvassa: Käärijä ja hänen latvialainen kuoronsa. Selviää, että mopolla on tultu lavalle ja sänky formulalakanoineen oli mukana myös. Trafikin ketkutus ja tyhmä mukin heitto yleisöstä (osuu Kärtsän rintaan) näkyy edestpäin hyvin. Kotkotus -kuoro on myös aikamoinen ja tietysti chachacha.

Vikassa stoorissa oli teksti Google-kääntäjällä Se oli elämäni paras konsertti!!! Ei ole väliä millä kielellä kappaleet ovat, on tärkeää että ne resonoivat kanssasi. Toivottavasti vielä kerran!
Noi päällihousut putoo ihan just, voisi kyllä hankkia uusiakin.
 
vierailija
Mikä järki? Tulee vaan kustannuksia.
Matkailu avartaa, kiva saada uutta yleisöä, sponsoreitakin varmaan löytyisi, jne jne jne. Luuletko, että Kärpän uraa on tähän asti rakennettu pelkän järkevän ajattelun varaan? Eiköhän se olisi jäänyt Giganttiin myymään jääkaappeja jos näin olisi.

Showmies on showmies, ja K on kyllä yksi parhaimmista. Mielellään jakaisin tätä ilosanomaa Suomen rajojen ulkopuolelle.

(En jää inttämään koska hirveän vahva tunne että vastapuoli ei vaan tykkää Kärpyn menestyksestä....)
 

Yhteistyössä