Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä tahansa palstojen keskinäinen kähinä. Ja ei tietysti kaikki kollektiivisesti kuvittele jne. mutta osa pitää sen verran tärkeinä että pitää ilmoitella artisteille.
t. eri
En mä oo mistään kähinöistä kyllä nähnyt kenenkään ilmoittavan mihinkään. 😅 Tai no mikä nyt kähinäksi tulkitaan. Sit jos joku vuoden ajan käyttäytyy melko häiriintyneesti eikä se rajoitu vain palstalle, voi ehkä olla aihettakin.
 
vierailija
Vieläkö sitä kerkeää kertomaan viikonloppukuulumisia? 😃
Eilen kävin Oulu Pridessa itsekseni, oli varsin hauskaa! Ja siellähän oli varsinaiset Baby Boo- ja Käärylekansan kokoontumisajot. Terveisiä teille, jos satutte täällä aikaanne viettämään, oli hauska jutella! 🤩
Tänään vierailtiin äidin ja mummun kanssa eteläisessä naapurikunnassa isotädillä, sillä etelän pikkuserkut ovat tulleet vierailulle. Heidän 12-v poikansa on myös Kärppä- ja Joksufani, joten hänen kanssaan on aina hyvät jutut.
Muuten olen kirjoitellut paljon päiväkirjaa, joka on vieläkin reippaasti takamatkalla Ruissin ja Qstockin jäljiltä. Vaan päivääkään en aio skipata, kyllä se joskus valmiiksi tulee! 💪🏼 Olympialaisista olen seurannut vähän niitä erikoisempia lajeja, kova penkkiurheilija ei ole, mutta nuo harvinaisemmat lajit ovat osa hauskaa katsottavaa. Illalla uimaan ja saunaan, huomenna töihin. Mukavaa sunnuntain jatkoa itse kullekin! <3

PPV
 
vierailija
Vieläkö sitä kerkeää kertomaan viikonloppukuulumisia?
Eilen kävin Oulu Pridessa itsekseni, oli varsin hauskaa! Ja siellähän oli varsinaiset Baby Boo- ja Käärylekansan kokoontumisajot. Terveisiä teille, jos satutte täällä aikaanne viettämään, oli hauska jutella!
Tänään vierailtiin äidin ja mummun kanssa eteläisessä naapurikunnassa isotädillä, sillä etelän pikkuserkut ovat tulleet vierailulle. Heidän 12-v poikansa on myös Kärppä- ja Joksufani, joten hänen kanssaan on aina hyvät jutut.
Muuten olen kirjoitellut paljon päiväkirjaa, joka on vieläkin reippaasti takamatkalla Ruissin ja Qstockin jäljiltä. Vaan päivääkään en aio skipata, kyllä se joskus valmiiksi tulee! Olympialaisista olen seurannut vähän niitä erikoisempia lajeja, kova penkkiurheilija ei ole, mutta nuo harvinaisemmat lajit ovat osa hauskaa katsottavaa. Illalla uimaan ja saunaan, huomenna töihin. Mukavaa sunnuntain jatkoa itse kullekin! <3

PPV
Tunnistitko siis fanityypit jostain keikoilta tai oliko heillä merchiä päällä? :)
 
vierailija
Tunnistitko siis fanityypit jostain keikoilta tai oliko heillä merchiä päällä?
Kuulin selän takaa sanan "Käärijä" ja huomio kiinnittyi 😅 Ei mennyt paria minuuttia kun tökättiin kylkeen ja kehuttiin minun Joksukassiani 😊 Lisäksi mulla oli Kärtsärikorvikset korvissa. Osalla porukasta oli kyllä myös merchiä ja aiheeseen liittyviä rannekoruja. Erään kanssa yhteinen tuttu taas esitteli. Vaan veikkaan että kyllä omat omansa tunnistaa, vaikka olisi perunasäkkiin pukeutunut 😉
 
vierailija
Suloisen suloinen Bojere fanart! 😍
 
vierailija
No ni, mä sanoin, ettei ne mitään Bluzasta lässytä viikkokirjeessä. Olisin melkein voinut kertoa, että tuollaista ylimalkaista höpinää saadaan levynteon tunnelmista
Ja se johtuu siitä ettei se Bluza ole sen valmiimpi kuin viime viikollakaan. Ovat varmaan työstäneet jonkinverran alulle myös muita biisejä, vaikka tähtäin varmaan onkin saada Bluza ulos sinkkuna seuraavaksi.
 
vierailija
Kuulin selän takaa sanan "Käärijä" ja huomio kiinnittyi Ei mennyt paria minuuttia kun tökättiin kylkeen ja kehuttiin minun Joksukassiani Lisäksi mulla oli Kärtsärikorvikset korvissa. Osalla porukasta oli kyllä myös merchiä ja aiheeseen liittyviä rannekoruja. Erään kanssa yhteinen tuttu taas esitteli. Vaan veikkaan että kyllä omat omansa tunnistaa, vaikka olisi perunasäkkiin pukeutunut
Ok, kiinnosti kun yritin Helsinki Pridessä tiirailla merchejä, mutta en ainakaan puusilmilläni bongannut mitään. :) Ja itse en edes omista.
 
vierailija
Ja se johtuu siitä ettei se Bluza ole sen valmiimpi kuin viime viikollakaan. Ovat varmaan työstäneet jonkinverran alulle myös muita biisejä, vaikka tähtäin varmaan onkin saada Bluza ulos sinkkuna seuraavaksi.
Ei minua ainakaan erityisesti kiinnostaisi, vaikka olisivat sanoneet, että Bluza on nyt valmiimpi kuin viime viikolla, mutta ei vieläkään valmis. :) Luotan siihen, että se valmistuu lähitulevaisuudessa joka tapauksessa, oli edennyt tällä viikolla tai ei.
 
vierailija
Tästä nyt varmaan tulee sanomista, mutta mietinpähän vaan että jos selviäisi, että Bluzaa ei sittenkään julkaista, tai sanoitusta olisi muutettu merkittävästi, niin mitä tästä voitaisiin päätellä? Välit mennyt, draamaa, B havainnut olleensa liian avoin?

Itse en siis ollenkaan usko näin käyvän, ja taidan shipata näitä kahta niin kauan kun oma henki pihisee, mutta tuli vaan mieleen.
 
vierailija
Tästä nyt varmaan tulee sanomista, mutta mietinpähän vaan että jos selviäisi, että Bluzaa ei sittenkään julkaista, tai sanoitusta olisi muutettu merkittävästi, niin mitä tästä voitaisiin päätellä? Välit mennyt, draamaa, B havainnut olleensa liian avoin?

Itse en siis ollenkaan usko näin käyvän, ja taidan shipata näitä kahta niin kauan kun oma henki pihisee, mutta tuli vaan mieleen.
Veikkaisin että ei mikään näistä. Ja shippaaja olen myös.
 
vierailija
Tästä nyt varmaan tulee sanomista, mutta mietinpähän vaan että jos selviäisi, että Bluzaa ei sittenkään julkaista, tai sanoitusta olisi muutettu merkittävästi, niin mitä tästä voitaisiin päätellä? Välit mennyt, draamaa, B havainnut olleensa liian avoin?

Itse en siis ollenkaan usko näin käyvän, ja taidan shipata näitä kahta niin kauan kun oma henki pihisee, mutta tuli vaan mieleen.
Mulle SBJ on vielä enemmän ja selkeämmin shippiin liittyvä biisi kuin tämä ja kun se on julkaistu, niin en oikein ostaisi näitä teorioita. 😊
 
vierailija
Ei minua ainakaan erityisesti kiinnostaisi, vaikka olisivat sanoneet, että Bluza on nyt valmiimpi kuin viime viikolla, mutta ei vieläkään valmis. Luotan siihen, että se valmistuu lähitulevaisuudessa joka tapauksessa, oli edennyt tällä viikolla tai ei.
Tai sitten ei ollut mitään sanottavaa Bluzasta vaikka se valmis olisikin. Varmaan sitä mainostavat, kun se alkaa olemaan ajankohtainen
 
vierailija
Ihana, ihana Kärppy. Olen näitten Latvian ja Liettuan keikkojen jälkeen kyllä entistä enemmän sitä mieltä, että Käärijällä riittäisi rahkeita vaikka mihin. Nyt kun vaikka levy-yhtiöstä löytyisi joku suuruudenhullu tyyppi joka kannustaisi maailmanvalloitukseen... En nimittäin yhtään usko että K ja lähipiiri on vieläkään sisäistänyt tuota suosion määrää ulkomailla. Ja joka kerta kun pääsee esiintymään siellä isommalle yleisölle ja saa näkyvyyttä, valloittaa lisää sydämiä.
 

Yhteistyössä