K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletteko ajatelleet mahdollisuutta, että K rakastaa, mutta gf empii.
Tuskin on helppo osa olla muusikon puoliso.
Jatkuva meno päällä, olet varjona toisen selän takana.
Omaa elämää ei ole.
Onnenhetkiä varmasti on, mutta riittääkö se kolmekymppiselle naiselle.
Täytyy olla vahva itsetunto, että tuota rallia kestää.
Ja hemmetin rakastunut.
 
vierailija
Alan itsekin kallistua tähän kantaan
Mä oon ollut tätä mieltä alusta asti. Törmäsin biisiin siitä viis ennen kuin tajusin (silti jo aika varhain), että K seurustelee. Kun kuulin biisin Siitä viis sanat tajusin, että tämän herran sydämeen ei sitten enää noin vain kävelläkään. Panoseuraa voi toki kaivata ja sen hyväksyä.
Tuntui siltä, että Bojankin on kävellyt lähemmäs Kärtsän sydäntä ja haavoittuvaa minää kuin tää gf. No, tietysti seuraan ulkopuolelta, mutta missä vaiheessa näiden suhde oikein ois ehtiä syventymään? Ei välttämättä ennen UMK:ta.
 
vierailija
Oletteko ajatelleet mahdollisuutta, että K rakastaa, mutta gf empii.
Tuskin on helppo osa olla muusikon puoliso.
Jatkuva meno päällä, olet varjona toisen selän takana.
Omaa elämää ei ole.
Onnenhetkiä varmasti on, mutta riittääkö se kolmekymppiselle naiselle.
Täytyy olla vahva itsetunto, että tuota rallia kestää.
Ja hemmetin rakastunut.
Raha, luksuslomat ja vip-liput varmasti auttavat kestämään.

Mutta ei kyllä ole helppo paikka kenellekään.
 
vierailija
Tottakai oot samaa mieltä aina niiden kanssa jotka tukee sun harhaisia kuvitelmia siitä että Kn tyttis ei oo mitenkään tärkeä
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on vakuuttaa että hän on niin tärkeä? Oletko kenties itse tyttis? Jos kerran asia ei meille randomeille mitenkään kuulu niin ei sitten kyllä myöskään näille puolustelijoille.
 
vierailija
Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on vakuuttaa että hän on niin tärkeä? Oletko kenties itse tyttis? Jos kerran asia ei meille randomeille mitenkään kuulu niin ei sitten kyllä myöskään näille puolustelijoille.
En vaan ymmärrä mikä tarve on haukkua tuntemattoman ihmisen tyttöystävää ja kirjoitella "varmana tietona" ettei se oo tärkeä henkilö kun ei oo esitelty julkisuudessa 😒
 
vierailija
Mä oon ollut tätä mieltä alusta asti. Törmäsin biisiin siitä viis ennen kuin tajusin (silti jo aika varhain), että K seurustelee. Kun kuulin biisin Siitä viis sanat tajusin, että tämän herran sydämeen ei sitten enää noin vain kävelläkään. Panoseuraa voi toki kaivata ja sen hyväksyä.
Tuntui siltä, että Bojankin on kävellyt lähemmäs Kärtsän sydäntä ja haavoittuvaa minää kuin tää gf. No, tietysti seuraan ulkopuolelta, mutta missä vaiheessa näiden suhde oikein ois ehtiä syventymään? Ei välttämättä ennen UMK:ta.
Sä olet nähnyt jotain Viisu aikaisia bromance videoita ja niiden perusteella sitten teet päätelmän, että B olisi K:lle läheisempi kuin hänen oma tyttiksensä. Ei me nähdä mitä niiden kotiseinien sisällä tapahtuu, saattavat olla hyvinkin onnellisia yhdessä.
 
vierailija
En ole trolli. Olen ollut sairaana muutaman päivän.
Ja ulkona somesta. Katselin tiktokkia äskettäin ja sieltä tuli K ja H esitystä Tuuloksesta. Luulin sen olevan tältä päivältä. Oli eiliseltä. Latvian keikasta en edes tiennyt.
Anteeksi. Ei pitäisi kirjoittaa mitään väsyneenä.
Hei pahoittelut ja toivottavasti voit jo paremmin. Palstoilla on tänään ollut hirveää Kärtsän ja läheisten haukkumista, joten noi sun viestit meni mulla samaan kastiin.
 
vierailija
Sä olet nähnyt jotain Viisu aikaisia bromance videoita ja niiden perusteella sitten teet päätelmän, että B olisi K:lle läheisempi kuin hänen oma tyttiksensä. Ei me nähdä mitä niiden kotiseinien sisällä tapahtuu, saattavat olla hyvinkin onnellisia yhdessä.
Kyllä, saattavat olla. Mutta sitäkään ei kukaan varmasti tiedä. Joten ei kenelläkään pitäisi olla myös siihen suuntaan mitään oikeutta varmasti sanoa. Jos spekulointi toiseen suuntaan on kerran kiellettyä.
 
vierailija
Kyllä, saattavat olla. Mutta sitäkään ei kukaan varmasti tiedä. Joten ei kenelläkään pitäisi olla myös siihen suuntaan mitään oikeutta varmasti sanoa. Jos spekulointi toiseen suuntaan on kerran kiellettyä.
Ei anna lainata joten kopsasin.
Toisten yksityiselämästä "spekuloniti" on aika ällöttävää varsinkin jos toinen ei ole edes julkisuudessa. Siksi toisekseen mitään faktatietoa ei edes ole näiden spekulointien pohjaksi, pelkkiä juoruja eli kaikki täälläkin on siis pelkkää juoruilua. Kaikenlisäksi tää juttu täällä on käytännössä ollut vain kyseisen yksityishenkilön haukkumista nyt jo toista päivää.
 
vierailija
Raha, luksuslomat ja vip-liput varmasti auttavat kestämään.

Mutta ei kyllä ole helppo paikka kenellekään.
Luksuslomat, jossa mukana Kn puolisukua ja Klla jatkuvat kuvaus-sessiot päällä. K on puoliksi työssä, kun on yhteydessä tulevien projektien henkilöiden kanssa.
Missä on kahdenkeskinen kokopäivien yhdessäoleminen?
Ei saa näkyä käsikädessä kävelyä rannalla auringonlaskussa. Kieltoa ja suojelua.
Mutta tällaisesta lomailusta voi silti sosiaalinen henkilö tykätä.
Itse kammoksuisin.
 

Yhteistyössä