K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli Jere hetero tai ei, niin ei hän silti koskaan tule päätymään yhteen Bojanin kanssa. Minusta olisi ihanaa, jos Jere vähän seikkailisi miesten kanssa oikeassa elämässä, mutta onneksi sitä tapahtuu edes lavalla.
 
vierailija
Heterokin voi tuntea lämpimiä tunteita ja seksuaalista kiinnostusta samaa sukupuolta olevaa kohtaan.
Luin ehkä pari viikkoa sitten erästä miesten käymää keskustelua aiheesta. Pari miestä siellä kirjoitti, että he kokevat olevansa heteroita, mutta heistä on silti kiva katsoa komeita k*lleja ja että he voisivat maistaakin sellaista, jos ei siinä tulisi sitä miestä mukana.
 
vierailija
Joksuilla kuuntelut laskee vaan. Nyt 196 990 kuuntelijaa kk
En tajua miksi näitä tänne pitää joka kerta tuoda, joku siitä saa hyvän syyn haukkumiselle yms? Tuossa kuitenkin luultavasti on vielä niitä viisufaneja, jotka kuitenkin loppujen lopuksi eivät varsinaisia Joksufaneja ole ja tippuvat pikkuhiljaa, kun eivät viisusoittolistoja enää kuuntele. Moni fani tuskin on matkasta pois tippunut
 
vierailija
Nimenomaan tämä. Rusinat pullasta valikoivat shippaajat kyllä aina esim kiroilun suhteen muistavat painottaa, että Käärijä on vaan hahmo, mutta kun se hahmo heittää sinkku - ja homoilujuttuja, ne on tietysti totuus.

Totuus on, että Jere Jerenä on kertonut olevansa hetero.
En ole koskaan shipannut. Tiedän kyllä. että J on sanonut olevansa hetero tai itse asiassa ei ole tainnut tuota sanaa käyttää, vaan on ilmaissut sen kiertäen. Tätä en siis kyseenalaista, mutta toisaalta en myöskään ymmärrä väitettä että K:n hahmossa tehdyt jutut olisivat jotenkin huijausta tai se, että sanoo olevansa openminded olisi jotenkin tarkoitushakuista. Ihmisen seksuaalisuus on moninaista eli vaikka on elänyt heterona, voi olla kiinnostusta muuhunkin ja mun mielestä sellainen openminded- asenne kertoo siitä, että ihminen on auki eikä minkään tietyn ankaran rajoitetun roolin vanki.
 
vierailija
Toki Jere on voinut kertoa olevansa hetero, koska se on joskus helpointa, eikä silloin joudu selittelemään asioita tai voihan se seksuaalisuus muuttua, mutta koska Jere on kertonut olevansa hetero, niin mulla ei ole mitään tarvetta lähteä kyseenalaistamaan hänen sanomisiaan tässä kohtaa. Jos hän joskus ilmoittaa olevansa jotakin muuta, niin sitten mennään niiden sanomisien mukaan.
Juu juu
 
vierailija
hmm, mistä siis tiedät että on puhdas hetero? Sitä ei tiedä kuin hän itse, eikä kenenkään pidä painostaa ketään toista avautumaan asioista. Seksuaalisuus ei aina ole jokotai tai tarkkarajaista.
Arvasin että mun kommentin jälkeen tulee joku kyseenalaistamaan sen, että Jere olisi hetero. Kaikkien ulospäin heteroiden kohdalla voi periaatteessa kysyä saman kysymyksen, ovatko ns puhtaita heteroita. Eivätkä varmasti kaikki ole. Tietenkään en Jerestä tiedä muuta kuin mitä hän todennäköisesti on. Mistä tuon painostamisen tähän vedit. Ihan itsestään selvää tuokin, ettei seksuaalisuus ole jokotai.
 
vierailija
En ole koskaan shipannut. Tiedän kyllä. että J on sanonut olevansa hetero tai itse asiassa ei ole tainnut tuota sanaa käyttää, vaan on ilmaissut sen kiertäen. Tätä en siis kyseenalaista, mutta toisaalta en myöskään ymmärrä väitettä että K:n hahmossa tehdyt jutut olisivat jotenkin huijausta tai se, että sanoo olevansa openminded olisi jotenkin tarkoitushakuista. Ihmisen seksuaalisuus on moninaista eli vaikka on elänyt heterona, voi olla kiinnostusta muuhunkin ja mun mielestä sellainen openminded- asenne kertoo siitä, että ihminen on auki eikä minkään tietyn ankaran rajoitetun roolin vanki.
On sanonut näillä sanoilla: olen hetero.
 

Yhteistyössä