Justno niihin kevytruokiin lisätään paljon monia muita juttuja, kuten kemiallisia aromiaineita, joiden kauppa on tosi kannattavaa. vedestä ym mönnöstä (halvat kasvirasvat) saadaan huippuhinta niiden avulla!!!!
OhhohMinä sain raskausdiabetes-ohjauksessa ruokavaliolappusia ja niissä oli yhtenä välipalavaihtoehtona kahvi ja pulla
Se hirven moka on selluloosajätettä Äänekosken tehtaalta E466Osaako kukaan sanoa, mikä leipä kaupasta on kelvollista lapsille? Kuulema suurin osa ruisleivistäkin on pelkkää vehnäjauhoa, sellaista moskaa en halua ostaa.
punaisesta tulee hyvä kotiviiliParas olisi varmastikin suoraan tankista (siis suoraan lypsetty) maito. En usko, että punaisella ja sinisellä maidolla on juurikaan eroa. Siis mitään hyötyäkään, sen kummemmin kuin haittaakaan.
Aamen!Elossa pysyy varmaan vaikka paskaa syömälläki, ja oli niitä vuosia sitten 40 tai 90 niin kyllä se ruuan laatu hyvinvointiin ja terveyteen vaikuttaa. Ite en halua ainoastaan pysyä elossa, haluan myös voida hyvin.
Minkä MOT:n katsoit? Rasvasota vai?
Oikein hyvä päätös.
Mä en kyllä muista mitä katsoin telkkarista 14 vuotta sittenMolemmat mut ei minulta kysytty
Muistan jopa 1972. Oliko Diamonds are forever?Mä en kyllä muista mitä katsoin telkkarista 14 vuotta sitten
Itse lopetin jo nuo kauan ennen sinuaroskiin.
Itse olen ollut karppi jo pitempään, mutta lapsia olen yrittänyt syöttää virallisterveellisesti. Mutta nyt mun silmät aukeni lopullisesti, todellakin. Meidän perheessä yksikään ei enää syö margariineja, kevyttuotteita, valkoista vehnäjauhoa tai sokeripommeja. Ei edes lapset. Kasvirasvat tappaa, niiden syönti loppuu nyt.
Tahtoo ne voitot laihdutuslääkkeistäEnsimmäinen järkevä kommentti koko ketjussa. Ihmiset näkevät toisaalla nälkää, täällä ylipainon kanssa kamppailevat ihmiset kiillottavat omaa sädekehää kutsumalla hiilihydraatteja "paskaksi". Ihminen on ahne ja julma eläin.
Minkötakia?minä olen toiminut noin jo aikoja sitten
Lopetin jo joskus 1985 kun firmamme ravintoasiantuntija varoitti niistä myrkyistäroskiin.
Itse olen ollut karppi jo pitempään, mutta lapsia olen yrittänyt syöttää virallisterveellisesti. Mutta nyt mun silmät aukeni lopullisesti, todellakin. Meidän perheessä yksikään ei enää syö margariineja, kevyttuotteita, valkoista vehnäjauhoa tai sokeripommeja. Ei edes lapset. Kasvirasvat tappaa, niiden syönti loppuu nyt.
Miksi haluat mj yr cyt tää itses?Minkötakia?
LuomulihaaNäin juuri. Ja luultavasti kun ei syö niitä kevyttuotteita, niin pystyy syömäänkin kohtuudella, koska syö ravintorikkaampaa ruokaa.
Rukiissa eu sallii torajyväsientä 0,05 vaikkei saisi olla yhtäänHienoa!
Mä en oikeen tiedä onko täysjyväruis lopulta juuri parempi kuin se höttövehnäkään... Hiilaria molemmista...Kumpaakaan ei voi syödä ylenmäärin. Joittenki maha ei kestä kuituisempaa leipää, joillaki ruis tekee mahavaivoja, ja joillaki vehnä. Syökööt jokainen sitte sitä mikä passaa.
Me ostetaan satunnaisesti uotilan 100% ruisleipää, lisäaineeton ja hiivaton. Yhtä hyvin voisin syödä vaikka ranskanleipää, jos se olis myös lisäaineetonta ja hiivatonta.
Mitä tykkäät valelihasta?Voitteko vaikka nälkäpäivän vuoksi lakata hetkeksi tuon
hiilari-huonoruoka-moskaasafkaa-pelleilyn.
On äärimmäisen moukkamaista ja typerää tehdä numeroa
syömisistään ja syömättä jattamisistään.
Kiitos.