Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä ymmärrätkö ihan miten rankkaa on ollut ja edelleen elää tavallaan kahta todellisuutta, sitä jossa et ole tavallaan fyysisesti ja on kaikkea muuta ja sitten sitä jossa kuitenkin oot.
 
vierailija
On täysi ihme että tämä sydän vielä lyö. En ymmärrä miksi. Miksi sen täytyy. Silti se lyö rumpuaan välittämättä tuon taivaallistakaan siitä kärsimyksestä mitä nämä sydänsurut ovat. Haluaisin sanoa sille että lopeta jo, päästä minut rauhaan. Menetetty rakkaus vie pimeisiin paikkoihin. Eikä ole valoa, ei. Ei sitä ainakaan mitä tarvitaan siihen ettei tuon typerän noitarummun elon jytke tuntuisi vain raastinraudalta ja herjaamiselta tuskaani vasten. Tietysti onni että se elää, vaikka minä en oikein elä kuin kuolleena, koska on niitä jotka olen luvannut hoitaa ja huoltaa.
 
vierailija
En tiedä ymmärrätkö ihan miten rankkaa on ollut ja edelleen elää tavallaan kahta todellisuutta, sitä jossa et ole tavallaan fyysisesti ja on kaikkea muuta ja sitten sitä jossa kuitenkin oot.
Jos olisit hän niin voisin sanoa että valinta oli yksin hänen. Jos suostuu elämään kahta todellisuutta niin ei voi valitella sille joka elää vain yhtä ja haluaa elää vain yhtä.
 
vierailija
Hyvää yötä kaipaamalleni miehelle. En olekaan sulle hetkeen kirjoittanut, varmaan siksi, kun ymmärsin, ettet käy näissä. Siksi kirjoitan tunnisteetta. Halusin kertoa, että tällä kertaa en ole ikävöinyt niin paljon kuin aiemmin. Syyksi uskon, että nyt tiedän, mitä minua kotaan tunnet - kiitos siis, kun olit avoin. Tai sitten olen onnistunut täyttämään arkeni muilla asioilla. Oli miten oli, kaikki kontaktit sinuun ovat edelleen kuin bensaa uinuviin liekkeihin, ja se tuli on nautinnollista kokea. Eli kaiketi, kyllä, kaipaan sinua edelleen, arkisen aherruksen pohjavireenä. Nuku hyvin, pidä itsestäsi huolta. Saisinpa pian vaihtaa kuulumisia taas kanssasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
vierailija
Hyvää yötä kaipaamalleni miehelle. En olekaan sulle hetkeen kirjoittanut, varmaan siksi, kun ymmärsin, ettet käy näissä. Siksi kirjoitan tunnisteetta. Halusin kertoa, että tällä kertaa en ole ikävöinyt niin paljon kuin aiemmin. Syyksi uskon, että nyt tiedän, mitä minua kotaan tunnet - kiitos siis, kun olit avoin. Tai sitten olen onnistunut täyttämään arkeni muilla asioilla. Oli miten oli, kaikki kontaktit sinuun ovat edelleen kuin bensaa uinuviin liekkeihin, ja se tuli on nautinnollista kokea. Eli kaiketi, kyllä, kaipaan sinua edelleen, arkisen aherruksen pohjavireenä. Nuku hyvin, pidä itsestäsi huolta. Saisinpa pian vaihtaa kuulumisia taas kanssasi.
Hyvää yötä rakas. Toivon samaa.
 

Yhteistyössä