K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tuhlasin juuri 10 arvokasta minuuttia elämästäni pilakelaamalla parikymmentä sivua jotain ankaraa hääpaskaa vauvalla. 😳 Kohta joku kirjoittaa sinne kommentin "kiitos nautadom ihanasta tunnelmasta, olen nauranut niin paljon"..
 
vierailija
No kyllähän se Krisin isän postaus oli hämmentävä, koska perhe tuntuu muuten aika liberaalilta, mutta joo, se on jo ollutta ja mennyttä, turha sitä enää on vatvoa.
Mä en jaksa käydä vauvalla ollenkaan mutta jos on kyse siitä oksennuskuvasta niin eikö se vaan lähinnä toivonut BL:n voittoa? Ei kai siihen muuta liittynyt kun ettei se tykännyt Nemosta.
 
vierailija
Se toka vika kuva (jossa näkyy jonkun konsertin alkamisaika). Nacen ilme kun katsoo Jania, se on aika hallitseva ja suorastaan ”ottava”.🥵
Muistatko sen kuvan liverpoolista missä nace katsoo Jania jossain hississä tms. Janilla on nacen ketju kaulassa ja sen alla poolopaita Näyttää just siltä että Nace on merkannut halinallensa ja Janin korkean kauluksen alla piilee punaiset jäljet. Siinä Nacen katse on niin omistava että ei sitä pysty katsomaan mitenkään muuten 🥵🫣
 
vierailija
Muistatko sen kuvan liverpoolista missä nace katsoo Jania jossain hississä tms. Janilla on nacen ketju kaulassa ja sen alla poolopaita Näyttää just siltä että Nace on merkannut halinallensa ja Janin korkean kauluksen alla piilee punaiset jäljet. Siinä Nacen katse on niin omistava että ei sitä pysty katsomaan mitenkään muuten 🫣
Eri mutta mä en muista tollasta kuvaa. Jos löydät sen jostain niin laita please tänne haluan nähdä 🥰
 
vierailija
Muistatko sen kuvan liverpoolista missä nace katsoo Jania jossain hississä tms. Janilla on nacen ketju kaulassa ja sen alla poolopaita Näyttää just siltä että Nace on merkannut halinallensa ja Janin korkean kauluksen alla piilee punaiset jäljet. Siinä Nacen katse on niin omistava että ei sitä pysty katsomaan mitenkään muuten 🥵🫣
Tiedän täsmälleen mitä kuvaa tarkoitetaan!
 

Yhteistyössä