K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haastattelija kyseli K:n mielipiteitä tän vuoden eri esiintyjiin (Joost, BL, Nemo, win95 nousivat puheeksi) ja kun BL tuli puheeksi niin haastattelija sanoi heti että everyone was comparing BL to you, lot of similarities, niin siitä K antoi ton mielipiteensä että onhan siinä samanlaisuutta mutta hän ei ottanut sitä kopioimisena.
No se olisikin avannut taas keskustelun siitä oliko CCC kopio electric callboyn we got the movesista. Niissä oli varmaan vielä suorempaa samanlaisuutta, siis musiikillisesti, muttei ccc silti kopio ollut. BL:n biisi ei mun korvaan ole kuin samaa tyyliä, sitä ei siis varmastikaan kukaan erehdy missään vaiheessa kuvittelemaan ccc:ksi.
 
vierailija
Mun instakäännös antaa ymmärtää että ngvot julkaistaan sinkkuna Ei kai siinä mitään järkeä ole? Vai meinaako Miha ihan ite laulaa sitä?!?!
Mullakin instan käännös puhui sinkusta mutta kun katsoin alkuperäisen Googlen kääntäjän ja sanakirjan kanssa niin ei siinä sinkusta puhuta. Sanotaan että soittavat sen yhdessä Križankella 19.9.
 
vierailija
BL:stä viisuissa vielä: Mulle itelle se kopiointifiilis ei tullut niinkään itse biisistä vaan siitä biisistä ja Kroatian karsinnan esityksestä yhteensä. Viisuihinhan esitystä vähän muokattiin jättämällä niitä pinkkejä ja vihreitä juttuja pois yms.
 
vierailija
Jancesta kun oli aiemmin puhe niin onhan ne nyt suloisia 🥰
 

Yhteistyössä