K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta se taas kuulosti siinä Liettuan haastattelussa siltä, ettei vaan kehdannut sanoa itsekin ajattelevansa sen olevan total copycat. Ei kovin vakuuttavasti torpannut.
Musta tuntuu taas siltä, et K olisi halunnut laukoa jonkin vitsin, mut jostain syystä hillitsi itsensä.🤣 Näin me tulkitaan asioita eri tavoin. Voi olla, et mun tulkinta johtuu siitä, kun olen tottunut siihen, et K usein laittaa leikiksi monet asiat. Rakastan hänen huumoriaan.
 
vierailija
Poistatko myös kaikki viestit kun joku kysyy karjalanpaistin ohjetta? Tai kirjoittaa keikkarapsan Alessandran keikalta? Tai kehuu Slovenian lentopallojoukkueen kapteenia?
Karjalanpaistista saa kirjoittaa niin kauan aikaa, kun se ei ole uhka shipille. Jos se alkaa harrastamaan lavalla haaraketkuttamista K:n kanssa, niin sitten karjalanpaisti pitää deletoida.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä sitä, että BL ea väitetään K n kopioksi. Missä se samankaltaisuus näkyy siinä esityksessä? Entäs ne Joostin hartiat, niistä kyllä tulee enemmän K mieleen.
 
vierailija
Karjalanpaistista saa kirjoittaa niin kauan aikaa, kun se ei ole uhka shipille. Jos se alkaa harrastamaan lavalla haaraketkuttamista K:n kanssa, niin sitten karjalanpaisti pitää deletoida.
Kumpiko se syy poisteluun nyt on, pelkkä ei kuulu ketjuun vai että on uhka shipille? Jos vertaa vaikka sitä karjalanpaistiohjetta ja BL.

Sulla taitaa vaan jo pään sisällä olla käynnissä pikku BL shippi jommankumman päähenkilön kanssa. Paras poistaa kaikki maininnat BL ennenkuin näet kuumia unia missä miestä laitetaan seinälle. Tai ehkä olet jo nähnyt.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä sitä, että BL ea väitetään K n kopioksi. Missä se samankaltaisuus näkyy siinä esityksessä? Entäs ne Joostin hartiat, niistä kyllä tulee enemmän K mieleen.
Onhan se kopio vaatetus, päänheilutukset ja muu liikekieli, vihreä ja pinkki valaistus esityksessä jne. No ei sillä enää väliä, onneksi ei voittanut kuitenkaan.
 
vierailija
Kumpiko se syy poisteluun nyt on, pelkkä ei kuulu ketjuun vai että on uhka shipille? Jos vertaa vaikka sitä karjalanpaistiohjetta ja BL.

Sulla taitaa vaan jo pään sisällä olla käynnissä pikku BL shippi jommankumman päähenkilön kanssa. Paras poistaa kaikki maininnat BL ennenkuin näet kuumia unia missä miestä laitetaan seinälle. Tai ehkä olet jo nähnyt.
En tiedä mitä höpiset, mua ei BL kiinnosta yhtään, eikä hän liity kommenttiini mitenkään.
 
vierailija
Niin käy, mutta suurimmalla osalla ei ole tarve jankata säännöistä ja ankeuttaa muiden keskustelua.
Minä kuulun myös ns. hiljaiseen enemmistöön, joka sujuvasti liikkuu näiden palstojen väliä ja valitsee sillä hetkellä itseä kiinnostavan keskustelun. Paljon on sellaista turhaa keskustelua, mikä on helppo ohittaa ja siirtyä tarpeen mukaan seuraavan keskustelupalstaan, jos siellä olisi menossa jotain itselle sopivampaan. Usein saattaa päiviä, etten edes kommentoi mihinkään. Ja tälläkin tavalla pysyyy ihan kärryllä asioista näissä fandomeissa. :)
 
vierailija
Mua eniten häiritsee (okei moni muukin asia häiritsee paljon) ennustajan jutuissa se että hän moralisoi kuinka sääntöjä rikotaan KB-ketjuissa mutta on itse tunkemassa sitä shippiä tänne kun se on ainoa asia mitä tänne ei toivota.
 

Yhteistyössä