K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en myöskään ole jance shippari mutta yllätyn välillä siitä kuinka ne kerta kaikkiaan näyttävät ihan pariskunnalta. Ja siis tiedän että ainakin nace seurustelee ihan jonkun muun kanssa, ja varsinkin siksi tuo niitten jatkuva läheisyys vähän hämmentää. Totta kai ystävät voivat olla juuri tuollakin tavalla läheisiä ja fyysisiä keskenään, mutta ei se nyt ihan tavanomaista ja tyypillistä ole. Jos siis niistä toinen olisi nainen, tuollainen läheisyys ystävien kesken ei olisi ollenkaan sopivaa parisuhteessa olevalle.
Minun mielestä eivät näytä yhtään pariskunnalta, enkä ole ikinä myöskään Jance:a shipannut, toi teatteri ei ole ikinä uponnut minuun. Lavallakaan ei tarvittaisi mitään tuollaista ihme touhuilua, onneksi on ollut vähentymään päin.
 
vierailija
Minun mielestä eivät näytä yhtään pariskunnalta, enkä ole ikinä myöskään Jance:a shipannut, toi teatteri ei ole ikinä uponnut minuun. Lavallakaan ei tarvittaisi mitään tuollaista ihme touhuilua, onneksi on ollut vähentymään päin.
Tästä aiheesta luin just tumpusta yhen sloveenin tekstin. Ei ollut uusi vaan talvelta, ehkä niitten yhteiskuvien ajalta, ja se avasi siinä hyvin tätä teatteriasiaa. Yritän etsiä!
 
vierailija
Minun mielestä eivät näytä yhtään pariskunnalta, enkä ole ikinä myöskään Jance:a shipannut, toi teatteri ei ole ikinä uponnut minuun. Lavallakaan ei tarvittaisi mitään tuollaista ihme touhuilua, onneksi on ollut vähentymään päin.
Ei kai se teatteria ole kun Damonkin huomasi läheisyyden heidän välillään kun hengailivat yhdessä.
 
vierailija
Tästä aiheesta luin just tumpusta yhen sloveenin tekstin. Ei ollut uusi vaan talvelta, ehkä niitten yhteiskuvien ajalta, ja se avasi siinä hyvin tätä teatteriasiaa. Yritän etsiä!
Yllättäen löytyikin nopeasti
 
vierailija
Yllättäen löytyikin nopeasti
Tää on hyvä teksti. En ymmärrä miten miehet saavat olla läheisiä keskenään, kun haukutaan joko homoksi (ja siis nimenomaan haukutaan, ei vain sanota) tai esittämiseksi. Ja siis mun mielestä ne just välillä vaikuttavat pariskunnalta, mutta itsehän he sanoivat ettei läheisyys ole aina romanttista. Se on hyvin sanottu ja tämä heidän oma määritelmä on helppo ymmärtää.
 
vierailija
Minun mielestä eivät näytä yhtään pariskunnalta, enkä ole ikinä myöskään Jance:a shipannut, toi teatteri ei ole ikinä uponnut minuun. Lavallakaan ei tarvittaisi mitään tuollaista ihme touhuilua, onneksi on ollut vähentymään päin.
Vähenemään päin? Kun just uusimmissa kuvissa ovat taas niin tiukasti toisissaan kiinni kuin vain voivat 😆 Antaisit niitten vaan tykätä toisistaan. Ei ne sitä sinua varten tee.
 
vierailija
Tää on hyvä teksti. En ymmärrä miten miehet saavat olla läheisiä keskenään, kun haukutaan joko homoksi (ja siis nimenomaan haukutaan, ei vain sanota) tai esittämiseksi. Ja siis mun mielestä ne just välillä vaikuttavat pariskunnalta, mutta itsehän he sanoivat ettei läheisyys ole aina romanttista. Se on hyvin sanottu ja tämä heidän oma määritelmä on helppo ymmärtää.
Ei oo aina romanttista, mutta seksuaalisesta eivät sanoneet mitään 😇😜🔥🫦🥵😜🫣
 
vierailija
Minun mielestä eivät näytä yhtään pariskunnalta, enkä ole ikinä myöskään Jance:a shipannut, toi teatteri ei ole ikinä uponnut minuun. Lavallakaan ei tarvittaisi mitään tuollaista ihme touhuilua, onneksi on ollut vähentymään päin.
Minustakin tuo heidän touhunsa näyttää välillä tahattoman koomiselta. Toivottavasti vähenee vielä.
 
vierailija
Yllättäen löytyikin nopeasti
Tää on tärkeä teksti! En muista onko just tämä ollut täällä ennenkin jaossa mutta aiheesta on kyllä puhuttu. Tosi hyvä että näitä tuodaan edelleen esiin koska ei todellakaan ole itsestään selvyys että noin voi miehet keskenään toimia. En ole varma onko Suomessakaan ihan helppoa kahden miehen olla ystävyyssuhteessa jossa fyysinen läheisyys on tuollaista eikä esim äijäilyä. Ei se ainakaan kovin tavallista ole.
 

Yhteistyössä