K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko teille muille käynyt niin, että ihastelette pääasiassa JO:n jäsenten keskinäisiä välejä ja Kärtsää taas esim. jonkun Johanneksen tai Joostin kanssa? Mä en oikein enää tunne kuuluvana K&JO yhteisfandomiin, enemmän mua nykyään kiinnostaa JO:n jäsenet.
 
vierailija
Onko teille muille käynyt niin, että ihastelette pääasiassa JO:n jäsenten keskinäisiä välejä ja Kärtsää taas esim. jonkun Johanneksen tai Joostin kanssa? Mä en oikein enää tunne kuuluvana K&JO yhteisfandomiin, enemmän mua nykyään kiinnostaa JO:n jäsenet.
Mä oon ollut jo pitkään aikalailla pelkästään Joksujen fani ja seurannut enemmän just heidän tekemisiään, koska tuntuvat enemmän sellaselta omalta jutulta tällä hetkellä. K:ta seuraan joskus mutta en varsinaisesti hänen fandomiin oikeastaan kuulu
 
vierailija
Onko teille muille käynyt niin, että ihastelette pääasiassa JO:n jäsenten keskinäisiä välejä ja Kärtsää taas esim. jonkun Johanneksen tai Joostin kanssa? Mä en oikein enää tunne kuuluvana K&JO yhteisfandomiin, enemmän mua nykyään kiinnostaa JO:n jäsenet.
On, tää tapahtu mulle jo joskus viime syksynä että oon ollut enimmäkseen vaan kiinnostunut JOn jutuista. Toki oon iloinen Kn saavutuksista kun niistä lukee ja Johanneksen kanssa se esiintyminen oli kyllä kuuma... Mutta siihen se on sitten jäänytkin Kn osalta
 
vierailija
Onko teille muille käynyt niin, että ihastelette pääasiassa JO:n jäsenten keskinäisiä välejä ja Kärtsää taas esim. jonkun Johanneksen tai Joostin kanssa? Mä en oikein enää tunne kuuluvana K&JO yhteisfandomiin, enemmän mua nykyään kiinnostaa JO:n jäsenet.
Mä en koskaan oikeastaan ollut K:n fani, seuraan häntä kyllä someissa ja pidän hänestä ihmisenä mutta en sillä tavalla fanita ja ohitan esim. palstoilla suurimman osan keskusteluista hänestä. Joksuja fanitan täysillä ja olen aktiivinen fandomissa. Luen K&B ficcejä paljon, mutta en kaipaa heiltä mitään ”shippisisältöä” oikeassa elämässä.
 
vierailija
No italialaisella on pikkuisen eri tyyli niin aika helppo erottaa ja muita ei taida edes kirjoitella.
No se oli selvästi konekäännetty viesti mitä Slo ei tee ellei yrittänyt hämätä. Näitä ketjuja kuitenkin lukee todella paljon ulkkareita joten se on voinut olla kuka vaan. Saitinrakentaja laittoi kävijätilastoja saitilta ja siellä oli tosi monesta eri maasta vierailijoita.
 
vierailija
Onko teille muille käynyt niin, että ihastelette pääasiassa JO:n jäsenten keskinäisiä välejä ja Kärtsää taas esim. jonkun Johanneksen tai Joostin kanssa? Mä en oikein enää tunne kuuluvana K&JO yhteisfandomiin, enemmän mua nykyään kiinnostaa JO:n jäsenet.
K oli mulle ehkä enimmäkseen viisuihastus, joksuista tuli kestävämpi rakkaus. Kävin kyllä kattomassa altaalla kärtsää mutta esim ruisrockissa se jäi väliin, siellä olin täysin joksujen takia. Ymmärrän tietysti taustat ja että sen takia molemmilla on paljon samoja faneja, ja tykkään kovasti siitä että joksuilla on Suomeen vahvoja yhteyksiä. Mutta musiikillisesti ne on niin kaukana toisistaan että tuntuu hassulta että just näiden kahden fanikunnat on paljolti yhteiset. Joksuja tykkään kuumistella keskenään mutta K taas ei herätä mussa samaa muiden miesten kanssa. Itsekseen kyllä se onnistuu olemaan hyvinkin hot.
 
vierailija
En shippaa Jancea yhtään mutta rakastan tällaisia kuvia.
Mä en myöskään ole jance shippari mutta yllätyn välillä siitä kuinka ne kerta kaikkiaan näyttävät ihan pariskunnalta. Ja siis tiedän että ainakin nace seurustelee ihan jonkun muun kanssa, ja varsinkin siksi tuo niitten jatkuva läheisyys vähän hämmentää. Totta kai ystävät voivat olla juuri tuollakin tavalla läheisiä ja fyysisiä keskenään, mutta ei se nyt ihan tavanomaista ja tyypillistä ole. Jos siis niistä toinen olisi nainen, tuollainen läheisyys ystävien kesken ei olisi ollenkaan sopivaa parisuhteessa olevalle.
 

Yhteistyössä