K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taavitsainen iskelmävibrato ja Hirviniemen ulkonäkö, ei siis ihme, että B tuntuu niin kotoisalta.
Mua naurattaa aina ne Hirviniemi-trollaukset, kun oikeasti ihastuin vähäksi aikaa Hirviniemeen, kun Putouksen eka kausi tuli 2010. Ja shippasin häntä ja Eero Ritalaa, heistä oli joku kirjoittanut ficcejäkin silloin. Ei ihme, että iskin silmäni heti B:hen. 😂
 
vierailija
Mua naurattaa aina ne Hirviniemi-trollaukset, kun oikeasti ihastuin vähäksi aikaa Hirviniemeen, kun Putouksen eka kausi tuli 2010. Ja shippasin häntä ja Eero Ritalaa, heistä oli joku kirjoittanut ficcejäkin silloin. Ei ihme, että iskin silmäni heti B:hen.
😂 Oli sitten Akusta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän silti hyvin näytteli ja ne hänen Putouksen sketsihahmot oli usein loistavia.
 
vierailija
Mua naurattaa aina ne Hirviniemi-trollaukset, kun oikeasti ihastuin vähäksi aikaa Hirviniemeen, kun Putouksen eka kausi tuli 2010. Ja shippasin häntä ja Eero Ritalaa, heistä oli joku kirjoittanut ficcejäkin silloin. Ei ihme, että iskin silmäni heti B:hen.
Näyttäähän B siinä tietyssä naurussaan Aku Hirviniemeltä tai hevoselta, viimeksi toi ilme näkyi siinä ruissin pätkässä, kun B lauloi Ruoskaa.
 
vierailija
Kyl se vaan niin on, että kun mies täyttää 50 vee, niin viimeistään silloin lähdetään cruising mapin kautta etsimään seuraa bi-ukkomiehistä vaimon selän takana. Parempi olis, jos homoilisivat kunnolla ennenkuin perustavat perheen naisen kanssa.
 
vierailija
Musta tuo on vähän hassua että tuolla Aku Hirviniemi -vertauksella yritetään ärsyttää. Eihän Aku Hirviniemen ulkonäössä mitään vikaa ole, on ihan ok:n näköinen mun mielestäni, joskin tavallinen. Ehkä jotain pienenpientä yhteistä voisi olla jossain nenän muodossa tms. Mutta ei heissä erityisemmin samaa näköä ole. Ja vaikka joku näkisi jotain samaa, niin Bojan on komeudessa kuitenkin ihan omassa luokassaan. Eli en tiedä miksi tuo pitää aina nostaa esiin. 😅
 
vierailija
Musta tuo on vähän hassua että tuolla Aku Hirviniemi -vertauksella yritetään ärsyttää. Eihän Aku Hirviniemen ulkonäössä mitään vikaa ole, on ihan ok:n näköinen mun mielestäni, joskin tavallinen. Ehkä jotain pienenpientä yhteistä voisi olla jossain nenän muodossa tms. Mutta ei heissä erityisemmin samaa näköä ole. Ja vaikka joku näkisi jotain samaa, niin Bojan on komeudessa kuitenkin ihan omassa luokassaan. Eli en tiedä miksi tuo pitää aina nostaa esiin.
On siinä naurussa samaa, B:n kannattaisi hakeutua oikomishoitoon.
 
vierailija
Niin perushymy on kaunis, mutta se suuaukinauru ei eli siinä leuassa/purennassa on jotakin.
Mitä väliä, ne kaikki piirteet siinä yhdessä tekee sen kokonaisuuden joka on upea. En usko että purennassa on ongelmaa, olisi varmasti korjattu jos olisi. Aika monellahan voi siis olla vähän, harvalla on ihan täydellinen purenta. Musta juuri tuo B:n leveä hymy, hymykuopat ja nauraessa sirrilleen menevät silmät on juuri sellaista eläväisen näköistä kauneutta mistä itse sytyn. Tasaisen säännölliset ns. täydelliset piirteet ilman tuota eläväisyyttä ei tee samanlaista vaikutusta.
 
vierailija
Jere siellä Linnan juhlissa oli.
Ja hän vastasi kysymykseen, että hän ei tiedä onko hänellä kyseistä tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa ja että hän ei halua tuoda yksityisasioitaan julkisuuteen. Se oli oikein hyvin vastattu ja hyvä pieni näpäytys tälle toimittajalle, joka noin arvokkaassa tilanteessa lähti kysymään toisen yksityiselämästä.
 
Just kun siitä läheisyydestä puhuttiin. ❤
It's interesting how we see the same image somewhat differently. 😄 When I saw it on IG, I thought "Why are JO always put on such small couches?!?! They are always crumpled together like kittens in a basket. 😅 Doesnt this world have any 5member-bands anymore so the media would be used to have bigger couches?!? 😂"
But also, on the other hand, they clearly look comfortable, if they werent, they could have asked for an extra chair, or someone would sit on the floor, or something. 😄
 

Yhteistyössä