K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se että B näyttää rakastuneelta kun katsoo Kta on vain sinun tulkintaasi. Täällä esim on ihmiset kirjoitelleet että B katsoi Damonia ihastuneena tai himoiten. Se taas on heidän tulkintaansa ja heillä on ihan yhtä suuri oikeus keskustella asiasta kuin sinulla Bn K-rakastumisesta. Ei kun hetkinen, tänne ei kuulu KB-shippi eli sinä olet se joka ei kuulu tänne.

Shippaus ei ole mikään väittely jossa toinen osapuoli on oikeassa. Kukaan ei kaipaa ”oikaisujasi” täällä.
Kyllä B ja K shippikin kuuluu tänne, minä kirjoittelen ihan mihin haluan.
 
vierailija
Olet sanonut ”Ei S lentänyt Bn luokse vaan meni Tayolria tapaamaan”. Kirjoitat tänne jatkuvasti että B ja S eivät ole suhteessa vaikka et sitä tiedä.
Se on parempi väittää niin päin, että eivät ole, koska riittäviä todisteita ei ole. Yhtenä päivänä väitettiin jopa B:n olleen samassa lentokoneessa, vaikka alkuperäinen twitteristi ei sitä ikinä vahvistanut. Ei ole mitenkään hyvä, jos väärät juorut leviää. B:llä on vaikeaa varmaan muutenkin, jos on nyt jotain terveyshaastettakin (se kaulan leikattu patti) mukana.
 
vierailija
Olis kiinnostavaa nähdä uusikin samanlainen haastattelu, mitä nyt sanoisivat toisistaan. Ei ne entisetkään ajatukset oo varmasti muuttuneet mutta lukisin noita kuvailuja mielelläni enemmänkin ja nyt on Nacekin mukana.
Niinpä olisi! Ymmärsin että ovat vasta tänä vuonna oikeasti olleet yhdessä 24/7 pidempiä aikoja kun asuivat siellä Lontoon ahtaassa kimppakämpässä ja sitten kuukauden kiertuebussissa. Ehkä tuon myötä vastaukset voisivat olla erilaisia.
 
vierailija
Ei se ole samanlaista, koska K ja B ovat itse käyttäytyneet niin, että tälläisiä oletuksia voidaan tehdä. Esim. B näytti ruississa K:hon nähden rakastuneelta. Ei Bojan ole ainakaan lähiaikoina ns. tuottanut sellaista vastaavaa tekemistä tai ilmeitä esim. Jan:in kanssa ja noista näki muutenkin, että ne on pelleilyä. Lisäksi B:n sanojen mukaan K ja B ovat tietoisia ficeistä ja keskustelleet niistä yhdessä eli eivät vastusta shippaamista.
No sitäpä tässä juuri ollaankin keskusteltu, että Nace on muuttanut dynamiikkaa ihan olennaisesti, koska hänen ja Janin suhde on niin tiivis. Mutta vanhemmissa videoissa ja kuvissa näkyy varsin hyvin Bojanin ja Janin välillä kunnon kipinää. Eikä kyse ole pelkästään siitä mitä tehdään yleisöä varten lavalla tai kameralle, vaan se näkyy myös esimerkiksi siinä miltä Bojan näyttää sanottuaan Jania seksikkääksi tai millainen hymy hänen kasvoillaan vilahtaa sen lavapusun jälkeen. Ne on niitä nopeita eleitä ja ilmeitä, joita ei tekemällä tehdä, vaan joita yleensä yritetään pikemminkin peittää.
 
vierailija
Ei se ole samanlaista, koska K ja B ovat itse käyttäytyneet niin, että tälläisiä oletuksia voidaan tehdä. Esim. B näytti ruississa K:hon nähden rakastuneelta. Ei Bojan ole ainakaan lähiaikoina ns. tuottanut sellaista vastaavaa tekemistä tai ilmeitä esim. Jan:in kanssa ja noista näki muutenkin, että ne on pelleilyä. Lisäksi B:n sanojen mukaan K ja B ovat tietoisia ficeistä ja keskustelleet niistä yhdessä eli eivät vastusta shippaamista.
K ja B on käyttäytyneet yhdellä tavalla, Bojan ja Jan taas toisella. Ja itse asiassa se, miten Bojan nyt ihan uusimmissakin keikkavideoissa koskee Jania, on ihan erilaista kuin miten se koskee niitä muita (tai varsinkaan kärtsää, jota se ei juuri missään koskettelekaan).
 
vierailija
Ei liity tuohon samaa sukupuolta olemiseen ollenkaan, vaan siihen väitökseen, että B olisi touhuillut oman bändinsä jäsenten kanssa. Tuommoinen kirjoittelu varmasti loukkaisi Bojania, jos tietäisi, kun ovat kavereita ja ovat aina olleetkin.
Ai sekö loukkaisi Bojania että hänet yhdistettäisiin seksuaalisessa mielessä Janiin? Siis ihmiseen jota hän itse sanoo seksikkääksi ja jonka paljasta pintaa hän itse koskettelee hyvinkin estottomasti. Tuskinpa.
 
vierailija
K ja B on käyttäytyneet yhdellä tavalla, Bojan ja Jan taas toisella. Ja itse asiassa se, miten Bojan nyt ihan uusimmissakin keikkavideoissa koskee Jania, on ihan erilaista kuin miten se koskee niitä muita (tai varsinkaan kärtsää, jota se ei juuri missään koskettelekaan).
Vaikka Nace muutti kuvioita ja dynamiikkaa, niin se vanha lataus B:n ja Janin välillä saattaa yhä kyteä siellä jossakin pinnan alla.
 
vierailija
Vaikka Nace muutti kuvioita ja dynamiikkaa, niin se vanha lataus B:n ja Janin välillä saattaa yhä kyteä siellä jossakin pinnan alla.
Minusta se ei ole edes pinnan alla vaan ihan näkyy. Ehkä Bojan on vähän perääntynyt, ja puhuu jancesta husbandeina yms, mutta kyllä heidänkin välillään kipinää silti edelleen on. Bojan koskettelee Jania ihan eri tavoin kuin esim krisiä, ja Bojan on Nacen lisäksi oikeastaan ainoa jonka kosketuksesta Jan tuntuu aina vähän sulavan. Jan muuten vaikuttaa myös olevan hyvin fyysinen, kuten bojankin. Siitä on paljon kuvia joissa se selvästi mielellään koskettelee bändikavereitansa enemmänkin kuin vain pitämällä kättä harteilla tms. Naceenhan se suorastaan liimautuu, mutta jossain aika tuoreessa haastattelussa se melkein kehrää kun bojan nappaa sen kainaloonsa.
 

Yhteistyössä