Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti tuo vahva koreografia ei syö jatkossa vielä enemmän Kärden valovoimaa. Ymmärrän sen, että haluaa viihdyttää kunnolla ja tarjota uutta. Mutta hän on itse jo monesti ihan tarpeeksi.

Ihana ilo Kärdellä noissa pätkissä. En muista nähneeni esiintyjällä tuollaista hymyä ennen.
 
vierailija
Kärtsä on eilen vetänyt Hirttää Kiinni, Viulunkielen ja ilmeisesti Siitä Viisin, Auto Jään, Mic Macin, Trafikin, Ruoskan, Icip::n ja ccc:n kahdesti. Tietääkö joku mitä muita biisejä tuli?
 
vierailija
Tämä on hyvä pointti. Nimimerkkiin liitetään aina jotain muistoja tai mielikuvia, vaikkei sitä ehkä haluaisikaan. Samalla tavalla jos nyt vastaisin tämän nimimerkillisen keikkaraporttiin, jättäisin varmaan puolet pois niistä asioista, jotka haluaisin sanoa, koska mielessä olisi vahvasti se mielikuva, mikä hänestä on muutoin syntynyt. Anonyymiin raporttiin ja anonyymiin kommenttiin voi vastata vapaammin, ilman niitä muita assosiaatioita, oli ne hyviä tai huonoja.
Tähän pieni mielikuvaharjoitus meille kaikille: mitä, jos tuon keikkaraportin kirjoittaja olisi ollut Aito? Miten eri tavalla sitä olisi kommentoitu, vai olisiko kommentoitu lainkaan? Olisiko tullut kiitoksia ja sydämiä? Vaikka kuinka olen itsekin täällä Aidon kanssa joskus vängännyt, nyt tunsin piston sydämessäni.
 
vierailija
Tähän pieni mielikuvaharjoitus meille kaikille: mitä, jos tuon keikkaraportin kirjoittaja olisi ollut Aito? Miten eri tavalla sitä olisi kommentoitu, vai olisiko kommentoitu lainkaan? Olisiko tullut kiitoksia ja sydämiä? Vaikka kuinka olen itsekin täällä Aidon kanssa joskus vängännyt, nyt tunsin piston sydämessäni.
Minä suhtaudun kaikkiin kirjoittajiin samalla tavalla, olen tullut täysin allergiseksi kaikille hyökkäyksille kirjoittajia kohtaa, vihalla ja maalittamisella ei saavuteta mitään hyvää.
 
vierailija
Toivottavasti tuo vahva koreografia ei syö jatkossa vielä enemmän Kärden valovoimaa. Ymmärrän sen, että haluaa viihdyttää kunnolla ja tarjota uutta. Mutta hän on itse jo monesti ihan tarpeeksi.

Ihana ilo Kärdellä noissa pätkissä. En muista nähneeni esiintyjällä tuollaista hymyä ennen.
Kärtsä on ollut todella hyväntuulinen ja energinen koko kesän. Kasvoilta paistaa vilpitön ilo siitä, että saa olla lavalla ja esiintyä ihmisille. Hän on spontaani, ja reagoi yleisön heittoihin välittömästi. Aivan ihana Kärtsä.
 
vierailija
Tämä vuosi tuntuu varmaan vähän lahjalta. Suosio kasvoi niin äkkiä ja sitä olisi voinut suosio lopahtaa uuden euroviisun myötä. Vaan edelleen taika vetää. Jopa vieraskielisen yksilön edessä
 
vierailija
Tähän voin yhtyä. Mutta ehkä nämä tanssijat ja tequila on enemmän näitä kesän festareita ja isompia tilaisuuksia varten ja syksyn/talven keikoilla olisi sitten vähän vähemmän porukkaa lavalla.
Varmaan näin. Tuskin tuo mikään ikuinen osa esiintymistä on.

Minusta Härtsä on ihan kiva osa. Mutta en toivoisi roolin enää kasvavan. Kärden keikoilla siis. Toki itsenäisenä hahmona on eri.
 

Yhteistyössä