Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En menisi vaikka ilmaiseksi pääsisin tuollaiselle kahden hörhön järjestämälle "seuramatkalle". Jos järjestäjänä olisi ihan oikea matkatoimisto/matkanjärjestäjä niin mikäpä ettei. Mutta hei haloo! Joku Tapanilan pikkujulkkis ja ennustajaeukko väsää jonkun matkan kasaan. Mitäs sitten jos tulee joku ongelmatilanne? Esimerkiksi se hotelli joka nyt pitäisi olla "varattuna" tuolle hörhöryhmälle, peruuntuukin viime metreillä. Janne Antin se varmasti järjestääkin vaivatta vastaavan majoituksen samaan hintaan ryhmäläisille. Tai se ennustajaeukko. En uskaltaisi lähteä moiselle reissulle, sori vaan.
Minä menisin jos ilmaiseksi pääsisin. Egypti! Oh my God! Ihana maa!
 
vierailija
Mistä tiedät se peruuntuu? Vai maalaatko piruja seinille? Miksi teidän pitää AINA olla niin negatiivisia?? Miksi suomalaiset on aina niin negatiivisia? Onko koska oli Ruotsin ja Venäjän alla vai miksi? Se on niin ankeaa aina lukea miten te vedätte noin niiku kaikki negatiiviseen. Maailman onnellisin kansa. Mitä vittua??
Itse muutin pois Suomesta 50 vuotta sitten juuri tän kamalan negatiivisuuden ja muiden vahingonilon kautta elämisen vuoksi. Mikään ei ole parantunut tässä maassa. Tullut vielä surkeammaksi oikeestaan. Ihmettelen, kuten myös moni ulkomaalainen ystäväni jotka ovat käyneet Suomessa, että miten helvetissä tämä maa saa aina tuon tittelin: maailman onnellisin kansa. Kukaan ei hymyile täällä. Ois kuin ne lihakset ovat surkastuneet suomalaisilla. Ja auta armias jos jotain kivaa tapahtuu jollekin muulle. Heti suomalaiset alkaa ihmettelemään että miksi ei heille.
 
vierailija
Itse muutin pois Suomesta 50 vuotta sitten juuri tän kamalan negatiivisuuden ja muiden vahingonilon kautta elämisen vuoksi. Mikään ei ole parantunut tässä maassa. Tullut vielä surkeammaksi oikeestaan. Ihmettelen, kuten myös moni ulkomaalainen ystäväni jotka ovat käyneet Suomessa, että miten helvetissä tämä maa saa aina tuon tittelin: maailman onnellisin kansa. Kukaan ei hymyile täällä. Ois kuin ne lihakset ovat surkastuneet suomalaisilla. Ja auta armias jos jotain kivaa tapahtuu jollekin muulle. Heti suomalaiset alkaa ihmettelemään että miksi ei heille.
Joo se suomalaisten kateellisuus on ihan toisella tasolla. Melkein sairaus. Tai jos joku on vähän erilainen kuin just hän. Sekin on iso ongelma. Kuten tässä Janne pakkomielteessä nähdään. Joku päivä Suomi tuhoaa itsensä ja jääkö meille kellekkään ikävä tätä maata? Enpä usko. Kukaan muualla ei edes tiedä Suomi on maapallolla. Ehkä juurikin siitä tää suomalaisten alemmuuskompleksi. Täälläkin sitä näkee tosi usein. Mutta hei maailman onnellisin kansa 🙄😂!
 
vierailija
Minä kyllä menisin. Egypti. Hieno maa. Ootko käynyt?
Enpä ole käynyt. Egypti tai ylipäänsä Lähi-itä ei houkuttele minua. Toki pyramidit voisi olla hienot nähdä. Mutta minä tekisin ennemmin legendaarisen road tripin Route 66 jenkkilässä. Ajelisin läpi osavaltioiden, autiomaiden, pysähtelisin dinereissa syömässä, yöpyisin motelleissa, näkisin Grand Canyonin..... Tai sitten lähtisin Englantiin. Kävelisin usvaisilla nummilla, kiertelisin pieniä kyliä ja pubeja, yöpyisin bed and breakfast- majoituksessa, kunnon Emmerdale meininkiä.....
 
vierailija
Täällä on kyseenalaistettu monia kommentteja tänään mutta eipä ole tullut yhtään vastausta Jannen vihaajilta. Sen tietty jo tiesi etukäteen. Helppo kirjoittaa mutta kun ei ole mitään kirjoituksen takana, tulee täysi stoppi.
 
vierailija
Enpä ole käynyt. Egypti tai ylipäänsä Lähi-itä ei houkuttele minua. Toki pyramidit voisi olla hienot nähdä. Mutta minä tekisin ennemmin legendaarisen road tripin Route 66 jenkkilässä. Ajelisin läpi osavaltioiden, autiomaiden, pysähtelisin dinereissa syömässä, yöpyisin motelleissa, näkisin Grand Canyonin..... Tai sitten lähtisin Englantiin. Kävelisin usvaisilla nummilla, kiertelisin pieniä kyliä ja pubeja, yöpyisin bed and breakfast- majoituksessa, kunnon Emmerdale meininkiä.....
Tuokin kuulostaa ihan hyvältä. Olen asunut Englannissa monet vuodet. Hieno maa. Ja olen nähnyt Route 66. Upea kohde nähdä.
 
vierailija
Taas on Janne tyrkyttänyt itseään lehteen.
Ja on itse arvostellut lemmikkihoitolansa viiden tähden hoitolaksi.
Etkö ymmärrä mitä mainostaminen on? Tottakai ihmiset saa mainostaa uutta yritystään. Kaikki yritykset tekee sitä. Miten muuten ihmiset tietäisi mitä uutta on auennut?
 
vierailija
Janne kertoi Facessa, että Keravan hotellia alkaa hoitamaan Jannen ystävä. Eli yksi ihminen. Onko hän paikalla 24/7? Pitäähän sitä nyt asioillakin käydä, kuten kaupassa. Jääkö koirat ja kissat silloin oman onnensa nojaan? Toivottavasti ei.
 
vierailija
Todella huvittavaa lukea kun jannefanit jokapäivä aggressiivisesti räksyttää ja haukkuvat muita. Todella säälittävää.
Huomaa että ne jotka ei fanita Jannea käyttäytyvät paremmin mut jannefanit käyttäytyy huonosti ja ovat todella ilkeitä
 
vierailija
Todella huvittavaa lukea kun jannefanit jokapäivä aggressiivisesti räksyttää ja haukkuvat muita. Todella säälittävää.
Huomaa että ne jotka ei fanita Jannea käyttäytyvät paremmin mut jannefanit käyttäytyy huonosti ja ovat todella ilkeitä
En olisi teinä yhtään ylpeä. Haukutte Jannea (ja tuossa lauseessasi juuri myös Jannen faneja) joten ette te mitään hyvin käyttäytyviä ole. Turha sulkea simmunne omalta haukkumiselta.
 
vierailija
Etkö ymmärrä mitä mainostaminen on? Tottakai ihmiset saa mainostaa uutta yritystään. Kaikki yritykset tekee sitä. Miten muuten ihmiset tietäisi mitä uutta on auennut?
No toimiikos tuo mainostaminen sitten hyvinkin, kun juttu on maksumuurin takana? 😂 Tietysti ne näkee tuon jutun jotka tilaavat keski-uusimaata. Mutta minä en todellakaan tilaisi vain sen takia, että pääsisin lukemaan tuon Jannen jutun.
 
vierailija
Janne kertoi Facessa, että Keravan hotellia alkaa hoitamaan Jannen ystävä. Eli yksi ihminen. Onko hän paikalla 24/7? Pitäähän sitä nyt asioillakin käydä, kuten kaupassa. Jääkö koirat ja kissat silloin oman onnensa nojaan? Toivottavasti ei.
Luultavasti tuon ihmisen on sitten pakko asua tuolla hotellilla, aivan kuten Jannekin tekee Tapanilan hotellissa. Jos kerta vain yksi ihminen pyörittää Keravan hotellia, niin tuntuu aika erikoiselta että tuo tyyppi olisi paikalla vain perus työpäivän, eli esim. 8-16. Muun ajan eläimet olisivat omillaan 🤨 Ei, kai tuon tyypin sitten täytyy ihan asua siellä? No mutta, ihmisiä kun tässä ollaan. Niin mitäs sitten jos vaikka tuo Keravan tyyppi sairastuu eikä pysty viikkoon hoitamaan eläimiä? Kukas silloin hoitaa Keravan hoitoeläimet? Ai jai jai jai jai. Ei tämä touhu kyllä minua onnistu vielä vakuuttamaan. No katsotaan mitä tuleman pitää.
 
vierailija
No toimiikos tuo mainostaminen sitten hyvinkin, kun juttu on maksumuurin takana? Tietysti ne näkee tuon jutun jotka tilaavat keski-uusimaata. Mutta minä en todellakaan tilaisi vain sen takia, että pääsisin lukemaan tuon Jannen jutun.
Mutta kyllä ihmiset näkevät siitä sen verran ilman tilaamistakaan, että jos on kiinnostusta niin sitten voivat ottaa yhteyttä Janneen.
 
vierailija
Niin no joo, totta. Mutta jos on kohtuullinen hinta, niin aika hyvä palvelu. Itelläni ei ole autoa, joten voisin käyttää tuota palvelua. Tosin en Jannen hoitolan kanssa kun en asu missään lähellä. Mutta ajatuksena hyvä idea.
Veikkaan että Janne ottaa tuosta palvelusta jonkun kiinteän hinnan, esim. 40€. Ja tottakai vielä kilometrikulut päälle.. Janne nyhtää kyllä ihan kaikesta rahaa mistä vaan pystyy. Jos haluat seurata lemmikkisi touhuja kameran välityksellä, se maksaa. Jos haluat että kissasi pääsee ulkoilemaan uuteen, hienoon kissahäkkiin, sekin maksaa erikseen..... Luulisi että "viiden tähden luksushotellin VIP-majoitukseen" sisältyisi jo kaikki herkut, ilman että niistä pitää vielä erikseen maksaa.....
 
vierailija
Luultavasti tuon ihmisen on sitten pakko asua tuolla hotellilla, aivan kuten Jannekin tekee Tapanilan hotellissa. Jos kerta vain yksi ihminen pyörittää Keravan hotellia, niin tuntuu aika erikoiselta että tuo tyyppi olisi paikalla vain perus työpäivän, eli esim. 8-16. Muun ajan eläimet olisivat omillaan Ei, kai tuon tyypin sitten täytyy ihan asua siellä? No mutta, ihmisiä kun tässä ollaan. Niin mitäs sitten jos vaikka tuo Keravan tyyppi sairastuu eikä pysty viikkoon hoitamaan eläimiä? Kukas silloin hoitaa Keravan hoitoeläimet? Ai jai jai jai jai. Ei tämä touhu kyllä minua onnistu vielä vakuuttamaan. No katsotaan mitä tuleman pitää.
Eiks se jossain jo sanottu että ihminen asuu siinä hoitolassa?
 
vierailija
Eiks se jossain jo sanottu että ihminen asuu siinä hoitolassa?
Vai sekoitatko nyt Orimattilan hotelliin? Orimattilan hotellin suhteenhan Janne sekoilikin. Pisti myyntiin koko torpan, toivoen että joku lemmikkihotellin pitäjä ostaisi sen ja laittaisi hotellin pystyyn. Tai jollei talo mene kaupaksi, sitten Janne perustaa sinnekin itse sen hotellin. Työntekijä saisi asua ilmaiseksi, mutta varsinaista palkkaa ei saa.... Tästä Keravan hotellista en itse ainakaan ole löytänyt tietoa että siellä kukaan työntekijä asuisi. Kun Janne itse ei suostu kertomaan mitään. Jos jotain kysyy, vastaus on vain "Eipäs udella niin paljoa." Ja sitten Keski-uusimaan jutussa EHKÄ olisi jotain tietoa ollutkin, mutta sepäs onkin taas maksumuurin takana...
 

Yhteistyössä