Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Klo 19.06 alkoi vauvalla ilmestyä yksi alapeukku kaikkiin sillä hetkellä viimeisimmän sivun viesteihin, sitten edellisiin ja heti sen jälkeen myös haukkumisviestejä. Trolli tuli taloon. Yritetään vaan olla kiinnittämättä huomiota.
 
vierailija
Klo 19.06 alkoi vauvalla ilmestyä yksi alapeukku kaikkiin sillä hetkellä viimeisimmän sivun viesteihin, sitten edellisiin ja heti sen jälkeen myös haukkumisviestejä. Trolli tuli taloon. Yritetään vaan olla kiinnittämättä huomiota.
Ihmeen rauhallistahan tuo onkin ollut tänään. Pitää vaan tosiaan muista olla tarttumatta mihinkään noihin trollin juttuihin, varmaan tietenkin alkaa vastailemaan itselle jos ei muuten huomiota saa...
 
vierailija
Ihmeen rauhallistahan tuo onkin ollut tänään. Pitää vaan tosiaan muista olla tarttumatta mihinkään noihin trollin juttuihin, varmaan tietenkin alkaa vastailemaan itselle jos ei muuten huomiota saa...
Joo tosi kiva tunnelma on ollut lähes koko päivän, uskaltauduin sinne ekaa kertaa viikkoihin kun täällä mainostettiin että rauha on maassa.
 
vierailija
Ihmeen rauhallistahan tuo onkin ollut tänään. Pitää vaan tosiaan muista olla tarttumatta mihinkään noihin trollin juttuihin, varmaan tietenkin alkaa vastailemaan itselle jos ei muuten huomiota saa...
Olikin tosiaan jo vähän liiankin rauhallista. Ja tietysti alapeukkujen lisäksi tullaan viljelemään aiheita, jotka eivät ketjuun kuulu. Nyt on kyllä toistaiseksi kiitettävästi kaikki olleet tarttumatta noihin surullisiin yrityksiin, mutta eipä se trollia estä itselleen vastailemasta. Hyvä tunnelma tosin oli aiemmin päivällä, kiitos kaikille siitä!
 
vierailija
Olikin tosiaan jo vähän liiankin rauhallista. Ja tietysti alapeukkujen lisäksi tullaan viljelemään aiheita, jotka eivät ketjuun kuulu. Nyt on kyllä toistaiseksi kiitettävästi kaikki olleet tarttumatta noihin surullisiin yrityksiin, mutta eipä se trollia estä itselleen vastailemasta. Hyvä tunnelma tosin oli aiemmin päivällä, kiitos kaikille siitä!
👍😘!
 
vierailija
Onko muuten energiamamma linjoilla? Olisiko jotain päivityksen tynkää meidän poikien fiiliksistä?
Energiamamma on linjoilla, mutta en oikein tiedä mitä sanoa ilman että siitä nousee taas haloo. Kun kirjoitin silloin Lontoon keikan aikaan, että Bojanilla oli ollut paljon rajua tunteiden prosessointia meneillään, mm. suuttumusta, siitä nousi iso kalabaliikki täällä ja sain valituksia ties mistä syystä. En edes muista kaikkia niistä, mutta ainakin osa tuntui epäreilulta (minua saa kritisoida, mutta osa niistä ei edes kohdistunut minuun vaan johonkin laajempaan ilmiöön, johon mielestäni en ollut osallinen).

Suuttumusta riitti myös ennen makkaratehtaan keikkaa ja vähän sen jälkeenkin (muistaakseni kirjoitin siitä tänne, mutta en ole varma). Sittemmin on ollut myös paljon samaa, esim. viimeiset pari viikkoa. Enimmäkseen suuttumusta, vaikka välillä oli sen ohessa myös surua. Ja tuntuu aavistuksen ikävältä esittää väite, että Bojan on energiatasolla vaikuttanut vihaiselta (tai vähintään käsittelevän suuttumusta) merkittäviä osia viimeisestä 3.5 kuukaudesta, mutta näin se on minulle välittynyt ja halukkaat voivat uskoa tai olla uskomatta. Suomen visiitin ajalta ei valitettavasti ole dataa. Jerellä taas on vaikuttanut enimmäkseen rauhallisemmalta.

Tarot-puolella minulla toistuu muutamia kortteja, joista illuusioiden, valintojen ja mahdollisuuksien kortti Kuppien Seiska aivan jatkuvasti (nostin sen reilun viikon aikana 13 kertaa, ei kaikki tietysti tähän liittyen). Myös paljon Kolikoiden Ritaria, joka viisujen aikaan oli minusta selvästi Joost, mutta en jaksa uskoa, että Joost liittyisi mitenkään Jokereiden asioihin. :) Ja tuo kortti ei siis ollut noussut kuin kerran ennen Joost-juttuja. Tietysti hovikortit eivät aina edusta ketään tiettyä ihmistä ja olen huono niitä tulkitsemaan.

-energiamamma
 
vierailija
Energiamamma on linjoilla, mutta en oikein tiedä mitä sanoa ilman että siitä nousee taas haloo. Kun kirjoitin silloin Lontoon keikan aikaan, että Bojanilla oli ollut paljon rajua tunteiden prosessointia meneillään, mm. suuttumusta, siitä nousi iso kalabaliikki täällä ja sain valituksia ties mistä syystä. En edes muista kaikkia niistä, mutta ainakin osa tuntui epäreilulta (minua saa kritisoida, mutta osa niistä ei edes kohdistunut minuun vaan johonkin laajempaan ilmiöön, johon mielestäni en ollut osallinen).

Suuttumusta riitti myös ennen makkaratehtaan keikkaa ja vähän sen jälkeenkin (muistaakseni kirjoitin siitä tänne, mutta en ole varma). Sittemmin on ollut myös paljon samaa, esim. viimeiset pari viikkoa. Enimmäkseen suuttumusta, vaikka välillä oli sen ohessa myös surua. Ja tuntuu aavistuksen ikävältä esittää väite, että Bojan on energiatasolla vaikuttanut vihaiselta (tai vähintään käsittelevän suuttumusta) merkittäviä osia viimeisestä 3.5 kuukaudesta, mutta näin se on minulle välittynyt ja halukkaat voivat uskoa tai olla uskomatta. Suomen visiitin ajalta ei valitettavasti ole dataa. Jerellä taas on vaikuttanut enimmäkseen rauhallisemmalta.

Tarot-puolella minulla toistuu muutamia kortteja, joista illuusioiden, valintojen ja mahdollisuuksien kortti Kuppien Seiska aivan jatkuvasti (nostin sen reilun viikon aikana 13 kertaa, ei kaikki tietysti tähän liittyen). Myös paljon Kolikoiden Ritaria, joka viisujen aikaan oli minusta selvästi Joost, mutta en jaksa uskoa, että Joost liittyisi mitenkään Jokereiden asioihin. Ja tuo kortti ei siis ollut noussut kuin kerran ennen Joost-juttuja. Tietysti hovikortit eivät aina edusta ketään tiettyä ihmistä ja olen huono niitä tulkitsemaan.

-energiamamma
💓💓💓💓

Kiitos 🥰

Muistathan, että täällä käyvillä trolleilla ja muuten haastavilla henkilöillä on tapana kompata itseään ja teeskennellä olevansa "ainakin kolme" tai jopa "penkkirivillinen" samanmielisiä palstailijoita. Todellisuudessa epäilen että kyseessä on korkeintaan pari tyyppiä, jotka haluaa tuottaa eripuraa.

Sun kirjoituksesi kiinnostavat ja tuottavat mielihyvää takuulla useammalle palstaa lukevalle. Ymmärrän kyllä hyvin että latistaja/t ja viestinsä pilaavat tunnelmaa vääjäämättä, mutta toivon silti että kirjoittelisit tänne siitä huolimatta ❤
 
vierailija
Energiamamma on linjoilla, mutta en oikein tiedä mitä sanoa ilman että siitä nousee taas haloo. Kun kirjoitin silloin Lontoon keikan aikaan, että Bojanilla oli ollut paljon rajua tunteiden prosessointia meneillään, mm. suuttumusta, siitä nousi iso kalabaliikki täällä ja sain valituksia ties mistä syystä. En edes muista kaikkia niistä, mutta ainakin osa tuntui epäreilulta (minua saa kritisoida, mutta osa niistä ei edes kohdistunut minuun vaan johonkin laajempaan ilmiöön, johon mielestäni en ollut osallinen).

Suuttumusta riitti myös ennen makkaratehtaan keikkaa ja vähän sen jälkeenkin (muistaakseni kirjoitin siitä tänne, mutta en ole varma). Sittemmin on ollut myös paljon samaa, esim. viimeiset pari viikkoa. Enimmäkseen suuttumusta, vaikka välillä oli sen ohessa myös surua. Ja tuntuu aavistuksen ikävältä esittää väite, että Bojan on energiatasolla vaikuttanut vihaiselta (tai vähintään käsittelevän suuttumusta) merkittäviä osia viimeisestä 3.5 kuukaudesta, mutta näin se on minulle välittynyt ja halukkaat voivat uskoa tai olla uskomatta. Suomen visiitin ajalta ei valitettavasti ole dataa. Jerellä taas on vaikuttanut enimmäkseen rauhallisemmalta.

Tarot-puolella minulla toistuu muutamia kortteja, joista illuusioiden, valintojen ja mahdollisuuksien kortti Kuppien Seiska aivan jatkuvasti (nostin sen reilun viikon aikana 13 kertaa, ei kaikki tietysti tähän liittyen). Myös paljon Kolikoiden Ritaria, joka viisujen aikaan oli minusta selvästi Joost, mutta en jaksa uskoa, että Joost liittyisi mitenkään Jokereiden asioihin. :) Ja tuo kortti ei siis ollut noussut kuin kerran ennen Joost-juttuja. Tietysti hovikortit eivät aina edusta ketään tiettyä ihmistä ja olen huono niitä tulkitsemaan.

-energiamamma
Tarot on Saatanasta, "the great deceiver".
 
vierailija
Kiitos

Muistathan, että täällä käyvillä trolleilla ja muuten haastavilla henkilöillä on tapana kompata itseään ja teeskennellä olevansa "ainakin kolme" tai jopa "penkkirivillinen" samanmielisiä palstailijoita. Todellisuudessa epäilen että kyseessä on korkeintaan pari tyyppiä, jotka haluaa tuottaa eripuraa.

Sun kirjoituksesi kiinnostavat ja tuottavat mielihyvää takuulla useammalle palstaa lukevalle. Ymmärrän kyllä hyvin että latistaja/t ja viestinsä pilaavat tunnelmaa vääjäämättä, mutta toivon silti että kirjoittelisit tänne siitä huolimatta
Ainakaan enemmistö ei vaikuttanut trolleilta vaan ihan palstalaisilta ja heillä oli useita eri syitä kritiikkiin komppaamisen sijaan. En haluaisi luoda ylimääräistä eripuraa tänne, vielä kun viestistäni voi halutessaan vetää johtopäätöksiä, ja johtopäätökset saattavat olla ihan vääriä, koska meillä on niin vähän tietoa näiden henkilöiden oikeasta elämästä ja kaikista siihen vaikuttavista henkilöistä ja muista tekijöistä.

Tietysti jos haluaa välttää kaiken potentiaalisesti tulenaran sisällön, niin sitten kai kukaan ei voisi kirjoittella tänne enää mtään. :)

-energiamamma
 
vierailija
Nyt kun tuli uskonnosta puhe, niin tämä minific(?) oli Loverpoolissa (ei oma)

Ei se itse Paavikaan voisi noita höpönassuja vastustaa. Kärpyn nauru kun kajahtaisi Sikstuksen kappelissa, kurkistaisi isä Franciskuskin lehteriltään kiinnostuneesti myhäillen. Vaan näkisi siinä sitten lasi-ikkunoiden siivilöimän valonkajastuksen hunajoittavan naurajan vieressä olevan itse herran enkelin kiehkurat. Ja näkisi että nauru oli sen toisen aikaansaama. Huokaisisi syvään, ja tuumisi että totisesti, kun kaksi löysivät toisistaan maallista iloa, ei sitä parantunut korkealta lehteriltä kokoaan arvottomampana pitää. Saavuttamattomia olivat nuo ilot hänelle, vaikka hän kirkkaimman kruunun tulikin saamaan. Kaksi ystävyyttä syvää kirkastivat sen sijaan toisiaan ja maailmaa tässä ja nyt.
 
vierailija
Nyt oli hyvä henki vauvalla. Yksi vaan yritti pilata sitä kommentelulla a trollit ottamalla puheeksi. Kukaan ei tarttunut niihin kommentteihin ja silti joku kommenteli olemaan tarttumatta ja otti aiheen esiin. Olenkin pohtinut, että taitaa olla yksi trollauskeino myös tuo.
 
vierailija
Tännekin linkitetyn Käärijä-kyselyn tuloksia

Ohoh, 525 vastaajaa 57 maasta. Ja tosi kauniita kommentteja Kärtsästä, mutta myös nostettu esiin fandomissa olemisen nurjia puolia. Kärtsän ja Joksujen yhteisfandomikin mainitaan. Kärtsä on monille rakas ❤
 
vierailija
Nyt oli hyvä henki vauvalla. Yksi vaan yritti pilata sitä kommentelulla a trollit ottamalla puheeksi. Kukaan ei tarttunut niihin kommentteihin ja silti joku kommenteli olemaan tarttumatta ja otti aiheen esiin. Olenkin pohtinut, että taitaa olla yksi trollauskeino myös tuo.
Minäkin ihmettelin, kun piti ykskaks alkaa huudella, kun oli jo rauhallista.
 

Yhteistyössä