Energiamamma on linjoilla, mutta en oikein tiedä mitä sanoa ilman että siitä nousee taas haloo. Kun kirjoitin silloin Lontoon keikan aikaan, että Bojanilla oli ollut paljon rajua tunteiden prosessointia meneillään, mm. suuttumusta, siitä nousi iso kalabaliikki täällä ja sain valituksia ties mistä syystä. En edes muista kaikkia niistä, mutta ainakin osa tuntui epäreilulta (minua saa kritisoida, mutta osa niistä ei edes kohdistunut minuun vaan johonkin laajempaan ilmiöön, johon mielestäni en ollut osallinen).
Suuttumusta riitti myös ennen makkaratehtaan keikkaa ja vähän sen jälkeenkin (muistaakseni kirjoitin siitä tänne, mutta en ole varma). Sittemmin on ollut myös paljon samaa, esim. viimeiset pari viikkoa. Enimmäkseen suuttumusta, vaikka välillä oli sen ohessa myös surua. Ja tuntuu aavistuksen ikävältä esittää väite, että Bojan on energiatasolla vaikuttanut vihaiselta (tai vähintään käsittelevän suuttumusta) merkittäviä osia viimeisestä 3.5 kuukaudesta, mutta näin se on
minulle välittynyt ja halukkaat voivat uskoa tai olla uskomatta. Suomen visiitin ajalta ei valitettavasti ole dataa. Jerellä taas on vaikuttanut enimmäkseen rauhallisemmalta.
Tarot-puolella minulla toistuu muutamia kortteja, joista illuusioiden, valintojen ja mahdollisuuksien kortti Kuppien Seiska aivan jatkuvasti (nostin sen reilun viikon aikana
13 kertaa, ei kaikki tietysti tähän liittyen). Myös paljon Kolikoiden Ritaria, joka viisujen aikaan oli minusta selvästi Joost, mutta en jaksa uskoa, että Joost liittyisi mitenkään Jokereiden asioihin.
Ja tuo kortti ei siis ollut noussut kuin kerran ennen Joost-juttuja. Tietysti hovikortit eivät aina edusta ketään tiettyä ihmistä ja olen huono niitä tulkitsemaan.
-energiamamma