vierailija
Ei kait!Luuletko tosiaan että täällä on vain Yksi Henkilö joka ei pidä Jannesta? Kyllä meitä on aika monta...
Ei kait!Luuletko tosiaan että täällä on vain Yksi Henkilö joka ei pidä Jannesta? Kyllä meitä on aika monta...
Onko sulla joku pakkomielleoireyhtymä kun jankkaat täällä sivukaupalla haukkuen niitä jotka eivät pidä jannesta? Se selittäisi paljon.Onko sulla joku pakkomielle oireyhtymä? Kysyn tosissaan kun olen nähnyt kommenttejasi täällä ja ne vähän vaikuttaa sellaisilta. Eikä siinä mitään vikaa ole mutta se selittäisi siis paljon.
Kuka se täällä päivystää ? Kaksinaamaista väittää ettet muka sinä ja muut Janne vihaajat. Minäkin nyt odottelen sitä linkkiä siihen jumalaan ja sateeseen. Paskaa puhuivat. Ei siihen ole mitään linkkiä. Tämmöisiä nää Janne vihaajat ovat. Kiertelee ja kaartelee eikä osaa vastata mihinkään kysymyksiin.Joo ei näille Jannefaneille kannata esittää kritisoivia kysymyksiä. Eivät vastaa niihin tai sitten vastaavat asian vierestä. Nämä on jo niin nähty. Jannefanit ei usko mitään pahaa jannesta vaan puolustavat häntä maailmaan tappiin saakka. Sairasta. Palvovat itserakasta ällötystä ja päivystävät täällä sekä vauvalla 24/7 ja jankkaavat sivukaupalla asiaansa.
Ette itsekkän Jannefanit vastaa. Mitä mieltä olette siitä että palvomanne henkilö puolustaa p e d o a julkisesti facessa? Eikä tästä ole kauaakaan.Kuka se täällä päivystää ? Kaksinaamaista väittää ettet muka sinä ja muut Janne vihaajat. Minäkin nyt odottelen sitä linkkiä siihen jumalaan ja sateeseen. Paskaa puhuivat. Ei siihen ole mitään linkkiä. Tämmöisiä nää Janne vihaajat ovat. Kiertelee ja kaartelee eikä osaa vastata mihinkään kysymyksiin.
Eipäs nyt matkita toisia. Se on kiusaamista. Et kai halua olla samanlainen kuin Janne…Onko sulla joku pakkomielleoireyhtymä kun jankkaat täällä sivukaupalla haukkuen niitä jotka eivät pidä jannesta? Se selittäisi paljon.
Ai sinä taas. Et ole vastannut minun aiempaakaan kyssään. Aloita siitä.Ette itsekkän Jannefanit vastaa. Mitä mieltä olette siitä että palvomanne henkilö puolustaa p e d o a julkisesti facessa? Eikä tästä ole kauaakaan.
Heiiii mä vastasin tähän jo aiemmin. Mee lukemaan!Ette itsekkän Jannefanit vastaa. Mitä mieltä olette siitä että palvomanne henkilö puolustaa p e d o a julkisesti facessa? Eikä tästä ole kauaakaan.
Minulle on ihan sama. Ei keskeytä minun elämää. Mitäs mieltä SINÄ olet?Ette itsekkän Jannefanit vastaa. Mitä mieltä olette siitä että palvomanne henkilö puolustaa p e d o a julkisesti facessa? Eikä tästä ole kauaakaan.
Hyvä pointti. Tää tyyppi kysyy koko ajan mielipiteitä muttei ite ikinä anna mitään omiaan. Hällä ei kai ole mielipiteitä, huutaa vain muiden perään pahaa oloaan. Semmoiset on pikkasen säälittäviä.Minulle on ihan sama. Ei keskeytä minun elämää. Mitäs mieltä SINÄ olet?
No soittihan se homo Iltalehteen silloinkin, kun turhautui kun ei saa vastakaikua deittiäpeissä Ja siellä sitä sitten itkettiin Iltiksen haastattelussa kuinka häntä kohdellaan kuin spitaalista HIV:n takia.Kyllä minustakin on aika typerää soitta lehteen, kun hl-aika perutaan. Oli julkkis tai ei.
Mitäs nää asiat kuuluu sinulle? Vai aiotko mennä sinne pestiin?Minua mietityttää tuo Keravan hotellin toiminta. Onko siellä palkallista henkilökuntaa? Milläs Janne heidän palkat ajatteli maksaa? Kun käsittääkseni tämä Keravan hotelli avataan sen takia, kun Onnenarpaan ei Jannea enää huolittu jankuttamaan. Niin jostain pitää saada lisätuloja. No entäs se tilavuokra sitten, kukas sen maksaa? Ja muut juoksevat kulut. Sähkö, vesi... Ja jotain pitäisi kai jäädä Jannen taskuunkin.... No, eipä tämä asia mulle kuulu. Kunhan mietin ja ihmettelen.
Me tiedetään Jannen vihaajat ovat mielipuolia. Ei kantsi energiaa tuhlata heihin. Huutavat kun kukaan ei rakasta heitä. Tai edes tykkää.Halloooo linkki jumalaan ja sateeseen??!!! Ihme paskan puhujia täällä!
Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"Mitäs nää asiat kuuluu sinulle? Vai aiotko mennä sinne pestiin?
Mutta piti kuitenkin mainita siitä ja sitten vielä vastata minulle . Miksi?Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Jos asia ei sulle kuulu, miksi otit sen puheeksi?Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Tämä!!! Mutta kun ei nää tajua.Jos asia ei sulle kuulu, miksi otit sen puheeksi?
Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!Jos asia ei sulle kuulu, miksi otit sen puheeksi?
Me Janne fanit ymmärretään paremmin kuin te. Jos joku ei kuulu sulle, kuten itse sanot, miksi kommentoit siitä?Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Sinun ongelma on se, että sanoit asia ei sinulle kuulu. Joten ipso facto, puhuit ittesi pussiin juuri tuossa.Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!
Juurikin tuossa näytit tyhmyytesi .Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!