Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei noille hc-jannefaneille kannata vastata mitään, kiertelevät ja kaartelevat vaikka maailman tappiin asti ennenkuin vastaavat suoraan kritisoivaan jannekysymykseen.
Onko sulla joku pakkomielle oireyhtymä? Kysyn tosissaan kun olen nähnyt kommenttejasi täällä ja ne vähän vaikuttaa sellaisilta. Eikä siinä mitään vikaa ole mutta se selittäisi siis paljon.
 
vierailija
Joo ei näille Jannefaneille kannata esittää kritisoivia kysymyksiä. Eivät vastaa niihin tai sitten vastaavat asian vierestä. Nämä on jo niin nähty. Jannefanit ei usko mitään pahaa jannesta vaan puolustavat häntä maailmaan tappiin saakka. Sairasta. Palvovat itserakasta ällötystä ja päivystävät täällä sekä vauvalla 24/7 ja jankkaavat sivukaupalla asiaansa.
Kuka se täällä päivystää 😂? Kaksinaamaista väittää ettet muka sinä ja muut Janne vihaajat. Minäkin nyt odottelen sitä linkkiä siihen jumalaan ja sateeseen. Paskaa puhuivat. Ei siihen ole mitään linkkiä. Tämmöisiä nää Janne vihaajat ovat. Kiertelee ja kaartelee eikä osaa vastata mihinkään kysymyksiin.
 
vierailija
Kuka se täällä päivystää ? Kaksinaamaista väittää ettet muka sinä ja muut Janne vihaajat. Minäkin nyt odottelen sitä linkkiä siihen jumalaan ja sateeseen. Paskaa puhuivat. Ei siihen ole mitään linkkiä. Tämmöisiä nää Janne vihaajat ovat. Kiertelee ja kaartelee eikä osaa vastata mihinkään kysymyksiin.
Ette itsekkän Jannefanit vastaa. Mitä mieltä olette siitä että palvomanne henkilö puolustaa p e d o a julkisesti facessa? Eikä tästä ole kauaakaan.
 
vierailija
Joku oli yrittänyt aloittaa keskustelun vauvalla siitä että J sai apua ruokapalkalla. Anna mun kaikki kestää. Joku pakkomielle pakko olla näillä tyypeillä. Ja kuinka monta sataa kommenttia siitäkin olisivat saaneet aikaan. Eivät myöskään kai ymmärrä talkoo meininkiä ja mutta tässä tilanteessa J vain tartti yhtä ihmistä auttamaan mutta että tästäkin yritettiin tehdä joku vihaketjukeskustelu. Kyllä on ihmisillä itellään tylsää omassa elämässään.
 
vierailija
Minua mietityttää tuo Keravan hotellin toiminta. Onko siellä palkallista henkilökuntaa? Milläs Janne heidän palkat ajatteli maksaa? Kun käsittääkseni tämä Keravan hotelli avataan sen takia, kun Onnenarpaan ei Jannea enää huolittu jankuttamaan. Niin jostain pitää saada lisätuloja. No entäs se tilavuokra sitten, kukas sen maksaa? Ja muut juoksevat kulut. Sähkö, vesi... Ja jotain pitäisi kai jäädä Jannen taskuunkin.... No, eipä tämä asia mulle kuulu. Kunhan mietin ja ihmettelen.
 
vierailija
Minua mietityttää tuo Keravan hotellin toiminta. Onko siellä palkallista henkilökuntaa? Milläs Janne heidän palkat ajatteli maksaa? Kun käsittääkseni tämä Keravan hotelli avataan sen takia, kun Onnenarpaan ei Jannea enää huolittu jankuttamaan. Niin jostain pitää saada lisätuloja. No entäs se tilavuokra sitten, kukas sen maksaa? Ja muut juoksevat kulut. Sähkö, vesi... Ja jotain pitäisi kai jäädä Jannen taskuunkin.... No, eipä tämä asia mulle kuulu. Kunhan mietin ja ihmettelen.
Mitäs nää asiat kuuluu sinulle? Vai aiotko mennä sinne pestiin?
 
vierailija
Joku oli yrittänyt aloittaa keskustelun vauvalla siitä että J sai apua ruokapalkalla. Anna mun kaikki kestää. Joku pakkomielle pakko olla näillä tyypeillä. Ja kuinka monta sataa kommenttia siitäkin olisivat saaneet aikaan. Eivät myöskään kai ymmärrä talkoo meininkiä ja mutta tässä tilanteessa J vain tartti yhtä ihmistä auttamaan mutta että tästäkin yritettiin tehdä joku vihaketjukeskustelu. Kyllä on ihmisillä itellään tylsää omassa elämässään. Laitetaan tämä uudestaan että tajuatte miten idioottimaista Jannen vihaajien toiminta on.
 
vierailija
Mitäs nää asiat kuuluu sinulle? Vai aiotko mennä sinne pestiin?
Ei hyvää päivää! 🤦 Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi 😂 Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Mutta piti kuitenkin mainita siitä ja sitten vielä vastata minulle 😂😂😂. Miksi?
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Jos asia ei sulle kuulu, miksi otit sen puheeksi?
 
vierailija
Jos asia ei sulle kuulu, miksi otit sen puheeksi?
Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!
 
vierailija
Ei hyvää päivää! Juurihan tuossa viestissäni sanoin että se eihän se asia minulle kuulu, MUTTA minua vaan mietityttää nuo asiat! Janne-faneilla ei tuo luetun ymmärtäminen selkeästikään toimi Ja miksi minua mietityttää tuo Keravan juttu?! No ehkä lähinnä siksi, etten jaksa uskoa koko p*skaan. Ei tule toimimaan, hotelli suljetaan hyvin nopeasti. Mutta todellakin, ASIA EI MINULLE KUULU! Joten älä pliis tule taas vänkäämään että "Mitäs se sulle kuuluu jos Jannen bisnekset kusee?"
Me Janne fanit ymmärretään paremmin kuin te. Jos joku ei kuulu sulle, kuten itse sanot, miksi kommentoit siitä?
 
vierailija
Eikö j*malauta asioita saa kyseenalaistaa??!! HÄ??!!! Jos mä koen jonkun asian niin että ei tule toimimaan, vituiksi menee. Niin sitä ei sitten saa kyseenalaistaa?! ( No eipä v*ttu tietenkään saa kun kyseessä suuren, kuuluisan JANNE ANTININ bisnekset!) Tai jos mua ihmetyttää jokin jossakin touhussa, niin sitäkään asiaa ei sitten saa miettiä??!!! Voi luoja että te Janne-fanit olette aivan käsittämättömiä spedejä!!! Suksikaa suolle, te olette täysin kaistapäitä tuossa Janne-kiimassanne!
Sinun ongelma on se, että sanoit asia ei sinulle kuulu. Joten ipso facto, puhuit ittesi pussiin juuri tuossa.
 

Yhteistyössä