Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä Hyvin maistaa -biisin aihio (kopsattu Loverpoolista, ei oma)

Three kaksi ananaslonginoo
Kakskytäneljä pina coladaa
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!

Onks kellää denssii
Munkkii ja denssii
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!

(kukkopillisoolo)

Vttuprklstana
Oot ihana
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!
 
vierailija
Musta tuntuu, että Vauvan poistelijalla on nyt tavoitteena saada taas koko palsta kiinni. Saattaa olla ulkopuolinen trolli tai joku palstaan tai shippiin pettynyt.
Olen kirjoitellut vauvalla noin 20 vuotta (kuulostaa varmaan säälittävältä). Päädyin sinne ekan raskauteni myötä. Tuollainen touhu on siellä valitettavasti tuttua ketjussa kuin ketjussa. Selvästi joku haluaa ajaa alas suositut ketjut pilaamalla niiden tunnelman ja poistelemalla kommentteja. Ei mitään uutta auringon alla.
 
vierailija
Olen kirjoitellut vauvalla noin 20 vuotta (kuulostaa varmaan säälittävältä). Päädyin sinne ekan raskauteni myötä. Tuollainen touhu on siellä valitettavasti tuttua ketjussa kuin ketjussa. Selvästi joku haluaa ajaa alas suositut ketjut pilaamalla niiden tunnelman ja poistelemalla kommentteja. Ei mitään uutta auringon alla.
Tällaiselle noviisille (voiko niin edes sanoa, jos on yli vuoden palstalla pyörinyt 😅) kuulostaa tosi sairaalta. Että jonkun elämän tarkoitus on pilata toisten hyvä fiilis. Mahtaa olla suosittu tyyppi irl 🙄.
 
vierailija
Tässä Hyvin maistaa -biisin aihio (kopsattu Loverpoolista, ei oma)

Three kaksi ananaslonginoo
Kakskytäneljä pina coladaa
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!

Onks kellää denssii
Munkkii ja denssii
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!

(kukkopillisoolo)

Vttuprklstana
Oot ihana
Hyvin mulle maistaa
Yes, yes, kullä!
No tässähän on lyriikat valmiina. Nyt vaan pojat sävellys kuntoon ja äänittämään 😅🥳🔥
 
vierailija
Kirjallisuusanalyysia Bojanin Independent Finnish Projectista 😅


Ei mutta oikeasti. Mitä Bojan jättää sanomatta kiinnostaa eniten. Jotain on jollakin tavalla kehitteillä mutta mitä, missä, milloin? Hänen täytyy tietää että noin epämääräinen kuvaus herättää taatusti faneissa kysymyksiä. Nauttiiko hän meidän härnäämisestä, mokoma 😅❤
 
vierailija
Kärppy pitää lapsista ja on varmaan hänen elämänsä tähän mennessä hienoimpia hetkiä, kun pääsee kummisedäksi. Lienee iloinen ja onnellinen. Halusi jakaa tämän myös faneille. Pienokaista ei voi tuosta mitenkään tunnistaa, on niin pieni vielä.
 
vierailija
Kirjallisuusanalyysia Bojanin Independent Finnish Projectista


Ei mutta oikeasti. Mitä Bojan jättää sanomatta kiinnostaa eniten. Jotain on jollakin tavalla kehitteillä mutta mitä, missä, milloin? Hänen täytyy tietää että noin epämääräinen kuvaus herättää taatusti faneissa kysymyksiä. Nauttiiko hän meidän härnäämisestä, mokoma
B on kyllä taitava, mutta en usko, että seuraisi kaikkea.
 

Yhteistyössä