K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä mitään vastaa vaan mä kysyn.
Että mitään toista Jokereiden jäsenten baarissa näkemiskokemuksen selostusta en muista kuulleenikaan, voisit kertoa tilanteen uudestaan Uskon, että kaikkia kiinnostaa : ))
Ohis. Turussa ainakin oli paljon näköhavaintoja ja jokunen yhteiskuva. Yhdessä kuvassa joku nuori nainen oli B:n kanssa, mut muita en muista.
 
vierailija
Niin, nyt menee toisin päin että B on se fanipoika joka on yli 100x isomman julkkiksen kanssa (teoreettisesti) ja jos kiertueet jatkuu näin kuten tänä vuonna niin myös taloudellisesti riippuvainen (S miljonääri). Sugarmama. Paitsi S tason julkkis tietty hommaa avioehdot ym niin B:n pitää luultavasti hoitaa oma elantonsa ja bändin rahoitukset itse vastedeskin.
Se pystyy sentään hoitaan oman elantonsa toisin kuin Kn suojatti, joka todennäköisesti saa varmaan K:lta viikkorahaa siitä hyvästä, että pitää kodin kunnossa ja on tarvittaessa käytettävissä.
 
vierailija
Turha teidän shippaajien kanssa on tästä edes keskustella, mutta ei en puhu Ihkusta.
Jos puhut sellaisesta baarireissusta kun b on oikeasti vapaalla ja vain satuit paikalle, uskon. Mutta jos puhut niistä kerroista kun Joksut on olleet baarissa keikan jälkeen fanien kanssa niin sehän on heille fanitapaamista eli työmoodi päällä. Silloin tietenkin huomioi ja flirttaa faneille, jotka on nuoria ja nättejä naisia. Ja olen eri, en shippaa ja hänen suuntautumisesta ei hajuakaan.
 
vierailija
Mäkin olen nähnyt Bojanin, kun hän oli Hesassa. Stalkkeria se ei ihmisestä tee, jos päätyy samaan aikaan samaan paikkaan jonkun julkkiksen kanssa. Vai onko susta esim. Joymuffin stalkkeri, koska hän on päässyt juttelemaan sekä yhteiskuviin Jokereiden kanssa?
Tää oli tarkkaillut Bojania naisten suhteen. Tajuamatta tosin, että olla fanien ympäröimänä konsertin jälkeen on vähän oma juttunsa.
 

Yhteistyössä