vierailija
Ihan miten vaan. Olen päässyt myös juttelemaan Janin kanssa. Oli tosi reilu ja kohtelias.Olet valehteleva trolli jonka höpötys on kärpäsensurinaa kompostissa.
Ihan miten vaan. Olen päässyt myös juttelemaan Janin kanssa. Oli tosi reilu ja kohtelias.Olet valehteleva trolli jonka höpötys on kärpäsensurinaa kompostissa.
Eli kyseessä Hki Kamppi tai Turku? Vai missä ne Porttareiden levyjulkkarit oli? Ei Ihkussa? Eri toki, kuin Tampereen.Turha teidän shippaajien kanssa on tästä edes keskustella, mutta ei en puhu Ihkusta.
Ei kukaan täällä ole puhunut Ihkusta kuin vain joku shippaaja.Tyttis ei ollu Ihkussa.
Ahaa. Olet joko Aito, jolla on täysin harhainen käsitys itsestään ja maailmasta, tai Aava, joka on täysi trolli. Joka tapauksessa kaikki sanomasi on täyttä paskaa.Ihan miten vaan. Olen päässyt myös juttelemaan Janin kanssa. Oli tosi reilu ja kohtelias.
Ootko se Aava trolli sitten?Ihan miten vaan. Olen päässyt myös juttelemaan Janin kanssa. Oli tosi reilu ja kohtelias.
Eli et oo ollu missään baarissa sen kanssa Luulis et sen baarin nimen vois paljastaa. Ja kaupungin missä kyseinen baari sijaitsee.Turha teidän shippaajien kanssa on tästä edes keskustella, mutta ei en puhu Ihkusta.
Ei ollut.No sori vaan mut kyllä oli.
Eli se kun olen päässyt juttelemaan Janin kanssa ja näkemään B:n baarissa tekee musta harhaisen?Ahaa. Olet joko Aito, jolla on täysin harhainen käsitys itsestään ja maailmasta, tai Aava, joka on täysi trolli. Joka tapauksessa kaikki sanomasi on täyttä paskaa.
Eikö juuri tämän ketjun tyypeillä ole paksuimmat homopullonpohjat nenällä?Viisuvideoissa näkyy myös, kunhan ottaa shippi ja homolasit pois silmiltä.
No en ole. Tein kyllä viime syksynä selostuksen siitä, mitä kaupungilla koin ja näin. Mutta ihan miten vaan.Ootko se Aava trolli sitten?
Terve, Aito.Eli se kun olen päässyt juttelemaan Janin kanssa ja näkemään B:n baarissa tekee musta harhaisen?
Ei ollut ennen, mutta nähtävästi tänne on eilisen jälkeen päätynyt tyyppejä, joilla on.Eikö juuri tämän ketjun tyypeillä ole paksuimmat homopullonpohjat nenällä?
Nimenomaan. Ne kun ottaa pois niin saattaa huomata jotain vähän muuta.Eikö juuri tämän ketjun tyypeillä ole paksuimmat homopullonpohjat nenällä?
No et kyllä tehnyt. Missään samassa baarissa olemisesta ei ole kerrottu sanaakaan.No en ole. Tein kyllä viime syksynä selostuksen siitä, mitä kaupungilla koin ja näin. Mutta ihan miten vaan.
En ole aito, enkä aava, vaan ihan tavallinen Joksu fani.Terve, Aito.
Eli ohitetaan.
HohhoijaaNo et kyllä tehnyt. Missään samassa baarissa olemisesta ei ole kerrottu sanaakaan.
En oo minä. Jos mä olisin nähnyt Jokerit olisin totta kai kertonut sen jo sata kertaaTerve, Aito.
Eli ohitetaan.
Etkö osaa lukea?No et kyllä tehnyt. Missään samassa baarissa olemisesta ei ole kerrottu sanaakaan.
Ei hän ole tainnut baarissa nähdä?Terve, Aito.
Eli ohitetaan.
No turha huokailla. Jos on jotain sanottu mä muistelisin että kaikki varmaan luuli ehkä Bar Ihkussa olleeksi. (raportoijan lisäksi siis)Hohhoijaa
Eivät halua ottaa pois, jäävät ikuisiksi ajoiksi B&K shippi vankilaan.Nimenomaan. Ne kun ottaa pois niin saattaa huomata jotain vähän muuta.
Mitä ihmeen väärinkäsitystä? Te täällä oletuksia teette. Luojan kiitos että te pahimmat shippaajat olette siirtyneet tähän ketjuun, jos vaikka vauvan tunnelma taas parantuisi sen myötä.No turha huokailla. Jos on jotain sanottu mä muistelisin että kaikki varmaan luuli ehkä Bar Ihkussa olleeksi. (raportoijan lisäksi siis)
Missään tapauksessa tuollaista väärinkäsitystä ei ole oiottu.
Osaan. Vastaat tähän ketjuun.Etkö osaa lukea?
Olen nähnyt ja jutellut Bojanin kanssa.Ei hän ole tainnut baarissa nähdä?
Miksi jankkaat jostakin Ihkusta, kun ei kukaan ole siellä edes väittänyt olleensa.Osaan. Vastaat tähän ketjuun.
Tässä kirjoittaa henkilö, joka oli tarkkaillut Bojania luonnossa. Jos se et ole sinä, miksi vastailet hänen ketjuunsa?
”Turha teidän shippaajien kanssa on tästä edes keskustella, mutta ei en puhu Ihkusta.”