K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää ketju on kamala. Uusi ketju Seilataan miten sattuu löytyy täältä Plussalta. Saa shipata kaikkea, myös Bojereä.
Jos et ole huomannut, niin nää ketjut on semmoisia että kun yksi tulee aktiiviseksi niin kaikki muut hiljenee etanavauhtiin. Eli ei ole niin että on porukkaa viiteen eri ketjuun pienoisine eroineen, vaan samat porukat hyppii ketjujen välillä´sen hetken tunteiden ja pinnalla olevien aiheiden mukaan.
 
vierailija
Mä en tajua, minusta on tosi itsekästä puhua palturia Bojanin asioista, joihin ei ole mitään todistuspohjaa. Miettikääpä hetki tilannetta, ettei Bojan ole Sadien kanssa kuin kaveri, miltä nämä jutut oikein kuulostavat? Olisiko teistä ok puhua esim. ystävästänne näin? Tiedän, ettei Bojan näitä lue, mun pointti olikin miettiä sitä, että minkälaiset ihmiset käyttäytyvät näin? Olisiko teistä ok, jos teidän ystäväänne jotkut kohtelisivat näin? Eli hirveä juorurinki netissä, vaikkei henkilö ikinä saisi tietää?
Tätähän on tehty Bojanista ja Ksta jo yli vuosi. Ovat vain kavereita ja silti netti täynnä haaveita, piirroksia ja ficcejä heidän seksielämästään. Miksi se olisi hyväksyttävämpää?
 
vierailija
Okei! Vai että Bojan olisi ihan mennyt vittuilemaan anonyymille vihatilille ja kertonut tälle henkilökohtaisista asioistaan kuten terveydentilastaan ja seurustelustaan. Vai olisiko kuitenkin kyseessä tilin kahdessa minuutissa väärentämät kuvat yksäreistä muun paskapuheensa tueksi...
Nii-in. Oon ammuskellut täällä puoli päivää alas tota hourailua siitä.
I'm actually quite tired.
 
vierailija
Okei! Vai että Bojan olisi ihan mennyt vittuilemaan anonyymille vihatilille ja kertonut tälle henkilökohtaisista asioistaan kuten terveydentilastaan ja seurustelustaan. Vai olisiko kuitenkin kyseessä tilin kahdessa minuutissa väärentämät kuvat yksäreistä muun paskapuheensa tueksi...
Ja sitä paitsi noi vastaukset ei edes vaikuta Bojanin kirjoittamilta. B kirjoittaa hyvää englantia, mutta olen pannut merkille, että hänellä on siitä huolimatta aina lähes jokaisessa tekstissä jokin pieni kirjoitusvirhe/yhdyssanavirhe, mikä on aika tyypillistä, jos osaa englantia erinomaisesti korvakuulolta mutta ei yhtä vahvasti kirjoitettuna.
 
vierailija
Tätähän on tehty Bojanista ja Ksta jo yli vuosi. Ovat vain kavereita ja silti netti täynnä haaveita, piirroksia ja ficcejä heidän seksielämästään. Miksi se olisi hyväksyttävämpää?
He ovat itse esillä kaikissa niissä videoissa, joihin seurailu perustuu ja ovat niissä YHDESSÄ. Sitä ei kuvitella, että olivat samassa paikassa samaan aikaan. Eikä se ole ilkeää, vaan perustuu näihin videoihin, eikä siinä tueta ketään, joka uhkailee heitä joillain salakuvilla, paljastuksilla ja muulla p*skalla.
 
vierailija
Ohhoh, aikamoisia väitteitä ja vielä tägännyt appivanhemmat ja kärtsänkin. Onkohan tää tyyppi sitä mieltä, et Bojan pettää myös Kärtsää kun tägää senkin..
En usko. Sehän viittaa viesteissäään et olisi fame chaserina tunnettu Sloikuissa ja Euroopassa ja pettäjä naisten kanssa. Varmaan K tägätty samalla tavalla kuin muu bändi. On muuten harvinaisen harhaisen oloinen tyyppi.
 
vierailija
Entä jos se Sadie onkin suhteessa Taylor Swiftin kanssa? Kun Taylorilla oli keikka Hampurissa ja pari pv aikaisemmin huhuttiin, että Sadiekin oli mennyt sinne. Nyt liikkuu huhu, että Taylor onkin mennyt Ranskaan, että sillä olis olympialaisten avajaisissa jotain. Ja kuka muukin on huhuttu näkyneen Ranskassa?
 

Yhteistyössä