K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihmiset ei aina toimi prikulleen samalla tavalla joka tilanteessa. Voisi se olla mahdollista että B olisi yrittänyt saada jonkun asiallisen kontaktin kirjoittajaan ja ehkä sitä kautta saada hänet lopettamaan, vaikka melko toivotonta se varmasti tuollaisessa tapauksessa on. Musta tuosta parisuhdeasiasiastakaan ei voi oikein olettaa mitään varmaa kumpaankaan suuntaan, eli en sen pohjalta päättele mitään miten käyttäytyisi. Olipa vastaaja B itse tai ei, niin hänen kannattaisi ennemmin viedä asia poliisille ja antaa heidän selvittää. Toivottavasti on tehnyt niin.
Onko tossa mitään rikosta tapahtunut? Molemmat julkisuuden henkilöitä. Kirjoittaa ja haukkuuhan täälläkin jotkut vielä pahemmin ja osa jopa yksityishenkilöitä. No niistä voisi kai tehdä rikosilmoituksen.
 
vierailija
Mä en tajua, minusta on tosi itsekästä puhua palturia Bojanin asioista, joihin ei ole mitään todistuspohjaa. Miettikääpä hetki tilannetta, ettei Bojan ole Sadien kanssa kuin kaveri, miltä nämä jutut oikein kuulostavat? Olisiko teistä ok puhua esim. ystävästänne näin? Tiedän, ettei Bojan näitä lue, mun pointti olikin miettiä sitä, että minkälaiset ihmiset käyttäytyvät näin? Olisiko teistä ok, jos teidän ystäväänne jotkut kohtelisivat näin? Eli hirveä juorurinki netissä, vaikkei henkilö ikinä saisi tietää?
 
vierailija
Jos nuo suhdehuhut ei ole totta, milä tavalla B voisi viestittää että ne ei ole totta? Joku stoori että "en tapaile ketään" ei ehkä toimisi niin hyvin, se saisi vaan vielä enemmän ihmisiä kiinnostumaan.
S voisi näyttää oikean seurustelukumppaninsa, jos sellainen on, jossain gaalassa. B ei ehkä voi tehdä semmoista edes feikisti, koska bändin imagoon kuuluu se että kaikki jäsenet ovat muka sinkkuja fanien mielikuvissa. Ja on vaikea todistaa että ei ole mitään kumppania.
Luoja kun sä kuvittelet, että noiden elämä pyörii sun päässäsi kuvitteleman fandomin ympärillä. Ne, joille noita asioita tarvii todistaa eivät ole faneja.
 
vierailija
Voi olla, kun ei tuo nykyinen urakaan oikein nousussa enää ole. Siinä se ig-tili saattoi olla oikeassa, että S maksaa kaikki niiden yhteiset lomat kun B on köyhä. Eihän sillä bändillä nyt ainakaan ovista ja ikkunoista rahaa tule, eikö Bllä tunnu mitään sivuprojektejakaan olleen.
Ilmankos hermostui ja alkoi vastaamaan. Taisi liipata liian läheltä totuutta
 
vierailija
Onko tossa mitään rikosta tapahtunut? Molemmat julkisuuden henkilöitä. Kirjoittaa ja haukkuuhan täälläkin jotkut vielä pahemmin ja osa jopa yksityishenkilöitä. No niistä voisi kai tehdä rikosilmoituksen.
Kyllähän tota voisi kunnianloukkauksena pitää, mutta epäilen että B rupeaa viemään asiaa eteenpäin, ellei tyyppi sitten ala oikein kunnolla häiriköimään.
 
vierailija
Mä en tajua, minusta on tosi itsekästä puhua palturia Bojanin asioista, joihin ei ole mitään todistuspohjaa. Miettikääpä hetki tilannetta, ettei Bojan ole Sadien kanssa kuin kaveri, miltä nämä jutut oikein kuulostavat? Olisiko teistä ok puhua esim. ystävästänne näin? Tiedän, ettei Bojan näitä lue, mun pointti olikin miettiä sitä, että minkälaiset ihmiset käyttäytyvät näin? Olisiko teistä ok, jos teidän ystäväänne jotkut kohtelisivat näin? Eli hirveä juorurinki netissä, vaikkei henkilö ikinä saisi tietää?
Mitähän näillä palstoilla on tehty J / B keissiin liittyen koko vuosi? Aivan, juuri tuota. Ja hyvin näyttävät asian kanssa porskuttavan. Niin oli yhtä hymyä Boitsukin kun viimeksi Suomessa piipahti.
 
vierailija
Mä en tajua, minusta on tosi itsekästä puhua palturia Bojanin asioista, joihin ei ole mitään todistuspohjaa. Miettikääpä hetki tilannetta, ettei Bojan ole Sadien kanssa kuin kaveri, miltä nämä jutut oikein kuulostavat? Olisiko teistä ok puhua esim. ystävästänne näin? Tiedän, ettei Bojan näitä lue, mun pointti olikin miettiä sitä, että minkälaiset ihmiset käyttäytyvät näin? Olisiko teistä ok, jos teidän ystäväänne jotkut kohtelisivat näin? Eli hirveä juorurinki netissä, vaikkei henkilö ikinä saisi tietää?
Onhan tää suht Twitterin Gossip girl tilin tasoa. Paskaa porukkaa fandomissa ei voi mitään.
 
vierailija
Ohhoh, aikamoisia väitteitä ja vielä tägännyt appivanhemmat ja kärtsänkin. Onkohan tää tyyppi sitä mieltä, et Bojan pettää myös Kärtsää kun tägää senkin..
 

Yhteistyössä