K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niin, terve! Saatte nyt minut seuraksenne, halusitte tai ette. Meni lopullisesti hermo tuohon vauvan poisteluun, jossa olen yrittänyt pitää kuolevaa keskustelua yllä. Ei sinne saa enää kirjoittaa yhtään mitään muuta kuin kuluneita K&B fraaseja.
Moikka ja tervetuloa 👋
Täällä toinen kohtalontoveri joka vaihtoi myös samasta syystä pari päivää sitten tänne
 
vierailija
Bojan on vielä lirissä noiden harhaisten twitteristien kanssa. Ymmärtäisi nyt edes pysyä poiss somesta. Ei sen pää kestä, ja sitten tarvitaan taas maadoittavaa Kärtsää tueksi.
 
vierailija
Ei kai kukaan oikeasti luule noita vastauksia Bojanin kirjoittamiksi? Yllättäen olisi kielitaitokin romahtanut monta pykälää alaspäin, ja muutenkin ihan sekopäistä tekstiä.

Tuossa aiemmassa stoorissaanhan tämä sekopää suoltaa melkoista soopaa B:n käytöksestä muka Sadien vanhemmille, mm. He loves to sleep and hook up with fans/women while your daughter is filming.

Toivottavasti tuo roskatili poistuu mahdollisimman pian.
Oho. Siis se on kohdistanut viestejä S:n vanhemmille? Se voisi ehkä saada B:n reagoimaan mutta en oikein usko et on noita kirjoittanut. Mistäköhän tämä fani olisi nämä tiedot mukaan saanut. No kuvat tiskiin vaan jos niitä on.
 
vierailija
Ai, no mun mielestä sellaisesta ei ole täällä keskusteltu enkä ainakaan itse ole sellaisesta kuullutkaan
Siis kyllähän täällä oli tosi kiihkeä hupparivänkäys joskus loppukeväästä (?). Mun mielestä se kyllä lopuksi päätyi siihen, että joku bongasi toisesta hupparissa jonkun lapun mitä toisessa ei ollut, ja siis ei olis ollut sama. Mutta pointti, kyllä, täällä nimenomaan siitä hupparista väännettiin.
Mielenkiintoista tosiaan, että miten toi tili siitä hupparista tietää...
 
vierailija
eikö se ole ihan geneerinen tumma huppari? Voihan se toki olla samakin mutta aika kaukaa haettu
Jep musta huppari harmaalla vuorella ei ehkä mikään kaikista erikoisin asu ole. Toki voi olla samakin.

Kattelin tuon sontatilin stoorit ja yks asia mitä en ymmärrä on tuo "kuvia tulossa, vapise!!" -mentaliteetti ikään kuin jotain hirveän synkkää ja rikollista olisi toisesta paljastamassa 😃 mahdollinen seurustelu ei nyt kuitenkaan olisi mikään hirveä teko, joten en ymmärrä tuota uhkailevaa tyyliä. Yksityiselämään liittyvät paljastelut sinänsä toki eivät ole asiallisia, mutta se on paljastajan häpeä eikä kohteen.

Noh en tiedä miksi tätä jäin analysoimaan, kun tyyppi on selkeästi ihan sekaisin.
 
vierailija
eikö se ole ihan geneerinen tumma huppari? Voihan se toki olla samakin mutta aika kaukaa haettu
No muistaakseni sitä silloin tuoreeltaan oli täällä analysoitu, että vaikuttaa samalta. B:lle vähän liian lyhyet hihat, narut samalla tavalla solmussa tms, samanlainen harmaa vuori ym. Sitä vaan en muista tehtiinkö se huomio ekan kerran täällä vai onko jostain muualta fandomista lähtöisin?
 
vierailija
Näköjään varovainen saa olla mitä huomioita täälläkin jakaa, kun ne nähtävästi päätyy kaiken maailman pöpien lyömäaseiksi. Tai sitten nämä pöpit on kompostilaisia muutenkin, mistäs sitäkään tietää.
 
vierailija
Siis kyllähän täällä oli tosi kiihkeä hupparivänkäys joskus loppukeväästä (?). Mun mielestä se kyllä lopuksi päätyi siihen, että joku bongasi toisesta hupparissa jonkun lapun mitä toisessa ei ollut, ja siis ei olis ollut sama. Mutta pointti, kyllä, täällä nimenomaan siitä hupparista väännettiin.
Mielenkiintoista tosiaan, että miten toi tili siitä hupparista tietää...
Okei. Olin kaikilta palstoilta pois huhti-kesäkuun, joten en oo törmännyt tähån keskusteluun, luulin että joku tuore juttu😅
 
vierailija
Nimenomaan täällä intoiltiin hupparista keväällä, kun sitä pidettiin todisteena B&S-suhteesta, ja analysoitiin sitä varmaan kymmenien sivujen verran. Lopputulos: ei ollut sama huppari.
Vaikka nyt ei oliskaan täältä lähtöisin toi hupparijuttu, niin tää olis kyllä hyvä ottaa varoituksena, kyllä täältäkin voi jutut lähteä leviämään. Tästä koko keissistä on paljon harmia ja stressiä asianosaisille ihan riippumatta siitä onko se totta vai ei. Eikö siis kenenkään, joka on näitä todisteita innoissaan kaivellut, omatunto kolkuta?
 

Yhteistyössä