K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mietin vielä noita "Bojanin vastauksia". Kun toikin tyyppi olis jättänyt sen jutun siihen ekaan vastaukseen. Se olis vielä ollut edes jollain tasolla uskottava, mutta se toinen viesti pilasi kyllä yrityksen. Jos haluat valehdella/feikata, niin keep it simple. Mitä enemmän yrität, sen varmemmin sotket mukaan asioita/yksityiskohtia/piirteitä, jotka tekevät siitä epäuskottavan.
 
vierailija
Kova on tarve teilläkin uskoa kaikkea ripulia, mitä joku no life looney päättää pierrä someen.
Just näin.

Te jotka nyt juoksette kieli pitkällä etsien näitä twitter-juoruja ja levittelette niitä eteenpäin todistaaksenne omasta mielestänne jotain...uskoitteko te viime kesänä ne twitterissä levitetyt bäkkärijuorutkin? Levittelittekö niitäkin?

Spekuloinnilla ja juoruilulla on ero. Se mitä täällä nyt tehdään ei oo pitkään aikaan ollut spekulointia.

(Ja ennen kuin kukaan rupee huutelemaan vauvasta tai puutarhasta, niin mä en shippaa ketään, enkä oo koskaan shipannut. Näiden kenenkään suhteilla tai suhteettomuuksilla ei oo mulle mitään väliä niin kauan kuin ne ei vaikuta musiikkiin tai keikkoihin.)
 
vierailija
Puutarhalle linkattiin uusi haastattelu, liittyi siihen Unkarin festarikeikkaan.

Ja taaskaan ei Bojania mukana. Mikä ihme siinä on? Työt hoidetaan, vaikka kuinka olis rakastunut, mut nähtävästi Bojan ei ajattele samoin?
 
vierailija
Puutarhalle linkattiin uusi haastattelu, liittyi siihen Unkarin festarikeikkaan.

Ja taaskaan ei Bojania mukana. Mikä ihme siinä on? Työt hoidetaan, vaikka kuinka olis rakastunut, mut nähtävästi Bojan ei ajattele samoin?
Kyllä mulla valittettavasti tulee mielee et sen terveyden kans on jotain häikkää. Kun levyäkin lupailtiin nyt vasta ehkä vuodenvaihteensi
 
vierailija
Puutarhalle linkattiin uusi haastattelu, liittyi siihen Unkarin festarikeikkaan.

Ja taaskaan ei Bojania mukana. Mikä ihme siinä on? Työt hoidetaan, vaikka kuinka olis rakastunut, mut nähtävästi Bojan ei ajattele samoin?
Jos vaikka ovat sopineet että muut hoitaa haastatteluja ja B hoitaa biisien tekoa tai oli tuolloin kipeänä?
 
vierailija
No niin, terve! Saatte nyt minut seuraksenne, halusitte tai ette. Meni lopullisesti hermo tuohon vauvan poisteluun, jossa olen yrittänyt pitää kuolevaa keskustelua yllä. Ei sinne saa enää kirjoittaa yhtään mitään muuta kuin kuluneita K&B fraaseja.
 
vierailija
Selviskö tosta ees että milloin toi haastis on tehty? Jos on tehty vaik silloin torstaina kun B oli radiohaastiksestakin pois.
En tiiä en oo kattonut vielä eikä sitä taida vielä olla vissiin käännettynäkään vissiin? Mut samat vaatteet heillä taitaa kuitenkin olla kun siinä yhdessä haastattelussa missä Bojan oli kipeänä eli voisi olla mahdollista että oli samana päivänä kuvattu
 

Yhteistyössä