K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No koska, en ole ajatellut, että olisi, K on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa, ympärillä olevat naiset olen mieltänyt työntekijöiksi
Siis senkin, jonka käsilaukku näkyy sen sängyn päällä ja joka tiskaa sen kämpässä tehdyssä videossa. No, voihan se tietysti ollakin sen työntekijä, mutta toivottavasti kuitenkaan ei.
 
vierailija
Tämä jos mikä on väsynyttä. Ei se ole mikään leikittelyn uhri vaan ovat ystäviä. B näyttää ihan yhtä ihastuneelta kaikkien kavereidensa kanssa. Onko se nyt ihastunut myös Krisiin, Janiin, Naceen, Jureen, Martiniin, Kikiin, D:n, slovenialaiseen jalkapalloilijaan ja pariin paikalliseen bändiläiseen? Ja ihan samalla tavalla B "ryntäsi" Conorin luokse Lontooseen heti Suomi matkan jälkeen kun oli seuraava vapaa. Yritä jo päästä noista romcom ajatuksista.
Tämä. B kaulaili Martiniakin ihastuneen oloisesti eikä siinäkään mitään ollut, kun Martinilla oli tyttöystävä.
 
vierailija
Mä olen oikein tyytyväinen että B löysi tyttiksen ja tämä touhotus laantui muutenkin. Mä olen lihonut vuoden aikana ties miten paljon ja nyt on otettava ohjat taas omiin kätösiin.
 
vierailija
Voi luoja! Toivottavasti oot trolli, etkä oo tosissas.
Tälle kieltäjäjankkaajalle on kyllä turhaa ees vastailla, ei se tajua vaikka sille miten koittaa selittää asioita. Vaikea kyllä sanoa onko trolli vai oikeastikkin vain niin kova tarve kieltää kaikki mahdollinen ja selitellä asiat itselleen parhain päin kun uskoo K&B suhteeseen tosissaan
 
vierailija
Siis senkin, jonka käsilaukku näkyy sen sängyn päällä ja joka tiskaa sen kämpässä tehdyssä videossa. No, voihan se tietysti ollakin sen työntekijä, mutta toivottavasti kuitenkaan ei.
En minä tarkkaillut koskaan tälläisiä videoita ja jos niistä joku jotain huomautti jostain tavarasta niin en uskonut, koska kaikki tälläinen yleensä trollausta ja omaa ig:tä minulla ei ole enää, oli vähän aikaa, mutta koin sen ahdistavaksi tarkkailla jotain palluroita ja seuraamisia, huomasin myös kadehtivani muita faneja, vaikka kuinka paljon he käy keikoilla jne.
 
vierailija
B varmasti tietää, että hänen liikkeitään seurataan tarkasti. Miksi ilmoitti ylipäätään, että on New Yorkissa tai miksi on alkanut seuraamaan jotain tyyppejä? Haluaa kuitenkin jotain paljastaa?
 
vierailija
Missähän vaiheessa K on saanut tietää Bn sutinasta Sadien kanssa? Onko niiden välit sellaiset, että B olisi kertonut?

Jos K olisi ehtinyt Lontooseen, olisivatko Sadien kanssa jopa tavanneet? Uskon nimittäin siihen, että sinne K oli oikeasti menossa, mutta Thaimaan jälkeen tuli pipolätkät ja mainoskuvaukset Lapissa. Välillä kävi vielä Alessandran kanssa lavallakin ja poseeraamassa paidattomana Tavastian bäkkärillä.

Härtsä sitten meni, mutta uskon vahvasti, että Kn oli tarkoitus mennä yhdessä hänen kanssaan.
Ehkä oli menossa mutta ei silloin kun Härtsä sinne meni. Siinä oli umk ja Emma gaalat peräkkäin ja molemmissa esitykset, joita piti harjoitella. Ei siinä olisi ehtinyt matkustaa. Aiemmin oli varmaan alustavasti miettinyt mutta ei toteutunut.
 

Yhteistyössä