K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko siellä siis kuitenkin enemmän niitä jotka tykkäävät? Trollejahan aina riittää muutama joka paikkaan.
Mä en oo ainakaan ees pahemmin twitteriä selaillut, mutta just tässä tää tuli ekana vastaan kun katsoin :D


Eilen mitä näin joitakin juttuja niin jotkut S&Rose shipparit tais vaan olla järkyttyneitä että S saattaa deittailla miestä, kuulosti tutulta :D

-eri
 
vierailija
Onko siellä siis kuitenkin enemmän niitä jotka tykkäävät? Trollejahan aina riittää muutama joka paikkaan.
Enemmistö siellä yrittää sanoa noista S faneista, että kunnioittakaa häntä älkääkä puhuko yksityisasioista. S on vasta antanut haastattelun jossa ilmeisesti puhunut juuri tuosta että some ja sen jutut ahdistaa. Osa JO faneista tuolla heittää vaan bensaa liekkeihin ja trollaa. Pahempia nuo tietyt JO fanit on.
 
vierailija
Onko siellä siis kuitenkin enemmän niitä jotka tykkäävät? Trollejahan aina riittää muutama joka paikkaan.
Bojack tuli siis ilmeisesti tästä twiitistä, jossa ei edes varsinaisesti kritisoida Bojania vaan muita Sadie faneja. Näin myös yhden portugalinkielisen twiitin jossa B:tä kutsuttiin rumaksi. En tiedä onko vielä jotain muita? Muu asiaa koskeva keskustelu minkä näin on JO fanien puolelta.

 
vierailija
Enemmistö siellä yrittää sanoa noista S faneista, että kunnioittakaa häntä älkääkä puhuko yksityisasioista. S on vasta antanut haastattelun jossa ilmeisesti puhunut juuri tuosta että some ja sen jutut ahdistaa. Osa JO faneista tuolla heittää vaan bensaa liekkeihin ja trollaa. Pahempia nuo tietyt JO fanit on.
Mitä JO-fanit sitten on sanoneet. Onko kehuneet Boitsua vai haukkuneet trolleja vai mitä?
 
vierailija
Bojack tuli siis ilmeisesti tästä twiitistä, jossa ei edes varsinaisesti kritisoida Bojania vaan muita Sadie faneja. Näin myös yhden portugalinkielisen twiitin jossa B:tä kutsuttiin rumaksi. En tiedä onko vielä jotain muita? Muu asiaa koskeva keskustelu minkä näin on JO fanien puolelta.

Ei tuo twitteristi taida olla perillä kuvioista. Ainakaan joksufaneja ei voi homofobisiksi kutsua. 🤣 Mut ehkä sit oli tosiaan jostain S faneista kyse.
 
vierailija
Kyllä ne on nopeaan tahtiin edenneet, kun vanhemmat on jo tavattu ja mummokin seuraa. On niiden täytynyt viettää tiiviisti aikaa yhdessä tässä lyhyessä ajassa. Kohta on kihlat hankittu.
 
vierailija
Mistä sinä tän tiedät? Outoa olisi, jos joku mummo seuraa Josubs, jotenkin epäuskottavaa
Miten se on epäuskottavaa? Se tili on kuitenkin perustettu 2011 eikä mikään nyt vasta trollaamistarkoitukseen tehty plus mistä se ois saanut sen videon Sn pikkusiskosta laulamassa, jos ei oo sukulainen kun sitä ei löydy mistään muualta kuin tolta tililtä? Ja vielä lisäksi tuo tili seuraa jotain yksityistä Sinkin perhetiliä
 
vierailija
Mua hävettää tuo niiden suhteen repostelu ja se että itsekin siihen olen osallistunut. Sama Kn puolelta. Taidan siirtyä itse puhumaan vain musiikista.
No jep. Toisaalta ehkä parin kannattaisi tulla kaapista ulos. Ketään, tai ainakin hyvin harvaa, jaksaa kiinnostaa vaahdota varmistetusta, normaalista hetetosuhteesta. Tämä spekulointihan kaikkia vain kiinnostaa, ei itse suhde niinkään.
 

Yhteistyössä