K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Edelleen, mä olen ensimmäisen kerran viime vuoden kesäkuussa kirjoittanut pettyneen kommentin, joten mun käsityksellä hyväksikäytöstä ei ole mitään tekemistä Sadien kanssa. Paitsi se, että se vaan vahvistaa sitä entisestään.
No kummasti tää nousee aina esiin vain silloin kun Bojan yhdistetään johonkin muuhun kuin Khon. Silloin kun B kaulailee Kta ruississa nää samat kirjoittaa heidän ihanasta suhteestaan ja kun tulee viittauksia muihin, kuten nyt Sadieen, alkaa tää hyväksikäyttöulina. Niin niin läpinäkyvää.
 
vierailija
Ne pojat kyllä osaa sen!
Niin osaa ja oli kyllä B:lla kiire pois Suomesta kun huomio saatu 😄 Lyhyessä ajassa ehti hyvin tykittää K materiaalia. Ja fandom uskoo biisin kertovan K:sta kun B vähän laittoi julkista showta pystyyn. Ja vielä Justus valjastettu mukaan promoamaan sbj:ta. Mitäköhän Justus siitä tykkäsi, ei ole yhtään hänen tyyliään tollanen.
 
vierailija
No kummasti tää nousee aina esiin vain silloin kun Bojan yhdistetään johonkin muuhun kuin Khon. Silloin kun B kaulailee Kta ruississa nää samat kirjoittaa heidän ihanasta suhteestaan ja kun tulee viittauksia muihin, kuten nyt Sadieen, alkaa tää hyväksikäyttöulina. Niin niin läpinäkyvää.
Olet väärässä. Itse pidän siitä meteliä viikottain.
 
vierailija
Mä en ole shipannut koskaan, mutta K on auttanut Joksuja enemmän kuin tarpeeksi. Nyt ihmeesti Btä alkoi taas Kn ystävyys kiinnostaa ja shippi kun sbj julkaistiin.
Tämä. Joksut ja B siitä shipistä eniten hyötyi. Ei K B:ta Viisujen ennakkosuosikkina tai Suomessa olisi tarvinnut kun huuma alkoi jo umk:sta. Liekö ollut alunperin Rekon idea koko juttu Joksujen puolelta, niin paljon hän sitä nosti esiin.. En shippaa K ja B ja alusta asti olen nähnyt mihin hyöty meni. Nyt on mennyt vain liian läpinäkyväksi B:n ajoitus kun muuten mitään yhteistä ei ole. Enkä siis tuomitse, musiikkiala on kovaa bisnestä ja K halunnut auttaa kaveriaan.
 
vierailija
Nyt on kyllä taas niin epämääräistä todistelua. Kaverinkaveri, poisteltuja twiittejä, huhupuheita. Huoh! Siis mielenkiintoista näitä on pohtia, mutta tuo että näiden perusteella jotain pidetään totena, niin on silkkaa typeryyttä.
 
vierailija
Näinpä. Mä tossa aikani kuluksi tein listan kaikista asioista missä K on auttanut Jokereita, tehnyt ystävänpalveluksia, antanut niiden paistatella oman näkyvyytensä loistossa tai että Jokerit on itse tuoneet esiin K-yhteyttä, niin että sen voisi tulkita näkyvyyden edistämiseksi. Näitä tuli yli 20 tapausta. Vastapainoksi, mitä Jokerit on ikinä tehneet Kn hyväksi? Muutaman kerran kehuneet haastattelussa, kehunut Ruoskaa postauksessa, onnitellut Emmoista. Päinvastoin tiukoissa paikoissa kadonneet kuin pieru Saharaan, eipä tullut mitään kommenttia tai tykkäystä esim. lippu-gaten tai sen Israel kohun aikaan, silloin oltiin hetki ihan hiljaa ettei vaan kukaan muistais että nää tuntee toisensa.
Tämä minuakin on mietityttänyt. Menestyksessä ollaan mukana että saadaan osa näkyvyydestä mutta huonommilla hetkillä kadotaan täysin. Voi tietysti spekuloida että yksityisesti tukee mutta on sillä julkisella tulemisellakin merkitystä.
 
vierailija
Tämä. Joksut ja B siitä shipistä eniten hyötyi. Ei K B:ta Viisujen ennakkosuosikkina tai Suomessa olisi tarvinnut kun huuma alkoi jo umk:sta. Liekö ollut alunperin Rekon idea koko juttu Joksujen puolelta, niin paljon hän sitä nosti esiin.. En shippaa K ja B ja alusta asti olen nähnyt mihin hyöty meni. Nyt on mennyt vain liian läpinäkyväksi B:n ajoitus kun muuten mitään yhteistä ei ole. Enkä siis tuomitse, musiikkiala on kovaa bisnestä ja K halunnut auttaa kaveriaan.
Tarvihan K viisuissa kaiken näkyvyyden ja B boyfriendinä toi sitä. Khan niitä juttuja viisujen alla postaili ja keksi. K sanoi tekevänsä kaikkensa voittaakseen viisut, muttei edes Bojan riittänyt.
 
vierailija
Niin osaa ja oli kyllä B:lla kiire pois Suomesta kun huomio saatu Lyhyessä ajassa ehti hyvin tykittää K materiaalia. Ja fandom uskoo biisin kertovan K:sta kun B vähän laittoi julkista showta pystyyn. Ja vielä Justus valjastettu mukaan promoamaan sbj:ta. Mitäköhän Justus siitä tykkäsi, ei ole yhtään hänen tyyliään tollanen.
Näimpä. Nyt ei tarvitsekkaan taas kuin käydä silloin tällöin heittämässä kusinen tykkäys johonkin Kn julkaisuun että pysyy fandomin mielessä. Saa nähdä kun albumin julkaisu lähestyy, että tuleeko jotain lirkutteluja sitten taas Kn suuntaa...
 
vierailija
Venyttääkö ne keikkojen julkaisua jos vaikka Sn avulla sais myytyä Jenkkeihin tai isompiin paikkoihin, kunhan tää niiden suhde S fandomissa leviää? Se tunnetaankin B maailmalla sitten Sadien poikaystävänä ei itsenään, se voi ottaa koville.
Kai se sadie ois käyttänyt niitä oletettuja verkostojaan sit esim Rosen avittamiseen, kun kerran laulaakin sen levyllä, vai mayanko levyllä se oli, cai kummankin, en muista. Ne vaan junnaa samoissa pienissä paikoissa esiintymässä.
 
vierailija
Menikö se Lontoon aika siis vähän biisien tekemisen kannalta hukkaan kun B innostui hengailemaan S:n kanssa? Ja Hampuri myös? Joksut on itse kertoneet miten vähän suunnitelluista ovat saaneet aikaan ja joku syyhän siihen on. No ei siinä mitään, nuori rakkaus voi viedä mukanaan 😄
 

Yhteistyössä