K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Perustele?
Nuorempi, kauniimpi, menestyneempi, valovoimaisempi, lahjakkaampi, lisäksi vaikuttaa persoonana herttaiselta, huumorintajuiselta, nauravaiselta ja maanläheiseltä menestyksestään huolimatta. Ei mikään ihme, jos B kiinnostuisi tällaisesta naisesta. Jostain syystä S on vaan täällä joillekin punainen vaate, jota ei "hyväksytä" B kumppaniksi.
 
vierailija
Nuorempi, kauniimpi, menestyneempi, valovoimaisempi, lahjakkaampi, lisäksi vaikuttaa persoonana herttaiselta, huumorintajuiselta, nauravaiselta ja maanläheiseltä menestyksestään huolimatta. Ei mikään ihme, jos B kiinnostuisi tällaisesta naisesta. Jostain syystä S on vaan täällä joillekin punainen vaate, jota ei "hyväksytä" B kumppaniksi.
Kuinkahan paljon B kiinnostui Sadien kuuluisuudesta🤔
 
vierailija
Mä olin Ljubljanassa muutama viikko sitten ja ne keksit olikin tosi kalliita! Se on joku vrhnikalainen leipomo ja ilmeisesti ne on kunnon käsityötä, koska pakkaus maksoi melkein 7 euroa, siis ihan jossain taviskaupassa. Muuten sloveniassa oli kuitenkin aika halpaa ruokakaupoissa, eli keksit eivät todellakaan yleisesti ottaen maksa noin paljoa. Mutta ostin silti. Toivottavasti slovenian matkailu- ja maabrändiryhmä osaa arvostaa jokereita, koska niitten vaikutus yltää ihan uskomattomiin ulottuvuuksiin 😄
Oliko ne hintansa arvoisia?
 
vierailija
Kiinnostavaa nähdä, miten Sadien ura etenee aikuisemmissa rooleissa. Tästä uusimmasta elokuvasta en muista millainen rooli hänellä on. Whale- elokuvassa vielä oli teininä.
Joo saapa nähdä miten rooleja riittää, kun ST on ohi. Hollywoodissa on kova kilpailu ja joskus leimautuminen tiettyyn sarjaan ja hahmoon voi pidemmän päälle muodostua taakaksi.
 
vierailija
Mä ajattelen että B tietää kyllä itse kuka ja minkätyyppinen ihminen häntä kiinnostaa, siksi en halua ottaa erityisen vahvaa kantaa asiaan kuka sopisi. En ole edes vakuuttunut onko hän naisista kiinnostunut ollenkaan. Osallistun nyt kuitenkin minäkin tähän luonnespekuiluun.

Sen verran Sadien puolustukseksi että minusta hän vaikuttaa sellaiselta että luonteeltaan voisi hyvinkin sopia B:lle. Itse en näe B:llä liian aikuismaista naista, vaan enemmän nuoren oloisen hassuttelijan, joka kuitenkin on myös kypsä ja pystyy syvällisiinkin keskusteluihin. S kyllä vaikuttaa sen tyyppiseltä. Toki nää on kaikki vaikutelmia vaan kun ei ihmisiä oikeasti tunneta. Sitä uusinta hastattelua en ehtinyt vielä katsoa, joten Melanista minulla ei ole oikein mielipidettä, varmasti mukava ihminen hänkin.
 
vierailija
Minä olen ainakin "Sadie-pakottaja" mutta ehdottomasti uskon että Boitsu on nyt muiden mukana studiolla. Hän vaikuttaa hyvin tinkimättömältä musiikkinsa suhteen ja miltä se kuulostaa (vrt. keskeyttää biisin kesken keikan jos ei kuulosta hyvältä) joten en usko että hän jäisi levyn viimeistelystä pois.
Jos Sadien kanssa näkevät niin sitten varmaan keikkojen yhteydessä tai niin että Sadie on Sloikuissa mahdollisuuksien mukaan.
Voisko meidän agentti pitää silmät auki lyhyen, punatukkaisen tähtösen varalta?
 
vierailija
Tästä voi olla montaa mieltä, minun mielestä S on pliisu arkityylissään, mutta eihän häntä edes ole varmistettu miksikään kumppaniksi niin mitäpä sitä sitten ehkä enempää miettimään
Vähän takamatkalta, mutta samaa mieltä, että S on todellakin pliisu ilman tähtistailausta. Kalpea posliininukke, arkena tosi perus, varmaan tarkoituksella koska ei halua tulla huomatuksi. Persoonasta sitten vaikea sanoa mitään, kun häntä ei juuri missään näe, jotain haastatteluja joskus. No se viimeisin mikä liittyi siihen Sacrifice elokuvaan niin siinä oli kyllä pettymys, tyypillistä amerikkalaista tyhjänpuhumista.

Melani taas sen sijaan vaikuttaa aktiiviselta, sosiaaliselta ja reippaalta ihmiseltä. Sanavalmis, viihtyy ihmisten ilmoilla, urheilee ja harrastaa ja myös jakaa niitä seuraajilleen. Näistä ei kyllä Bojanin naismakua voi päätellä, kaksi niin ääripäätä.
 
vierailija
Vähän takamatkalta, mutta samaa mieltä, että S on todellakin pliisu ilman tähtistailausta. Kalpea posliininukke, arkena tosi perus, varmaan tarkoituksella koska ei halua tulla huomatuksi. Persoonasta sitten vaikea sanoa mitään, kun häntä ei juuri missään näe, jotain haastatteluja joskus. No se viimeisin mikä liittyi siihen Sacrifice elokuvaan niin siinä oli kyllä pettymys, tyypillistä amerikkalaista tyhjänpuhumista.

Melani taas sen sijaan vaikuttaa aktiiviselta, sosiaaliselta ja reippaalta ihmiseltä. Sanavalmis, viihtyy ihmisten ilmoilla, urheilee ja harrastaa ja myös jakaa niitä seuraajilleen. Näistä ei kyllä Bojanin naismakua voi päätellä, kaksi niin ääripäätä.
Melani on paljon, paljon aktiivisempi somessa kuin Sadie, eihän sen perusteella voi sanoa, että Sadie ei ole sanavalmis, ihmisten ilmoilla viihtyvä tai urheilullinen. Jos ei jaa elämäänsä someen ei tarkoita että on tylsä ihminen jolla ei ole mitään sanottavaa tai harrastuksia.
 
vierailija
Vähän takamatkalta, mutta samaa mieltä, että S on todellakin pliisu ilman tähtistailausta. Kalpea posliininukke, arkena tosi perus, varmaan tarkoituksella koska ei halua tulla huomatuksi. Persoonasta sitten vaikea sanoa mitään, kun häntä ei juuri missään näe, jotain haastatteluja joskus. No se viimeisin mikä liittyi siihen Sacrifice elokuvaan niin siinä oli kyllä pettymys, tyypillistä amerikkalaista tyhjänpuhumista.

Melani taas sen sijaan vaikuttaa aktiiviselta, sosiaaliselta ja reippaalta ihmiseltä. Sanavalmis, viihtyy ihmisten ilmoilla, urheilee ja harrastaa ja myös jakaa niitä seuraajilleen. Näistä ei kyllä Bojanin naismakua voi päätellä, kaksi niin ääripäätä.

No siinähän paritatte Melania Boitsulle, mutta takas yhteen nää kaksi ei ole menossa, ja Melanilla myös pitkäaikainen poikkis.
 
vierailija
No siinähän paritatte Melania Boitsulle, mutta takas yhteen nää kaksi ei ole menossa, ja Melanilla myös pitkäaikainen poikkis.
Miten sä nyt noin kimpaannuit? Ihmeen henkilökohtaisesti tunnut ottavan tämän 😄
Sanoinko, että niiden pitäisi palata yhteen? En. Ja ei varmasti Melani tosiaan ole vaihtamassakaan, näyttää somen perusteella olevan onnellisesti parisuhteessa.
 
vierailija
Oikeesti Sadie ja Bojan on kyllä täydelliset toisilleen. Molemmat helposti ahdistuvia lumihiutaleita, jotka mieluusti haluavat kyllä rusinat julkisuuden pullasta, mutta itku tulee kun fanit osoittavat liikaa kiinnostusta. Molempia fanitetaan sokeasti ja ihan liikaa ulkoisten seikkojen perusteella, en siis kiellä etteikö lahjakkuttakin olisi ainakin Bojanilla. Sadien näyttelijänlahjoista en ole vielä kovin vakuuttunut. Antavat ymmärtää olevansa kovin huolestuneita maailman tilasta, mutta toimivat sen mukaisesti vain silloin kun itselle sopii ja ei tarvitse luopua mistään.
 
vierailija
Jos miettii Jereä ja Melanieta, joista Bojan on ollut hullaantunut, niin Sadiekin on varmasti aito, valloittava ja hurmaava persoona. En odota Bojanin kumppanilta vähempää luonteenpiirteiden osalta.
 

Yhteistyössä