No kyllähän sen nyt läheinen voi sillälailla tietää paremmin kuin me, että tietää mitä K on puhunut hänelle tai niille jotka hän tuntee ja millainen seurusteluhistoria hänellä on. Osassa sukuja kaikki tietävät kaikkien asiat koska ei ole mitään tarvetta salailuille ym ”yksityisyyspelleilylle” jos ollaan täysipäistä porukkaa. Niissä suvuissa joissa asioita salaillaan on usein jotain vaikeuksia. Kun kaikki kertovat arkiset asians mummille, niin mummi tietää kaikkien asiat ja juttelee ne eteenpäin. Tuskinpa heterous on ollut salassapidettävä tieto
Vähän ot...Vaikka olisi kuinka läheiset ja avoimet välit sukulaisiin, seksuaalinen suuntautuminen ei välttämättä ole asia josta keskustellaan sukulaistenkaan kesken, vaikka sitä ei mitenkään tarkoituksella salaillakaan. Ihmiset helposti vaan olettavat asioita sukulaisistaan, työkavereistaan jne esimerkiksi juurikin nykyisen tai entisten kumppanien perusteella ja luulevat sitten tietävänsä kaiken. Mutta seurusteluhistoria ei todellakaan aina kerro seksuaalista suuntautumista. Esim. mun seurusteluhistoriasta ei pysty päättelemään mun olevan bi. Kuitenkin sitä todellakin olen.
Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että ei me fanitkaan asiaa sen paremmin tiedetä, eikä meidän tarvitsekaan.
Mutta riippumatta siitä tietääkö sukulainen oikeasti mitään vai luuleeko tietävänsä, K on itse tiukasti sanonut ettei halua yksityisiä asioitaan julkisuuteen/puitavan ja mummonsakin on tästä kuulemma joskus fb-ryhmässä maininnut, niin on hiton väärin K:ta kohtaan, että joku sukulainen sitten huutelee juuri tällaisia asioita pitkin nettiä. Ja jos on läheinen, niin ainakin tämän asian luulisi tietävän.