K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä muista kuin sen yhden tiktokin kommenteista ja en käyttäisi sanaa "raivoaa". Mun mielestä ihan rationaalisesti/asiallisesti ainakin siinä keskustelee. Ei vaan jostain syystä tunnu ollenkaan ymmärtävän että ei ole ok kertoilla noita juttuja ympäriinsä.
 
vierailija
En tiedä muista kuin sen yhden tiktokin kommenteista ja en käyttäisi sanaa "raivoaa". Mun mielestä ihan rationaalisesti/asiallisesti ainakin siinä keskustelee. Ei vaan jostain syystä tunnu ollenkaan ymmärtävän että ei ole ok kertoilla noita juttuja ympäriinsä.
Ei ole todellakaan ok. Haluaa tuntea itsensä tärkeäksi kun saa juoruta kuuluisan sukulaisen asioita.
 
vierailija
Miten voi olla niin tyhmä että jakaa sukulaisensa asiat jossain tiktokissa? Ja hokee vaan kuinka K on hetero. Mistä se sen tietää? Kukaan meistä ei tiedä vaikka K olisi lesbo
No kyllähän sen nyt läheinen voi sillälailla tietää paremmin kuin me, että tietää mitä K on puhunut hänelle tai niille jotka hän tuntee ja millainen seurusteluhistoria hänellä on. Osassa sukuja kaikki tietävät kaikkien asiat koska ei ole mitään tarvetta salailuille ym ”yksityisyyspelleilylle” jos ollaan täysipäistä porukkaa. Niissä suvuissa joissa asioita salaillaan on usein jotain vaikeuksia. Kun kaikki kertovat arkiset asians mummille, niin mummi tietää kaikkien asiat ja juttelee ne eteenpäin. Tuskinpa heterous on ollut salassapidettävä tieto :)
 
vierailija
Vähän veikkaan, että K ei enää kerro yksityisasioitaan koko suvulle. Aikaisemmin ei ollut väliä vaikka mummo jutteli naapurille tai serkku kaverille. Eikä siinä ole kyse mistään yksityispelleilystä vaan valitettavasti sama harmiton juttelu kaverinkaverille voi aiheuttaa hankaluuksia.

Ja kaikkihan tietää, että ihmisen suuntautuminen voi myös muuttua. Vaikka kuinka julistaudut johonkin, niin tilanne voi muuttua.
 
vierailija
No kyllähän sen nyt läheinen voi sillälailla tietää paremmin kuin me, että tietää mitä K on puhunut hänelle tai niille jotka hän tuntee ja millainen seurusteluhistoria hänellä on. Osassa sukuja kaikki tietävät kaikkien asiat koska ei ole mitään tarvetta salailuille ym ”yksityisyyspelleilylle” jos ollaan täysipäistä porukkaa. Niissä suvuissa joissa asioita salaillaan on usein jotain vaikeuksia. Kun kaikki kertovat arkiset asians mummille, niin mummi tietää kaikkien asiat ja juttelee ne eteenpäin. Tuskinpa heterous on ollut salassapidettävä tieto :)
Vähän ot...Vaikka olisi kuinka läheiset ja avoimet välit sukulaisiin, seksuaalinen suuntautuminen ei välttämättä ole asia josta keskustellaan sukulaistenkaan kesken, vaikka sitä ei mitenkään tarkoituksella salaillakaan. Ihmiset helposti vaan olettavat asioita sukulaisistaan, työkavereistaan jne esimerkiksi juurikin nykyisen tai entisten kumppanien perusteella ja luulevat sitten tietävänsä kaiken. Mutta seurusteluhistoria ei todellakaan aina kerro seksuaalista suuntautumista. Esim. mun seurusteluhistoriasta ei pysty päättelemään mun olevan bi. Kuitenkin sitä todellakin olen.

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että ei me fanitkaan asiaa sen paremmin tiedetä, eikä meidän tarvitsekaan.

Mutta riippumatta siitä tietääkö sukulainen oikeasti mitään vai luuleeko tietävänsä, K on itse tiukasti sanonut ettei halua yksityisiä asioitaan julkisuuteen/puitavan ja mummonsakin on tästä kuulemma joskus fb-ryhmässä maininnut, niin on hiton väärin K:ta kohtaan, että joku sukulainen sitten huutelee juuri tällaisia asioita pitkin nettiä. Ja jos on läheinen, niin ainakin tämän asian luulisi tietävän.
 
vierailija
Vähän veikkaan, että K ei enää kerro yksityisasioitaan koko suvulle. Aikaisemmin ei ollut väliä vaikka mummo jutteli naapurille tai serkku kaverille. Eikä siinä ole kyse mistään yksityispelleilystä vaan valitettavasti sama harmiton juttelu kaverinkaverille voi aiheuttaa hankaluuksia.

Ja kaikkihan tietää, että ihmisen suuntautuminen voi myös muuttua. Vaikka kuinka julistaudut johonkin, niin tilanne voi muuttua.
Juuri näin ei varmasti kertoile asioitaan jossain sukulaischatissa, joten tämän kertojahenkilön, jos nyt on edes sukulainen jutuilla aika nolla-arvo mitä levittelee, suurin osa ei noita usko pidetään vaan jonain pipipäisenä ihmisenä eli henkilö tekee enempi haittaa vaan itselleen tässä, tässä vaiheessa tietysti joku on jo ilmoittanut henkilöstä K:lle ja Crew:lle joka tapauksessa
 
vierailija
Hei, mutta mikä agenttimme tilanne? Madame Cykan instassa (jos stoori on tältä aamulta) olisi ainakin Nace ja Jan Joksuista ollut mukana haastattelussa.
Hitradiocenter instassa jo muutama stoori, siellä ovat (olleet) vain Jan ja Nace. Melani haastatellut. Tulisipa pian JOSubsin käännökset, tai LadySLOlta pääkohdat. Mahtoikohan agentti bongata pojat?
 
vierailija
Hitradiocenter instassa jo muutama stoori, siellä ovat (olleet) vain Jan ja Nace. Melani haastatellut. Tulisipa pian JOSubsin käännökset, tai LadySLOlta pääkohdat. Mahtoikohan agentti bongata pojat?
Olin aivan varma et ne ois ollu siel kaikki ku suomenkielisen käännöksen perusteella siinä luki että tulevat esittämään uuden kappaleensa, mut ehkä se on sit vaan soitettu. Toivotaan et saatais JOsubsin käännös pian.
 

Yhteistyössä