vierailija
Ensin Bojan lensi ja pani, nyt on S lentänyt ja pannut, ihanan tasapuolinen suhde on Sllä&Bllä <3Matkustaa kuitenkin Damonin perässä ja hän on vaan kaveri.
Ensin Bojan lensi ja pani, nyt on S lentänyt ja pannut, ihanan tasapuolinen suhde on Sllä&Bllä <3Matkustaa kuitenkin Damonin perässä ja hän on vaan kaveri.
Ensin Bojan lensi ja pani, nyt on S lentänyt ja pannut, ihanan tasapuolinen suhde on Sllä&Bllä <3
Fly & Fuck Club.Ensin Bojan lensi ja pani, nyt on S lentänyt ja pannut, ihanan tasapuolinen suhde on Sllä&Bllä <3
Tarkoitan siis että lentelee Sadie Eurooppaan myös Damonia tapaamaan. Teki niin jo ennen kuin edes tutustui Bojaniin.Damon ei ollut cuxhavenissa. Eikä Saksassa päinkään. Kyllä se S ihan Bojanin perässä sinne lensi.
juu tossa sentään molemmat löytää lentokentälle ja koneeseen ja toistensa kotimaihin, toisin kun eräs vantaalainen räppäri..Ensin Bojan lensi ja pani, nyt on S lentänyt ja pannut, ihanan tasapuolinen suhde on Sllä&Bllä <3
Ei oo mitään uutta niistä.onko niistä lentokenttä jutuista tullut joku varmistus ?
eikä ilmeisesti muustakaan?Ei oo mitään uutta niistä.
Sitähän minä aina sanoin. Jos K olisi oikeasti ihastunut, kyllä aikaa Slovenian reissuun olisi löytynyt. Puheeksi jäi.juu tossa sentään molemmat löytää lentokentälle ja koneeseen ja toistensa kotimaihin, toisin kun eräs vantaalainen räppäri..
Olisin kyllä tosi iloinen siitä uutisesta.Ei kelvannut Damon, ei kelpaa Sadie, mut yhtäkkiä Melani kelpaakin. Paitsi tietty sit, jos alkaisi oikeasti kuulua huhuja, että pyörivät taas Boitsun kanssa kylillä.
Siis D:n viimeisin Sadie postaus 10.7Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
Hei apua mä en ollut edes huomannut tuota kättä ja Makitaa.Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
En mäkäänHei apua mä en ollut edes huomannut tuota kättä ja Makitaa.
Eka yhteiskuva Sadiesta ja Bojsnista. Bojan kalu tanassa.Mä kävin taas nauramassa sille Damonin viimeisimmän postauksen ekalle kuvalle, jossa on S pikkareissa ja läpinäkyvässä sifonkiyläosassa. Kuvan oikeassa laidassa näkyy miehen käsi. Käsi ei mun mielestä ole ainakaan Damonin. Aluksi katsoin, että kädessä on ase, mutta oikeasti siinä on joku tunnistamaton Makita-työkalu. Mietin, että mitä ihmeen kuvauksia ne on oikein touhunnut keskenään, vähäpuheinen S, D ja mysteerimies Makitansa kanssa
Mä muistin vain että jotain hyviä keksejä oli mitä ”piti” ostaa ja valikoin tuolta Sparista sitten vain ulkonäön perusteella mieluiset. Ja nimen, siinä oli sana sydän (monikossa?). Ostamani keksit olivat ilman suklaata tai muitakaan mausteita (mm. ois ollut tarjolla kookos) sydämen- sekä puolikuun muotoisia, ja niiden nimi oli Vrhniški SrčkiOlen eri, mutta mun mielestä nämä on juuri ne Janin suosikkikeksit! Tehty Vrhnikassa.
No kun mekin halutaan eturauhanen itsellemme.Oho, tässä ketjussa näemmä hyväksytään naisetkin. Oon kovasti ihmetelly, että mikä niissä kahden miehen peppuleikeissä naisia oikein kiihottaa.
No niimpäs onkinEka yhteiskuva Sadiesta ja Bojsnista. Bojan kalu tanassa.
Ei.onko niistä lentokenttä jutuista tullut joku varmistus ?
No niin, siinähän se on se osan niin kiihkeästi kaipaama todiste. Case closed!Eka yhteiskuva Sadiesta ja Bojsnista. Bojan kalu tanassa.
Kiitos! Pitääpä katsoa vaikka ilmeisesti siinä ei mitään uutta oo tullutkaan ilmi, mutta ainakin voi katsella JanceaHuomenna tulee JOsubsin kääntämänä tän päivän radiohaastattelu YouTubeen.
Eipäs, B:hän on edelleenkin hullaantunutEnemmänkin K oli hullaantunut Bojanista.
Tää roska kuuluu puutarhan puolelleEipäs, B:hän on edelleenkin hullaantunut